Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] O2 FL 1.8TSI - zużycie oleju

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez kiloscar
    kiedyś kumpel pisał o tym prace dyplomową i mówił mi że przy mieszaniu oleju robi sie galaretka niż olej,
    powinni zabrać mu dyplom

    Komentarz


    • tomek evo, Dzieki za wyjaśnienie widocznie coś poknocił w pracy dyplomowej :x

      rezon,

      Nie powiedziałem że zdał :szeroki_usmiech po rozmowach o oleju kontakt sie urwał bo wyjachałem
      Kiloscar

      Komentarz


      • Witam wszystkich użytkowników tego forum. Niestety i ja muszę robić silnik ~po przejechaniu 160000km. Problem to oczywiście branie oleju. Ktoś kto miał naprawić tłoki, zepsuł je i teraz mam spory problem.

        Dowiedziałem się, że mam kilka wariantów.

        1. Oddać auto do serwisu i zapłacić za naprawę 25.000 PLN - tak mi powiedzieli w autoryzowanym serwisie.

        2. Kupić nowe tłoki, te które są fabrycznie wadliwe, czyli mają lipne pierścienie. Czyli przejechać 100-150.000km i problem z olejem powraca
        3. Kupić tłoki z korbowodami co kosztuje na pewno ponad 8000 PLN
        4. Zamówić tłoki firm Mahle lub Kolbenschmidt

        rok produkcji 2010. Skoda Octavia II 1.8 TSI CDAA

        Jeśli ktoś mógłby mi doradzić, podać jakieś przydatne linki, to byłbym bardzo wdzięczny. Najbliżej mi do tej 4 opcji, tylko problem w tym, że temat jest dla mnie nowy i potrzebuję porady.

        Komentarz


        • Zamieszczone przez jaro751975
          4. Zamówić tłoki firm Mahle lub Kolbenschmidt

          rok produkcji 2010. Skoda Octavia II 1.8 TSI CDAA

          Najbliżej mi do tej 4 opcji
          Też brałem tę opcję pod uwagę. Miałem już nawet wstępnie zamówione nowe tłoki firmy Kolbenschmidt w cenie 1800 zł/kpl. Dowiedziałem się jednak, że nowe tłoki nie pasują do starych korbowodów (takie info znajdziesz w tym wątku na wcześniejszych stronach) i nowe tłoki trzeba zamówić wraz z nowymi korbowodami.
          U mnie skończyło się na przeróbce starych tłoków i założeniu nowych pierścieni.
          Maciek
          terminarz trójmiejskich spotów klubowych
          Zapraszamy....

          Komentarz


          • Na końcu tego artykułu Interia - Polska i świat: informacje, sport, gwiazdy. autor napisał, że robią te tłoki i stare korbowody pasują.
            Tylko nie wiem jak to namierzyć

            Biorę pod uwagę jeszcze taką możliwość, że kupię stare , używane tłoki i dam ponownie do obróbki. Problem w tym, że nie za bardzo wiem gdzie mi to dobrze zrobią.
            Ostatni specjalista od tokarki po prostu zmasakrował mi je.
            Jest ktoś kto robi podobne rzeczy ale się do TSI nie podjął, bo nie miał jak tego zamocować w tokarce.

            Komentarz


            • Kolego w tym temacie znajdziesz namiary na firmę, która zrobi Ci to wysyłkowo.
              Moja FLka:

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=xcracer

              Komentarz


              • jaro751975, na 99% tłoki z twojego silnika będą do przeróbki i do wymiany będą tylko pierścienie. Naprawa polegała będzie na przetoczeniu kanału pod pierścień olejowy.

                zadzwoń do firmy Krasnobradzka Racing w Warszawie to przerobią wszystko jak należy.

                Krasnobrodzka Racing
                Silniki wyścigowe
                ul. Krasnobrodzka 5
                03-214 Warszawa
                Tel.: 22 674 15 11


                Kom.: 693 46 32 93

                e-mail: [email protected]

                od 25 strony wątku masz wszystkie informacje dotyczące całej naprawy wraz z numerami części i cenami. Ja już zrobiłem po remoncie 25 tys km i silnik oleju nie pobiera.

                Seat Leon ST FR by mirek_p11

                Fotki
                Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                Fotki

                Komentarz


                • Dziękuję za adres. W moim przypadku do 140.000km było z olejem ok, ale w okolicach 160000km dolewałem po litrze na 500km. na dzień dzisiejszy problem w moim wypadku polega na tym, że oddałem auto do mechanika który zlecił poszerzenie tych rowków. .Kiedy je zaczął mierzyć to okazało się, że są spartolone. Rowek krzywy. Dał do poprawy i wsadził większy pierścień, ale po kilkunasty km. zalało świece.

