Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

2.0 i 1.6 TDI długość okresu niezawodności wtryskiwaczy common rail

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • VCDSem tak, czy wersją 11.6? no nie wiem
    bierzesz te kubeczki załóżmy 100ml i kręcisz aż któryś z nich będzie miał 75% pojemności, wtedy koniec lania
    jeśli pozostałe mają 35-75 ml to ujdzie, jeśli jakiś jeden ma mało poniżej 25ml a inne też nie dużo, to ten pierwszy 75 ml przelewa
    no tak na chłopski rozum trzeba to rozkminić
    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
    poprzednie modele:
    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

    Komentarz


    • Czy ktoś się orientuję czy opróc wklepania w sterownik 6cio cyfrowego kodu z wtrysku trzeba przeprowadzić jeszcze jakąś akcję, na yt mówi coś o smoking injectors jakieś minimalne wychylenia warunków czy coś takiego

      Komentarz


      • nie trzeba
        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
        poprzednie modele:
        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

        Komentarz


        • Witam, jestem nowy. Trafilem tu szukajac informacji jak sprawdzic wtryskiwacze. Przepraszam nie mam polskiej czcionki na komputerze. Nawiazujac do tematu postu. Na silniku CBAB ktory mam od nowosci zrobilem bez zagladania do ukladu wtryskowego 361 tys w prawie 10 lat. Moze sie komus przyda bo ciezko znalezc informacje o samochodach z autentycznym przebiegiem. Lista awarii:

          150 tys - gruszka turbiny
          260 tys - klapki w kolektorze
          300 tys - kolo dwumasowe
          340 tys - sonda lambda
          350 tys - EGR (zmielily sie zebatki)
          350 tys - wymieniony profilaktycznie naped pompy olejowej. Wykazywal male slady zuzycia ale teoretycznie nie wymagal wymiany.

          Zaczal poszarpywac sobie wiec zainteresowalem sie wtryskami. Dzwonilem do magikow od regeneracji i podobno jest deficyt czesci do naprawy wiec pan zaproponowal mi mycie...
          Do sprawdzenia jest tez odma bo troche za bardzo dymi po odkreceniu korka.

          Turbina ciagle fabryczna. Silnik nie wykazyje braku mocy ani zwiekszonego spalania.

          Olej 5W30 wymieniany od nowosci co 15tys.

          Dam znac co i jak z tymi wtryskami jak sie sprawa wyjasni. Dziekuje za podsuniecie pomyslu z testem przelewowym.

          Komentarz


          • A czy wiecie właśnie jakie powinny być wartości na wtryskach dla 1.6 CAYC? No i czy takie rzeczy można sprawdzić np. programem torque pro na Androidzie?
            Na Androida fajna apka daje rade co do sprawdzenia stanu DPF.
            Znalazłeś rozwiązanie problemu? Napisz, na pewno komuś pomożesz!

            Komentarz


            • Udało mi się ogarnął temat wtrysków i wiem juz jakie tam maja miec parametry. U mnie najgorzej wyszlo na 1 cyl. +0.77, drugi -0.6, trzeci -0.01, czwarty -0.20. Ten pierwszy mnie troche martwi i byl to pomiar na silniku 60 pare stopni ciepla i temp oleju kolo 45. Na zimnym moze byc gorzej
              A z ciekawosci pytam ktos moze stosowal srodki do czyszczenia wtrysków wlewane do baku np. LUIID MOLY czy inne teho typu? Czy one pomagaja czy raczej szkodza?
              Znalazłeś rozwiązanie problemu? Napisz, na pewno komuś pomożesz!

              Komentarz


              • Korekcje nie są wyznacznikiem w cr, ogólnie są i tak OK, w tych wtryskiwaczach trzeba robić próbę przelewową i na niej zapewne wyjdzie, który wtryskiwacz pada. Co do czyszczenia wtrysków to nic to nie daje, czasem coś tam może się poprawi ale i tak kończy się wymianą wyrobionego mechanicznie wtryskiwacza.

