Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] O2 FL 1.8TSI - zużycie oleju

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez Zobacz posta

    jak w dizlu?? no raczysz sobie chyba żartować....moje poprzednie 2.0 tsi chodziło głosniej niz obecne 2.0 tdi
    zapewne miałeś BWA....faktycznie pracuje jak diesel....nie jedna rska była u mnie z tym silnikiem i zawsze myślałem że klekota ma pod maską ;P
    ANTY MECHANIK YT

    Komentarz


    • Zamieszczone przez redwater Zobacz posta
      Stuknelo 160 tys. wymienilem lancuch rozrzadu + napinacz, oczyscilem jakis czas temu dolot przy okazji wymiany obudowy pompy wodnej i termostatu (pękła), odpialem odme od kolektora i puscilem w atmosfere , auto bierze olej w ilosci ok 1 l na 15 tys km. Z odmą wpieta bralo 2-3 razy wiecej.
      ps. Wam tez tak klepią wtryskiwacze prawie jak w dizlu ?
      z tym odpięciem odmy i puszczeniem w nadkole to słaby pomysł....niech auto postoi gdzieś tydzień + wilgoć i może być ładne kuku...lepiej OCT montuj, ja w moim CDAA mam, i ładnie wybiera opary olejowe i skroplony olej, dolot clean.
      ANTY MECHANIK YT

      Komentarz


      • Witam

        Na wstępie zaznaczę, ze nie jestem specem samochodowym i przeczytałem kilkanaście stron tego wątku natomiast nie natrafiłem na informację, której szukam. Mianowicie jeżdżę VW Passatem CC z 2010 roku z silnikiem 1.8 TSI 160 km (DSG7) o przebiegu 134tys.. Zużycie oleju odczuwam znacznie, powyżej 1l na 1000km. Plam pod autem brak, myślę, że problem jest natury tu opisywanej. ASO proponuje mi naprawę silnika z poprawionymi już pierscieniami za ok.12000 zł + ew. rabat. Jest to kwota znaczna. Samochod poza silnikiem jest w stanie idealnym dlatego chciałbym to naprawić. Pytanie czy na terenie Warszawy, zrobiłby to ktoś od A do Z za mniejsze pieniadze? - nie mam czasu na jezdzenie od warsztatu do warsztatu. ASO daje gwarancje na 2 lata co jest dość cenne.

        Trafiłem na informację, o zakładzie na Krasnobrodzkiej - pytanie czy zajmą się całkowicie tematem? Czy wystawiają jakąs gwarancje i czy generalnie są godni polecenia?

        Pozdrawiam

        Komentarz


        • Zrobiłem ich ponad 80. Zapraszam.
          www.k-mot.pl
          Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
          Autoholowanie.
          Robert Kulma

          Komentarz


          • Zamieszczone przez Teozord Zobacz posta
            Witam


            Trafiłem na informację, o zakładzie na Krasnobrodzkiej - pytanie czy zajmą się całkowicie tematem? Czy wystawiają jakąs gwarancje i czy generalnie są godni polecenia?

            Pozdrawiam
            krasnobrodzka zajmuje się przeróbka tłoków ale na dzień dzisiejszy są dostępne tłoki Kolbenschmidt które eliminują problem olejowy i pasuja do seryjnych korbowodów co znacznie obniża koszt naprawy tak więc przerabianie starych tłoków jest teraz bez sensu

            Komentarz


            • Powiadasz, że nowe tłoki z pierścieniami kosztują "znacznie" poniżej 1000 ? Tyle +- kosztują pierścienie i obróbka starych.
              www.k-mot.pl
              Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
              Autoholowanie.
              Robert Kulma

              Komentarz


              • no ok jak ktoś chce robić mega budżetowo to przerabia tłoki ale robiąc dla siebie raczej opcja nowych tłoków z pierścieniami jest chyba lepsza. Co do obniżenia kosztów naprawy miałem na myśli to że wcześniej wymiania tłoków na nowe wiązała się z koniecznością wymiany także korb bo stare nie pasowały...teraz sa juz nowe "stare" tłoki poprawione i pasujące do starych korb.

                Komentarz


                • Poczytalem ten temat i chcialbym sie upewnic w pewnej kwestii. Ostatecznie wszyscy montuja pierscienie Mahle do tlokow po przerobce ??

                  Do tego widze, ze te tloki Kolbenshmidt w tym linku ktos wklada w zasadzie bez honowania cylindrow, wiec to zabieg konieczny czy nie przy nowych tlokach i pierscieniach ??
                  Ostatnio edytowany przez Maicroft; [ARG:4 UNDEFINED].
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz


                  • Witam, mam octavię 1,8 tsi z 2010 i problem z olejem, możecie polecić mi jakiś zakład na pomorzu a najlepiej w Słupsku lub okolicach, który by się tym zajął za jakieś normalne pieniądze, może być też gdzieś dalej.
                    Ostatnio edytowany przez martinez04; [ARG:4 UNDEFINED].

                    Komentarz

                    Pracuję...
                    X