Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] O2 FL 1.8TSI - zużycie oleju

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • u mnie nadwymiar 0,25, tłoki z Intercars, wykonanie całości jak zwykle Auto-Sokrates Warszawa

    Komentarz


    • Mam pytanie do kolegów po remoncie, co z rozrządem, wymienialiście wszystko czy tylko ten główny łańcuch z napinaczem ? Pytam bo troszke tam tego jest i nie mamy pojęcia co z tym zrobić

      Komentarz


      • U mnie łańcuch główny z napinaczem i ślizgi
        Maciek
        terminarz trójmiejskich spotów klubowych
        Zapraszamy....

        Komentarz


        • Klarus dzięki za szybką odpowiedź, myślimy żeby też tak zrobić

          Komentarz


          • wymieńcie jeszcze zawór sterujący 06H109257C

            Seat Leon ST FR by mirek_p11

            Fotki
            Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
            Fotki

            Komentarz


            • wszystkie łańcuchy wszystkie ślizgi i napinacze łącznie z napędem pompy oleju.....no chyba że chcesz potem do tego wracać....

              Komentarz


              • i tak wróci za 100 tys. km

                Seat Leon ST FR by mirek_p11

                Fotki
                Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                Fotki

                Komentarz


                • EŁ ile płaciłeś za cały rozrząd z wszystkimi łańcuchami i resztą tego dziadostwa ?

                  Komentarz


                  • dokładnie nie pamiętam bo łańcuchy wymieniałem 20 tys km temu ale razem z robota wtedy wyszło mi ok 3 tys zł...teraz wymieniam tylko profilaktycznie sam łańcuch rozrządu.....niby to chore żeby wyieniać po 20 tys ale jest na wierzchu to wymienię......resztę zostawiam.....mirek_p11 wróci wróci ale reszta łańcuchów jest bardziej wytrzymała albo mniej obciążona....a sam łańcuch rozrządu u mnie wrócił po 60 tys km pomimo tego że był to już ten "nowy" niby poprawiony...ale dzięki lepszemu napinaczowi nie przeskoczył chociaż tłukł się po obudowie jak stara k...wa...aha na teście vagiem łańcucha pokazywało wtedy 0czyli niby ok

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez mirek_p11 Zobacz wpis
                      wymieńcie jeszcze zawór sterujący 06H109257C
                      czy ten zawór pada po cichu? tzn nie daje żadnego błędu na komputer?

                      Komentarz


                      • Wywali błąd po diagnozie vcds. Z tego co pamiętam to tom007 miał awarie związaną z tym zaworem.

                        Seat Leon ST FR by mirek_p11

                        Fotki
                        Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                        Fotki

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez Zobacz wpis
                          dokładnie nie pamiętam bo łańcuchy wymieniałem 20 tys km temu ale razem z robota wtedy wyszło mi ok 3 tys zł...teraz wymieniam tylko profilaktycznie sam łańcuch rozrządu.....niby to chore żeby wyieniać po 20 tys ale jest na wierzchu to wymienię......resztę zostawiam.....mirek_p11 wróci wróci ale reszta łańcuchów jest bardziej wytrzymała albo mniej obciążona....a sam łańcuch rozrządu u mnie wrócił po 60 tys km pomimo tego że był to już ten "nowy" niby poprawiony...ale dzięki lepszemu napinaczowi nie przeskoczył chociaż tłukł się po obudowie jak stara k...wa...aha na teście vagiem łańcucha pokazywało wtedy 0czyli niby ok
                          sprawdzałeś synchronizację w vcds i wyszła Ci na 0,0...? mimo to łańcuch był rozciągnięty?
                          ANTY MECHANIK YT

                          Komentarz


                          • na LCT podobny temat

                            LeonClub • Informacja

                            Seat Leon ST FR by mirek_p11

                            Fotki
                            Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                            Fotki

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez HAKSIU Zobacz wpis

                              sprawdzałeś synchronizację w vcds i wyszła Ci na 0,0...? mimo to łańcuch był rozciągnięty?
                              dokładnie tak , pojawił się hałas przy zimnym silniku przy ok 2-2,5 tys obr.....nauczony doswiadczeniem z poprzednim łańcuchem wstawiłem autko do serwisu i rano po odpaleniu zrobilismy test wyszło ZERO, pojeździełem jeszcze trochę ( strzeliłem 4 tysia km w te i z powrotem do Bułgarii) i wstawiłem autko w końcu do warsztatu żeby sprawdzili co i jak......napinacz wywalony na maxa ( dobrze że nowy typ z zawleczką) i rozciągnięty łańcuch walący o obudowę.....po 60 tys km ....łańcuch był najnowszy typ taki sam jak teraz montują w nowych 2.0 tsi..dlatego teraz wymeniam przy okazji ten po 20 tys..jedyny pozytyw .....nowy napinacz kutasy zrobili tak że za chiny wam ne pusci łancucha prędzej przetrze obudowe...heheeh
                              Ostatnio edytowany przez ; 113.