                Komentarz


                • co mam myśleć o korektach, które wyglądają jakby lepiej na zimno niż na ciepło?
                  zmierzone dziś:
                  na zimno: -0,85/0,56/0,20/-0,09
                  na ciepło: -1,09/0,39/0,23/0,39

                  auto jeździ poprawnie, nie mam się do czego jakoś szczególnie przyczepić - przy temperaturach<0 czuć lekkie nierówności w pracy na biegu jałowym
                  silnik to CAYC, ~206kkm

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez czernobyl Zobacz wpis
                    co mam myśleć o korektach, które wyglądają jakby lepiej na zimno niż na ciepło?
                    zmierzone dziś:
                    na zimno: -0,85/0,56/0,20/-0,09
                    na ciepło: -1,09/0,39/0,23/0,39

                    auto jeździ poprawnie, nie mam się do czego jakoś szczególnie przyczepić - przy temperaturach<0 czuć lekkie nierówności w pracy na biegu jałowym
                    silnik to CAYC, ~206kkm
                    nic nie myśleć, jeździć i nie szukać sobie problemów
                    jak kupiłem CAYC też patrzyłem na te korekty, kiedy DPF się wypalał, potem przestałem sprawdzać i byłem zdrowszy
                    Kodiaq 1.5 DSG Style

                    Komentarz


                    • Na razie 278 tyś. i spokój, ekstra niskie spalanie , odpala bez problemu

                      Komentarz


                      • U mnie przebieg 280 tys. zdecydowana większość to trasy i odpukać jeszcze wtryski się nie odezwały ale przy tym przebiegu nie powinienem się zdziwić jak dadzą o sobie znać.
                        Co do czystości paliwa. Tankuję tylko na Orlenie. W mojej octavii 1 przy przebiegu 370 tys. zaglądnąłem do baku żeby go wyczyścić. Nie było potrzeby. Byłem zdumiony - bak był czysty. Wyciągnąłem osadnik, przetarłem szmateczką dla zasady i włożyłem z powrotem. Tak wiec z czystością paliwa na markowych stacjach nie jest źle. przy okazji mechanicy odradzali mi paliwo Verva jako bardziej suche i gorzej smarujące pompę i wtryski. Nie wiem czy to mit czy nie ale jeżdżę na tym tańszym paliwie. Ostatnio zaszła zmiana nazwy na effecta. Czy ktoś wie czy oprócz zmiany nazwy zaszła tez zmiana w składzie paliwa?
                        O1 1,9 TDI AGR
                        O2 2,0 TDI CFHC

                        Sznaucerki są moją pasją www.almanis.pl

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez czernobyl Zobacz wpis
                          co mam myśleć o korektach, które wyglądają jakby lepiej na zimno niż na ciepło?
                          zmierzone dziś:
                          na zimno: -0,85/0,56/0,20/-0,09
                          na ciepło: -1,09/0,39/0,23/0,39

                          auto jeździ poprawnie, nie mam się do czego jakoś szczególnie przyczepić - przy temperaturach<0 czuć lekkie nierówności w pracy na biegu jałowym
                          silnik to CAYC, ~206kkm
                          u mnie na liczniku stuknęło 200k i niestety na biegu jałowym nierówna praca i dymienie przy odpalaniu...:/ miałem błąd 1go cylindra parę d ni temu miałem dolewkę oleju i płynu po około 6tys km... W kwietniu wymieniam filtry i olej i sprawdzę na kompie wtryski. Generalnie nierówna praca na jłowym biegu gdy jest ciepło na dworze szczególnie latem gdy maska wystawiona jest na promienie słoneczne. Ciekawe że zimą problem praktycznie znika :/
                          nasze auta: MÓJ SMOCZEK

                          Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło!

                          Komentarz


                          • Wklejam informacje ze strony (none)

                            Weryfikacja i naprawa, regeneracja wtryskiwacza Common Rail Bosch

                            Weryfikacja
                            • demontaż wtryskiwacza na części i podzespoły wraz z mikroskopową weryfikacją uszkodzeń
                            • wstępna wycena naprawy
                            • na tym etapie kontaktujemy się z klientem
                            Uszkodzenia uniemożliwiające naprawę

                            w przypadku braku możliwości naprawy nic nie płacisz.

