Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Czuć spaliny na postoju (TDI)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Czuć spaliny na postoju (TDI)

    Być może ktoś już się spotkał z takim przypadkiem i mógłby coś zasugerować....

    Na postoju (na parkingu, w kolejce na światłach..) czuć wewnątrz samochodu spaliny. Na pewno nie są to spaliny z auta przed nami.
    Podczas jazdy już nie.
    Czy ktoś już trafił się z takim przypadkiem?
    Auto nie buczy, nie wydaje dźwięków dziurawego tłumika....
    Czy zwykły "tlumikarz " będzie potrafił znaleźć taką nieszczelność?

  • #2
    Znajomy ma pęknięty EGR i właśnie taki objaw.

    Komentarz


    • #3
      Sprawdzę go, choć całkiem nie dawno miałem go w ręce i nie zauważyłem nic dziwnego. Wyczyszczony i Zamontowany z powrotem na ori uszczelkach (Przy wymianie kolektora dolotowego).
      Ten element raczej wykluczam.

      Komentarz


      • #4
        Chłodnica spalin?
        www.k-mot.pl
        Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
        Autoholowanie.
        Robert Kulma

        Komentarz


        • #5
          Możesz coś bliżej napisać o tym ?? Bo nie ukrywam, Nie wiem w którym to miejscu... i co to w ogóle jest...

          Komentarz


          • #6
            Sprawdź czy nie masz wyrobionego cięgna w niej. Element na tylnej stronie bloku silnika na lewo w dół od turbiny.
            www.k-mot.pl
            Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
            Autoholowanie.
            Robert Kulma

            Komentarz


            • #7
              Zazwyczaj są dwie przyczyny.
              1.Jak wyciagałes egr to byc moze uszkodziłes rurke miedzy egr a chłodnica spalin o ile nie była odkrecona z boku- sam przerobiłem ten przypadek.Oznaki okopcony egr kolektor-jak by kolektor był winowajcą.
              2. Jak robiłes turbo to mozliwe że jest zle załozona uszczelka miedzy turbo a dpf-tez to przerabiałem ;P

              Komentarz


              • #8
                Ja mam ten probem za każdym razem gdy włącza się dopalanie dpfa, jak już obroty spadną po dopaleniu problem znika..
                The truth is out of there..

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez strabek Zobacz wpis
                  Ja mam ten probem za każdym razem gdy włącza się dopalanie dpfa, jak już obroty spadną po dopaleniu problem znika..
                  Winna może być uszczelka metalowa pomiędzy turbosprężarką a dpf-em. Przy okazji wymiany EGR wymieniłem tą uszczelkę, bo i tak to było rozkręcone wszystko i do tego się okazało że to połączenie było dość słabo skręcone tą specjalną opaską. Po wymianie tej uszczelki i porządnym dokręceniu dpf do turba, problem zniknął i już nic nie czuć w kabinie kiedy się dpf wypala. Ale zmieniałem też inne uszczelki, które mogły puszczać spaliny - chodzi mi o te od rurek idących do egr-a.

                  Komentarz


                  • #10
                    Przy okazji wymiany sprzegla mialem wymieniany egr bo jak stwierdzil mechanik przy wyjeciu rozlecial sie i mam zregenerowany. Nic nie wspominal o uszczelce..moze wtedy bylo ok.. temat poczeka pewnie do nestepnego..bo pewnie rozkrecania sporo
                    The truth is out of there..

                    Komentarz


                    • #11
                      Wiesz bo tak naprawde przy kazdym rozkreceniu powinno sie wymieniac uszczelki ...ale kto to robi...ma byc tanioi jezdzic :/

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X