                              Komentarz


                              • Cześć, doczekałem się 1 literka na 1000km a jeszcze w wakacje 1 l. na 3000km proszę o pomoc w wyborze dobrego warsztatu W-wie lub okolicy, który ogarnie mi przetoczenie tłoków itd.Moją Czarnulkę L&K planuję wymienić na świeżynkę ale nie mam zamiaru pakować kogoś na minę.W miarę możliwości proszę o podanie oczywiście w przybliżeniu kosztów i zakresu naprawy. Z góry wielkie dzięki !!!

                                Komentarz


                                • Ttomix, pisz do robekcool, sporo już tych silników ogarnął
                                  Maciek
                                  terminarz trójmiejskich spotów klubowych
                                  Zapraszamy....

                                  Komentarz


                                  • A już miałem pisać umowę na FL z takim silnikiem ....
                                    Widać dobrze, że zakup przesunął się w czasie i padło na klekota.
                                    Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                                    Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                                    Komentarz


                                    • Zamieszczone przez Ttomix Zobacz wpis
                                      Cześć, doczekałem się 1 literka na 1000km a jeszcze w wakacje 1 l. na 3000km proszę o pomoc w wyborze dobrego warsztatu W-wie lub okolicy, który ogarnie mi przetoczenie tłoków itd.Moją Czarnulkę L&K planuję wymienić na świeżynkę ale nie mam zamiaru pakować kogoś na minę.W miarę możliwości proszę o podanie oczywiście w przybliżeniu kosztów i zakresu naprawy. Z góry wielkie dzięki !!!
                                      Auto SOKRATES warszawa Sokratesa 7. 606 242 868 zaraz kończa mój silnik to mogą się z rozpędu od razu zabrać za Twój...zakres prac i tak ustalasz po rozebraniu silnika, wiadomo tłoki , panewki , inspekcja głowicy itp. to standard ale czasami dochodzą inne rzeczy

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez Ttomix Zobacz wpis
                                        Cześć, doczekałem się 1 literka na 1000km a jeszcze w wakacje 1 l. na 3000km proszę o pomoc w wyborze dobrego warsztatu W-wie lub okolicy, który ogarnie mi przetoczenie tłoków itd.Moją Czarnulkę L&K planuję wymienić na świeżynkę ale nie mam zamiaru pakować kogoś na minę.W miarę możliwości proszę o podanie oczywiście w przybliżeniu kosztów i zakresu naprawy. Z góry wielkie dzięki !!!
                                        Z którego roku Szkodnik, jeżeli możesz zdradzić?

                                        Potwierdzam, pisz do @robekcool, około 65 poprawił :-). Moja dopiero 300 km (odebrałem w tamtym tygodniu) po reanimacji.

                                        Komentarz


                                        • 2010 roczek WIELKIE DZIĘKI za namiary Czarnulka odstawiona do @robekcool, i czeka na reanimację :-)

                                          Komentarz


                                          • jaki olej stosujecie po dotarciu silnika? MOTUL? MILLERS? inny?

                                            Komentarz


                                            • Zdecydowanie Millers, ma lepszą temperaturę odprowadzania, ja na pewno zaleję ten olej

                                              Komentarz


                                              • wcześniej miałem millersa EE ale potem zalałem motula bo trochę mniej go brał silnik......ale teraz właśnie się zastanawiam czy nie wrócić bo ma lepsze opinie....a już brać nie powinien

                                                Komentarz


                                                • Panowie ktoś z was już jeździ na kolbenschmitach nadwymiarowych? Jakieś pierwsze opinie odnośnie brania oleum...

                                                  Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

                                                  Komentarz


                                                  • Witam Wszystkich,
                                                    Czy może ktoś podpowiedzieć jak ogarnąć temat naprawy problemu olejowego w Szczecinie lub okolicach?
                                                    Moja OIIFL 1,8 TSI ma 80tys km i robi się coraz bardziej łapczywa. Łyka ostatnio prawie 0,5l na 1000km (czyli dochodzi do granicy "normy")
                                                    Jak u większości użytkowników na początku (auto kupiłem z salonu w 2011) nie było większego problemu (dolewałem średnio 1l na 10tys), ale teraz to już zaczyna przesadzać z piciem.
                                                    Widzę że dobra warsztaty znające temat to przede wszystkim okolice Warszawy, Katowice, Wrocław... trochę to dla mnie daleko.

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X