Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] O2 FL 1.8TSI - zużycie oleju

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Staszek co takiego robiłeś że się nie udało ?

    Komentarz


    • Problem znika w 100% , silnik praktycznie zaczyna życie od nowa , mam taką nadzieję

      Komentarz


      • Honowanie plus obróbka tłoka pod grubsze pierścienie. 1000km i dolalem 400ml i nawet maxa nie ma...

        Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

        Komentarz


        • No to na serio można się w....ć , tego właśnie obawiałem się widząc stan moich cylindrów, teraz mnie upewniłeś że dobrym wyborem jest wymiana tłoków.
          Będę pisał jak wszystko przebiega

          Komentarz


          • Czekamy na pozytywne efekty. Pytałem czemu nie wyjmujesz ( widać na wcześniejszym foto), bo to zdecydowanie ułatwiłoby proces.
            www.k-mot.pl
            Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
            Autoholowanie.
            Robert Kulma

            Komentarz


            • AE60843F-984A-4E21-A7CB-71A304DECADF.jpeg Tak wygląda tłok

              Komentarz


              • Pięknie . KolbenSchmity nadwymiary już kupione?

                Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

                Komentarz


                • Narazie pomiar cylindrów i ocena stanu, dopiero się okaże co trzeba zamówić

                  Komentarz


                  • KolbenSchmit + 0,50

                    Komentarz


                    • Nadwymiar +0,50
                      Załączone pliki

                      Komentarz


                      • ja planuję u siebie zrobić tak samo tylko proszę napisz czy ten tłok to jest ten tłok "przedzmianowy" czyli idzie na stary korbowód ? sworzeń chyba 21 tak? czy te tłoki maja już oryginalnie poprawiony problem z pierścieniem czy one są tak jak stare oryginały?
                        gdzie kupowałeś? cena?

                        z góry dzięki za pomoc bo silnik mam wyjęty i rozebrany do golasa....hehe

                        Komentarz


                        • Tłok nadwymiar 0,50 pasuje do starej korby, pierścienie szersze poprawione z lepszymi rowkami odprowadzającymi.
                          Ważne też żeby te pierścienie były już po tzw. drugiej modyfikacji bo pierwsza podobno nie eliminowała problemu w 100%.


                          Pierścień po prawej mimo że poprawiony to ma zaokrągloną powierzchnię styku z cylindrem i to nie eliminowało całkowicie problemu, pierścień po lewej poprawiono (powierzchnia płaska).

                          Można jeszcze kupić taki tłok:

                          ale ten nie pasuje do starej korby więc trzeba całość.
                          Załączone pliki
                          Ostatnio edytowany przez spj; 5971.

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez Ryba Zobacz wpis
                            Tłok nadwymiar 0,50 pasuje do starej korby, pierścienie szersze poprawione z lepszymi rowkami odprowadzającymi.
                            Ważne też żeby te pierścienie były już po tzw. drugiej modyfikacji bo pierwsza podobno nie eliminowała probleu w 100%
                            właściwie to po trzeciej modyfikacji bo druga to były pieścienie mahle

                            Najlepsze auta używane z niskim zużyciem oleju - oszczędność i niezawodność - motocieslik.pl
                            Ostatnio edytowany przez ; 113.

                            Komentarz


                            • No może i po trzeciej, ważne że po udanej ;-)

                              Komentarz


                              • gdzie kupowałeś tłoki jeśli to nie tajemnica?

                                robisz 1.8 czy 2.0?

                                Komentarz


                                • Robię 1,8 a tłoki to nawet nie wiem skąd przyszły ( mój kolega mechanik zamawiał ) dowiem się i napiszę, kosztowały 310 zł/ szt

                                  Komentarz


                                  • dobra cena, dzięki

                                    Komentarz


                                    • Ryba jesteś w stanie ocenić na oko czy te pierścienie to są te poprawione? Twoje foty nie działają.

                                      Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

                                      Komentarz


                                      • Ciężko na tych fotkach stwierdzić.

                                        F79C37AB-FEF4-4A25-901F-B44DB6B3685D.png
                                        Tu masz jeszcze raz te pierścienie, widać dokładnie różnicę.
                                        Ostatnio edytowany przez spj; 5971. Powód: złączenie 3 postów

                                        Komentarz


                                        • Nie musisz każdego zdania pisać w nowym poście... czy to forum ma jakąkolwiek moderację?

                                          Co do spalania oleju po wymianie pierścieni na "nowe" - czy komuś się się chciało mierzyć owalizację cylindra i ogólnie luzy? Po honowaniu (jeśli było wykonane) wymiar się zmienia więc jeśli warsztat przesadził to będzie palić olej mimo dobrych części. Jeśli natomiast nie było honowania to ciekawe jaki był ogólny stan powierzchni.

                                          Komentarz


                                          • Honowanie nie wpływa na rozmiar cylindra tylko ma za zadanie zmienić ( poprawić ) strókturę powierzchni.
                                            Ja tylko chciałem opisać jak przebiega mój remont bo jest to dosyć skomplikowane i wyniki nie zawsze są zadowalające ale widze że kolega radekrp90 czepua się poerdół bo jak to na każdym forum zawsze jakiś burak mądrala musi się znaleźć.
                                            Pozdro dla wszystkich normalnych kolesi ja stąd spadam

                                            Komentarz


                                            • Zamieszczone przez Ryba
                                              Tu masz jeszcze raz te pierścienie, widać dokładnie różnicę

                                              na tej fotce sa porównane piesrścienie mahle i poprawione kolbenschmidt....jedne i drugie są ok

                                              Komentarz


                                              • Dużo ciekawych informacji na temat pierścieni. No to mam pytanie, jakie pierścienie są zastosowane przy wykonywaniu zabiegu przeróbki tłoków i wymiany pierścieni przez Krasnobrodzką?
                                                Maciek
                                                terminarz trójmiejskich spotów klubowych
                                                Zapraszamy....

                                                Komentarz


                                                • Krasnobradzka wysyłała pierścienie mahle

                                                  Seat Leon ST FR by mirek_p11

                                                  Fotki
                                                  Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                                                  Fotki

                                                  Komentarz


                                                  • przy cenie tłoków jaką podał Ryba, przerabianie starych tłoków chyba mija się z celem, poza tym chyba można to robić tylko w przypadku gdy cylindry sa ok?

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X