Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

przeglad po 90 tys, km i wymiana paska rozrządu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • przeglad po 90 tys, km i wymiana paska rozrządu

    Wczoraj zrobiłem przegląd po 90 tys. km i wymiana paska rozrządu. Koszt całkowity w ASO (materiały + robocizna) 2550 zł. Czy to drogo ?

  • #2
    To zależy jaki model Merca, Bmw, Audi, itd. poddałeś przeglądowi ! Jeżeli Octavia to bardzo drogo !
    O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
    O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
    =================================================

    Komentarz


    • #3
      Bardzo drogo, komplet pasek pompa rolka oryginalny VW do 1,6 MPI to 420zł plus za przegląd jakieś nie całe 200zł
      pozdrawiam
      roberta

      Skoda SuperB 1,4 TSI iV Hybryda

      http://chomikuj.pl/Roberta9

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez roberta Zobacz wpis
        Bardzo drogo, komplet pasek pompa rolka oryginalny VW do 1,6 MPI to 420zł plus za przegląd jakieś nie całe 200zł
        Te 420 zł za oryginalne części VW to cena w ASO ? Pytam bo sam niedługo będę wymieniał rozrząd a na Allegro najtańszy oryginalny komplet znalazłem za 480 zł
        Link
        Z kolei na rozrzad.pl cena oryginalnego kompletu to 569 zł:
        www.rozrzad.pl
        W ASO ceny nie sprawdzałem zakładając że będzie duuużo wyższa ale kto wie... ?
        Ostatnio edytowany przez Jaroslav92525; 7495.
        Pozdrawiam,
        Jaroslav92525

        -----------------------
        VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)

        Komentarz


        • #5
          Aż z ciekawości zajrzałem do PM jak w zeszłym roku kupowałem u forumowych sprzedawców do mojego 1,6 bse :
          Rozrząd INA - 152zl kpl
          pompa wody Hepu - 145zl

          do tego robocizna w warsztacie ok 200zł
          Pozdrawiam
          Kamil

          Komentarz


          • #6
            Zbieram się powoli do wymiany rozrządu w BFQ i zorientowałem się w cenach.
            Komplet rozrządu do benzyny 1.6 to około 420 do 460zł -pasek, napinacz, i jakieś 220zł pompa wody. To ceny w ASO.

            Do tego koszt robocizny, w ASO pewnie 400zł minimum.

            U Ciebie doszedł przegląd po 90tkm. Jakby tego nie liczył i tak coś dużo wyszło. Pytanie czy była dodatkowo wymiana świec, przegląd klimatyzacji, itp.
            "coś być musi, do cholery, za zakrętem"

            O1 Tour BFQ+LPG LR - BARRACUDA
            O2 Tour BSE+LPG LR - MED

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez fajny52 Zobacz wpis
              Koszt całkowity w ASO (materiały + robocizna) 2550 zł. Czy to drogo ?
              Gdzie Ci tak portfel odchudzili? Na wiosnę robiłem rozrząd w Emidzie całość mnie kosztowała 1100zł, materiały były moje doliczyli tylko za śruby mocujące sinik. Nie wiem jakie ceny mają dzisiaj, ale na wiosnę byli najtańsi na śląsku.

              Komentarz


              • #8
                Właśnie wracając do tematu. Moja octavia ma 4 lata i 60 tys przebiegu. Słyszałem, ze bez względu na przebieg trzeba wymienić pasek rozrządu co 5 lat. Prawda to jest? Silnik 1.6 MPI BSE.

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez gardan Zobacz wpis
                  Słyszałem, ze bez względu na przebieg trzeba wymienić pasek rozrządu co 5 lat. Prawda to jest?
                  Tak co 5 lat powinno się wymieniać paski tym bardziej rozrządu.

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Jaroslav92525 Zobacz wpis

                    Te 420 zł za oryginalne części VW to cena w ASO ? Pytam bo sam niedługo będę wymieniał rozrząd a na Allegro najtańszy oryginalny komplet znalazłem za 480 zł
                    Link
                    Z kolei na rozrzad.pl cena oryginalnego kompletu to 569 zł:
                    www.rozrzad.pl
                    W ASO ceny nie sprawdzałem zakładając że będzie duuużo wyższa ale kto wie... ?
                    Ja kupowałem na Allegro w styczniu cały komplet rolka, pasek i pompa
                    dane z faktury:
                    F.H.U VOLVER Wojciech Klasa
                    ul. Szuwarowa 6/89
                    30-384 Kraków

                    a wymieniać wymieniałem przy 90000 ( po 8 latach)
                    co do wymiany to jest w tym silniku tak prosta że aż szkoda komuś płacić.Tylko potrzeba dzień czas (na spokojnie) i garaż
                    Ostatnio edytowany przez roberta; 1013.
                    pozdrawiam
                    roberta