                  Obawiam się, że z tych tłoków nic już nie będzie. Jeśli chodzi o robociznę i zwrot za pierścienie to mi to zwrócą, ale na tłoki to pewnie musiałbym iść do adwokata.

                  Chyba będę musiał zacisnąć zęby i wydać te ??? tyś na tłoki i korbowody z nowej serii.
                  jeśli ktoś miałby namiary na sklep w którym mógłbym to kupić w rozsądnej ( o ile to można tak nazwać) cenie i terminie dostawy to z góry dziękuję .

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez jaro751975
                    Oddać auto do serwisu i zapłacić za naprawę 25.000 PLN - tak mi powiedzieli w autoryzowanym serwisie.
                    W ASO nie rób remontu, bo widać, że chcą Cię skroić na ładną sumkę. U mnie krzyknęli 13000 zł i była to ponoć dobra wola producenta. Pokazałem im środkowy palec i zrobiłem remont za połowę tej kwoty i wymieniłem dodatkowo kompletny rozrząd.

                    Seat Leon ST FR by mirek_p11

                    Fotki
                    Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                    Fotki

                    Komentarz


                    • jaro751975, spróbuj tutaj

                      ANEK Części Silnikowe Samochody Osobowe Dostawcze Maszyny

                      zadzwoń lub napisz do nich
                      kpl. tłoków z nowej serii firmy Kolbenschmidt do 1.8 tsi CDAA zaproponowano mi tam za połowę tego, co musiałbym wydać za te częsci w ASO...
                      o korbowodach nie rozmawiałem... bo postanowiłem przerobić stare tłoki.
                      Maciek
                      terminarz trójmiejskich spotów klubowych
                      Zapraszamy....

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez klarus
                        jaro751975, spróbuj tutaj

                        ANEK Części Silnikowe Samochody Osobowe Dostawcze Maszyny

                        zadzwoń lub napisz do nich
                        kpl. tłoków z nowej serii firmy Kolbenschmidt do 1.8 tsi CDAA zaproponowano mi tam za połowę tego, co musiałbym wydać za te częsci w ASO...
                        o korbowodach nie rozmawiałem... bo postanowiłem przerobić stare tłoki.
                        Dziękuję za to info. Zadzwoniłem do tego sklepu i zamówiłem ostatnie cztery szt. tłoków tuningowych
                        Zapłaciłem 1600 zł. czyli 400zł. za szt.
                        Obsługa sklepu profesjonalna a dostawa szybka.

                        Jeszcze raz wielgachne dzięki. Teraz tylko czekanie na info od mechanika że gotowe i wszystko wróci do normy

                        Komentarz


                        • Daj znac czy wszystko okej pasuje i jak się kształtuje ostateczny koszt. A co z pierścieniami?

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez chaberr
                            Daj znac czy wszystko okej pasuje i jak się kształtuje ostateczny koszt. A co z pierścieniami?
                            to już są mocne pierścienie i są w komplecie. Dam info na forum po odbiorze auta. Ciekawe czy moc w qcykach będzie większa, jak mi to powiedział mechanik, ale o tym dowiedziałem się dopiero kiedy dałem tłoki mechanikowi. Do tej pory 160 koni było dla mnie wystarczające, ale tak z 10 więcej, było by dla mnie jakimś zadośćuczynieniem za poniesione straty pieniężne, ale przede wszystkim moralne, bo zacząłem kląć jak szewc












                            ;

                            Komentarz


                            • Rozumiem, że przy tych nowych tlokach korbowody pozostaną stare. W najbliższym czasie też czeka mnie przeróbka tłoków...

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez kimciu
                                Rozumiem, że przy tych nowych tlokach korbowody pozostaną stare. W najbliższym czasie też czeka mnie przeróbka tłoków...
                                Tak. Przy tych tłokach pasują stare korbowody.

                                Komentarz


                                • jaro751975,
                                  Maciek
                                  terminarz trójmiejskich spotów klubowych
                                  Zapraszamy....

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez jaro751975
                                    4. Zamówić tłoki firm Mahle lub Kolbenschmidt

                                    rok produkcji 2010. Skoda Octavia II 1.8 TSI CDAA

                                    Jak dla mnie Mahle to lepszy wybór. Części są sprawdzone, rzadko się psują. Ja wybrałbym te opcję.

