Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Cieknie olej z poł osi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Cieknie olej z poł osi

    Zamieszczone przez krzysztofjezyna
    czy potwierdzi ktoś czy lusterko fotochrom od passata b5 fl podejdzie do octavii 1 po lifcie ???
    Podpinam się pod pytanie

  • #2
    Cieknie olej z poł osi

    Witam mam problem wymianiełem sprzegło z tydzien temu dzis patrze a pod autem kapie olej i kapie z prawej poł osi ,jakie są mniej wiecej koszta i czy trzeba skrzynia sciagac do tej wymiany?

    Komentarz


    • #3
      nie trzeba koszta nie wiem

      Komentarz


      • #4
        w sumie to mechanik zawalił wiec mysle ,zecena samych czesci

        Komentarz


        • #5
          Do wymiany jest uszczelniacz półosi przy skrzyni biegów. Mechanik przy wymianie sprzęgła nie zabezpieczył dobrze półosi prawej i najprawdopodobniej wysunęła się ona ze skrzyni. Ciekawe ile oleju zostało w skrzyni po takim manewrze pana "mechanika"?
          W takim przypadku najlepiej jest wydłubać stary uszczelniacz i założyć nowy. Problem jest taki, że trzeba zrzucić olej ze skrzyni biegów [samoczynnie wypłynie po wyjęciu półośki].

          Ty dopilnuj aby zalał skrzynię nowym olejem zgodnym z normą VW, a nie pierwszym lepszym olejem przekładniowym z beczki NO NAME.

          Koszt uszczelniacza - VW Golf VI 1,4TSI 122KM - 12,68 zł [zamiennik] - Intercars

          Mechanik dał du.y więc to jego koszty.

          Komentarz


          • #6
            Ja widze ze sami tu mechanicy, ale tak cos swita lecz nie do konca.


            A jak wymienic sprzeglo bez sciagniecia polosi i tym samym wyjecia skrzyni ??

            Cieklo juz pewnie dawno, tylko teraz to widac. Przegub wewnetrzny odkreca sie od flanszy wychodzacej ze skrzyni i zaden olej nie wycieka ze skrzyni, wiec w tym rejonie nic sie nie dotyka.



            To na prawo i lewo blizej dolnej krawedzi zdjecia to wlasnie flansze. Lewy uszczelniacz na zdjeciu faktycznie okolo 20zl (krotka polos), prawy (do dlugiej polosi) 90zl, bo jest tam taki dlugi uszczelniacz razem z plastikowym kolnierzem (byla w pewnym momencie zmiana i wtedy zmienia sie sam simmering bez tego plastikowego kolnierza i kosztuje to polowe, ale zalezy od tego co w tej chwili jest wsadzone). Wymiana polega na sciagnieciu prawej polsi, odkreceniu sruby imbusowej w srodku flanszy, sciagnieciu jej. Potem trzeba sciagnac stary simmering, zalozyc nowy i skrecic w odwrotnej kolejnosci. W miedzyczasie spuscic olej i biorac pod uwage ze sprzeglo zmienia sie po okolo 100kkm to po tym przebiegu mozna zmienic olej w skrzyni na nowy. Wchodzi 1,9l koszt 1l w ASO lub Febi to ok. 50zl.

            Wiec co, to ze mechanik odkrecil przegub od flanszy i zaczal kapac olej to jego wina :lol: Wyslalbym na drzewo i mozna wolac rzeczoznawce, policje czy ksiedza jak kto woli.
            Spritmonitor.de

            Komentarz


            • #7
              czyli przy wymianie uszczelniacza prawej poł osi trzeba spuscic olej z skrzyni? z pozniej zalac go nowym olejem?

              Komentarz


              • #8
                co wy bredzicie czy ktos z was wymienial sprzeglo chyba ze byla sciagana flansza od polosi

                [ Dodano: Sob 29 Mar, 14 10:27 ]
                maikrof masz racje z powarzaniem

                Komentarz


                • #9
                  Olej trzeba spuscic, bo i tak zacznie cieknac. Nie wiadomo tez ile go jest obecnie w skrzyni. Do tego jak pisalem wczesniej, olej w skrzyni raz na jakis czas warto zmienic. Koszt nie jest wygorowany, a na pewno nie zaszkodzi.
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz


                  • #10
                    a skrzynie trzeba demontowac?

                    Komentarz


                    • #11
                      nie trzeba wchodzi 1,8 L

                      Komentarz


                      • #12
                        Mam ten sam problem, ale uszczelniaczem przy lewej półosi. Rozumiem, że muszę tylko zdemontować półoś, wyjąć uszczelniacz włożyć nowy i ponownie półoś włożyć. Oczywiście zalać potem wszystko nowym olejem.

                        Komentarz


                        • #13
                          Zgodnie z tym filmikiem to widzę, że przy wymianie uszczelniacza skrzyni biegów przy lewej półosi czeka mnie tylko odkręcenie kilku śrub trzymających spline M8 i tyle. Nie muszę odkręcać półosi od piast, nie muszę robić geometrii!!
                          Czy dobrze myślę?

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X