                    Skoda SuperB 1,4 TSI iV Hybryda

                    http://chomikuj.pl/Roberta9

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez roberta Zobacz wpis

                      Ja kupowałem na Allegro w styczniu cały komplet rolka, pasek i pompa
                      dane z faktury:
                      F.H.U VOLVER Wojciech Klasa
                      ul. Szuwarowa 6/89
                      30-384 Kraków

                      a wymieniać wymieniałem przy 90000 ( po 8 latach)
                      co do wymiany to jest w tym silniku tak prosta że aż szkoda komuś płacić.Tylko potrzeba dzień czas (na spokojnie) i garaż
                      Dziękuję za odpowiedź. U mnie zaczął się 8 rok eksploatacji (ponad 70000 km) więc też zamierzam stoczyć osobistą walkę z rozrządem
                      Przy okazji zapytam na jaki rozrząd się zdecydowałeś ? (Chodzi o producenta i o to czy pompa wody wzmocniona (06B121011QX) czy zwykła (06B121011Q), bo chyba zakładając wymianę co 5 lat to zwykła markowa powinna wystarczyć ?)
                      Pozdrawiam,
                      Jaroslav92525

                      -----------------------
                      VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Jaroslav92525 Zobacz wpis

                        Dziękuję za odpowiedź. U mnie zaczął się 8 rok eksploatacji (ponad 70000 km) więc też zamierzam stoczyć osobistą walkę z rozrządem
                        Przy okazji zapytam na jaki rozrząd się zdecydowałeś ? (Chodzi o producenta i o to czy pompa wody wzmocniona (06B121011QX) czy zwykła (06B121011Q), bo chyba zakładając wymianę co 5 lat to zwykła markowa powinna wystarczyć ?)
                        oryginalny grupy VW od sprzedawcy jak powyżej podałem co do pompy to muszę sprawdzić na pudełku bo mam je gdzieś w piwnicy
                        pozdrawiam
                        roberta

                        Skoda SuperB 1,4 TSI iV Hybryda

                        http://chomikuj.pl/Roberta9

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez roberta Zobacz wpis

                          oryginalny grupy VW od sprzedawcy jak powyżej podałem co do pompy to muszę sprawdzić na pudełku bo mam je gdzieś w piwnicy
                          Dzięki. Zamówiłem komplet u tego samego sprzedawcy z tym że nie firmowy ale z dobrymi zamiennikami: pasek Contitech, rolka SKF i pompa Hepu (wzmocniona P572). Razem za wszystko zapłaciłem 391 zł.
                          Pozdrawiam,
                          Jaroslav92525

                          -----------------------
                          VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)

                          Komentarz


                          • #14
                            Ja w ASO Carsed za wymianę rozrządu w 1.9TDI BXE zapłacilem 1100zł więc 2550 to bardzo drogo.
                            Ubezpieczenia Komunikacyjne OC, AC, NNW - ZAPRASZAM

                            Spalanie - Motostat.pl

                            Komentarz


                            • #15
                              Pd wychodzi 750 z nowym płynem, natomiast mpi 550 ( części zamienne typu conti, rouville + wymiana ). Gwarancja na podstawie paragonu, fv.
                              www.k-mot.pl
                              Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                              Autoholowanie.
                              Robert Kulma

                              Komentarz


                              • #16
                                Ja pier...! Ponad 2,5 "koła" za przegląd i wymianę rozrządu w silniku BSE. 2550zł za "stempel" w książce przeglądów w O2T. Obłęd!
                                Widzę że wykarmienie "krawatów" z ASO jest coraz droższe! Dobrze że mnie od upływu gwarancji nie "strzygą".
                                Ostatnio edytowany przez Rosomak; 19138.
                                Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
                                http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
                                Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...

                                Komentarz


                                • #17
                                  niemożliwe, nawet w ASO rozrząd z robocizną plus płyn 1100zł...