                                    Komentarz


                                    • No więc dopadło i mnie.Do jakiś 120 tys sporadycznie 0.5 l oleum na 12-15 tys. bardziej z rozsądku niż przymusu,potem w iście imponującym tempie przy 124 tys. 1-1.2l na tys. :shock:
                                      Od wczoraj czeszka stoi pozbawiona serca. :x

                                      Komentarz


                                      • chrzanek, powodzenia w reanimacji

                                        Seat Leon ST FR by mirek_p11

                                        Fotki
                                        Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                                        Fotki

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez mirek_p11
                                          chrzanek, powodzenia w reanimacji
                                          Wielkie dzięki.Narazie rozważam jak uzdrowić pacjenta i czy przy okazji nie wzmocnić go .

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez chrzanek
                                            Do jakiś 120 tys sporadycznie 0.5 l oleum na 12-15 tys. bardziej z rozsądku niż przymusu,potem w iście imponującym tempie przy 124 tys. 1-1.2l na tys.
                                            jo, bo to tak działa... długo, długo zużywa niewiele (myślisz już sobie - mnie to ominie), a tu nagle buum i dupa, zużycie rośnie lawinowo... a Volkswagen pisze potem, że to sporadyczne wypadki, bo przecież do 100 tys. km. zazwyczaj zużycie nie przekracza książkowych 0,5l/1000 a potem nagle jeb... :evil:
                                            chrzanek, co robisz? przeróbka czy wymiana tłoków?
                                            Maciek
                                            terminarz trójmiejskich spotów klubowych
                                            Zapraszamy....

                                            Komentarz


                                            • Zamieszczone przez klarus
                                              Zamieszczone przez chrzanek
                                              Do jakiś 120 tys sporadycznie 0.5 l oleum na 12-15 tys. bardziej z rozsądku niż przymusu,potem w iście imponującym tempie przy 124 tys. 1-1.2l na tys.
                                              jo, bo to tak działa... długo, długo zużywa niewiele (myślisz już sobie - mnie to ominie), a tu nagle buum i dupa, zużycie rośnie lawinowo... a Volkswagen pisze potem, że to sporadyczne wypadki, bo przecież do 100 tys. km. zazwyczaj zużycie nie przekracza książkowych 0,5l/1000 a potem nagle jeb... :evil:
                                              chrzanek, co robisz? przeróbka czy wymiana tłoków?
                                              Na razie rachunek sumienia i portfela ale na 90% "Krasnobrodzka System".

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez jaro751975
                                                Zamieszczone przez chaberr
                                                Daj znac czy wszystko okej pasuje i jak się kształtuje ostateczny koszt. A co z pierścieniami?
                                                to już są mocne pierścienie i są w komplecie. Dam info na forum po odbiorze auta. Ciekawe czy moc w qcykach będzie większa, jak mi to powiedział mechanik, ale o tym dowiedziałem się dopiero kiedy dałem tłoki mechanikowi. Do tej pory 160 koni było dla mnie wystarczające, ale tak z 10 więcej, było by dla mnie jakimś zadośćuczynieniem za poniesione straty pieniężne, ale przede wszystkim moralne, bo zacząłem kląć jak szewc ;

                                                a co to za tłoki tuningowe co dodają mocy? :lol: ....kute? o co kaman? :roll:

                                                na tej stronie mają po 400 zł /szt w ofercie tłoki do 2.0 TSI/TFSI i z opisu wynika ze pasują do EA 888 i EA 113...a z tego co wiem to raczej nie są to zamienne czesci pomiędzy tymi modelami :wink:

                                                Komentarz


                                                • Zamieszczone przez chrzanek
                                                  No więc dopadło i mnie.Do jakiś 120 tys sporadycznie 0.5 l oleum na 12-15 tys. bardziej z rozsądku niż przymusu,potem w iście imponującym tempie przy 124 tys. 1-1.2l na tys. :shock:
                                                  Od wczoraj czeszka stoi pozbawiona serca. :x
                                                  Kiedy był wyprodukowany twój 1,8 TSI CDAA? Przed jesienią 2011, czy już później?
                                                  Ponoć na jesień 2011 miała być poprawiona trwałość (grubość) tych wadliwych pierścieni...
                                                  1.8 TSI CDAA (rocznik 2013) lekko poprawiony (tylko wirus):
                                                  160KM --> 221KM
                                                  250Nm --> 333Nm

                                                  Komentarz


                                                  • Maj 2010 więc trafiłem w 10.

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X