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Czyli równo 2x tyle co
                                    www.k-mot.pl
                                    Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                                    Autoholowanie.
                                    Robert Kulma

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      "Zauważyłem" w tym wątku ( robiąc wszystko w ASO ) niestety dwie osoby, które przepłaciły. Pierwsza to autor wątku a drugą jest kolega Leon, który zapłacił cyt: "...Na wiosnę robiłem rozrząd w Emidziecałość mnie kosztowała 1100zł, materiały były moje doliczyli tylko za śruby mocujące sinik..." wnioskuje, że kupiłeś sobie rozrząd sam, więc przycięli Cię na robociźnie.
                                      Na przestrzeni 6 lat robiłem rozrząd w ASO ( ich materiały i robocizna ) w 4 Octaviach:
                                      - Octavie II FL 1,6 MPI - 1040 zł
                                      - Octavia I 1,9 TDI PD - 1100 zł
                                      - Octavia I 1,8 T - 1100 zł ja dokupiłem tłumik drgań INA za ok 130 zł.
                                      - ostatnio Octavia I 1,6 - 1050 zł.

                                      Moim skromnym zdaniem nawet jak sie robi rozrząd poza ASO to i tak warto dołożyc "stuwkie" do oryginalnych części. A na all.... to bym się chyba bał kupować rozrząd, biorąc pod uwagę, że nawet oryginały są juz z CHRL
                                      Ostatnio edytowany przez yunior81; 15463.

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Kompletny rozrząd (Bosch) + pasek wielorowkowy + rolka + uzupełnienie płynu + robocizna - 670zł. Zmiana po 8 latach i 92tys. km. Póki co pół roku śmiga bez problemów, czas pokaże jak te graty się będę spisywać
                                        Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
                                        FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez yunior81 Zobacz wpis
                                          "Zauważyłem" w tym wątku ( robiąc wszystko w ASO ) niestety dwie osoby, które przepłaciły. Pierwsza to autor wątku a drugą jest kolega Leon, który zapłacił cyt: "...Na wiosnę robiłem rozrząd w Emidziecałość mnie kosztowała 1100zł, materiały były moje doliczyli tylko za śruby mocujące sinik..." wnioskuje, że kupiłeś sobie rozrząd sam, więc przycięli Cię na robociźnie.
                                          Może źle się wyraziłem, pisząc 1100 chodziło mi w sumie.Pisałem z głowy i pamiętałem tylko, że w ASO za robociznę i części zapłaciłem ponad 500, a moje części kosztowały coś ponad 400 z tąd te 1100.
                                          Nawet wczoraj wpadła mi w ręce faktura za tą wymianę;

                                          Sama robocizna rozrząd 334,56 + wymiana świec 83,64 + śruby silnika 119,77 = 537,97 tyle zostawiłem w ASO

                                          Moje części komplet rozrząd SKF VKMC 01113-1 280,00 + komplet paska Gates K046PK1043 140,00 + świece Denso K20 TT 48,00 = 468,00
                                          Ostatnio edytowany przez leonn; 17008.

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            No to w sumie tyle co całość na oryginałach.

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Wątpię żeby ori zestaw rozrządu, (pasek, napinacz, pompa) w ASO kosztował 280zł

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Tyle kosztuje zamiennik z dobrą pompą.
                                                www.k-mot.pl
                                                Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                                                Autoholowanie.
                                                Robert Kulma

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Witam ja właśnie jestem po wymianie rozrządu razem z pompa Skoda Octavia II FL 1.6 MPI rocznik 2009 całość na oryginalnych częściach wymiana po 8 latach i 50 tys km. Wymieniłem w moim ulubionym ASO Dąbrowa Górnicza. Części całość 490 zł wymiana robocizna 360 zł płyn 80 zł tak że całość 930 zł tak że jak dla mnie rewelacja. Najpierw negocjowałem ceny i od tej ceny żeby było śmiesznie dostałem jeszcze 30% rabatu na robociznę i 10% na części. Przy okazji skorzystałem z akcji klimatyzacja pełna obsługa z dobiciem czynnika czyszczeniem i wymianą filtra kabinowego 150 zł. Ja w sumie od kiedy powstało ASO Dąbrowa Górnicza korzystam z niego przy obu moich Skodach idzie wynegocjować fajne ceny i spoko jest obsługa. Ostatnio kupowałem u nich też klocki tył przód wyszły mnie w originale na pierwszy montaż 293 zł tył przód tak że myślę też dobra cena. Kumple się ze mnie śmieją że przepłacam ale w sumie czasami dają mi ofertę na części tańszą jak w sklepie a robociznę taniej ja w miarę dobrym warsztacie.
                                                  OCTAVIA 2 FL MINT 1.6 MPI + GAZ Landi Renzo
                                                  CITIGO 1.0 MPI + GAZ Landi Renzo

                                                  PIŁEŚ NIE JEDŹ - JECHAŁEŚ NIE DZWOŃ

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X