                            [IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"http:\/\/Gładysek | Naprawa regeneracja wtryskiwaczy Common Rail, pompowtryskiwaczy\/images\/menu_crbosch.png"}[/IMG2]

                            Naprawa i regeneracja
                            • czyszczenie wszystkich elementów wtryskiwacza metodą ultradźwiękową
                            • wymiana uszczelnień wewnętrznych na nowe, oryginalne części Bosch
                            • montaż części i podzespołów wtryskiwacza z użyciem specjalistycznych narzędzi firmy Bosch oraz z zastosowaniem reżimu technologicznego
                            • w razie potrzeby wymiana innych zużytych elementów wtryskiwacza (koszt części dodatkowo płatny)
                            • regulacja wymiarów nastawczych wtryskiwacza z użyciem 3 fazy naprawy wtryskiwaczy firmy Bosch oraz ustawienie odpowiednich dawek wtryskowych
                            • test komputerowy po naprawie z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na urządzeniu BOSCH EPS205, EPS708 lub EPS815:
                              • wysokociśnieniowy test szczelności z pomiarem przelewu bez wysterowania wtryskiwacza
                              • pomiar dawki wtryskowej i przelewu przy pełnym obciążeniu
                              • pomiar dawki wtryskowej przy częściowym obciążeniu
                              • pomiar dawki wtryskowej na biegu jałowym (wolne obroty)
                              • pomiar dawki pilotażowej lub kilku dawek pilotażowych (w zależności od generacji wtryskiwacza)
                              • kodowanie wtryskiwacza i nadanie nowego kodu IMA
                              • dodatkowy test rozpylania wtryskiwacza na urządzeniu Carbon Zapp CRU2R
                            • Kontrola jakości Bosch Quality Scan, nadanie indywidualnego QR kodu do wtryskiwacza
                              dowiedz się więcej o tej procedurze
                            Wtryskiwacz sprawny

                            24 miesiące gwarancji + protokół z wynikami testu

                            Naprawa Promocja

                            Promocja 2019 89 zł

                            usługa brutto / 1 szt.
                            po rabacie 10%

                            zamiast 149 złDo ceny usługi należy doliczyć koszt uszczelnień wewnętrznych Bosch. W razie uszkodzenia innych części, których wymiana jest niezbędna dla przywrócenia prawidłowej pracy wtryskiwacza np. końcówki wtryskiwacza z nakrętką, króćca zasilającego itp. istnieje możliwość ich wymiany na nowe, oryginalne części Bosch. Koszt części każdorazowo uzgadniany jest z klientem. Ich wymiana odbywa się już bez dodatkowej opłaty.

                            Nasuwa się pytanie o ceny tych dodatkowych częsci.
                            Ostatnio edytowany przez Almanis; 1289.
                            O1 1,9 TDI AGR
                            O2 2,0 TDI CFHC

                            Sznaucerki są moją pasją www.almanis.pl

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez Almanis Zobacz wpis
                              Wklejam informacje ze strony (none)
                              (...)
                              Nasuwa się pytanie o ceny tych dodatkowych częsci.
                              zgaduję w ciemno, że i tak kończy się ostatecznie kwotą ~500+ PLN jeśli wtryski faktycznie potrzebują interwencji na stole
                              aha, i dotyczy to wtrysków bosch, a co z siemens continental w takim CAYC?

                              Komentarz


                              • wtryski simens sa nie regenerowalne
                                diagnostyka vag 602-614-253

                                Komentarz


                                • Zamieszczone przez german81 Zobacz wpis
                                  wtryski simens sa nie regenerowalne
                                  czyli bez zmian dzięki za inf

                                  Komentarz


                                  • Odpowiedź Gładysek Bosch Service dotycząca pytania o regenerację wtryskiwaczy do CFHC o numerze 03L 130 277J

                                    "Witam, obecnie możemy wymienić zaworek w tym typie wtryskiwacza koszt usługi
                                    z testem 550zł brutto szt. Cena zależna jest od ceny części które zmieniają
                                    się i nie można ustalić jednej na dłuższy okres czasu."

                                    No wiec wydaje mi się, że ten typ tak naprawdę może być nieregenerowlany. Bo jeżeli przedstawiciel firmy Bosch może wymienić tylko/aż zaworek (nie znam się jeszcze na tym).
                                    Co wy na to?
                                    Ostatnio edytowany przez Almanis; 1289.
                                    O1 1,9 TDI AGR
                                    O2 2,0 TDI CFHC

                                    Sznaucerki są moją pasją www.almanis.pl

                                    Komentarz


                                    • Czy ma ktoś namiar na oryginalne wtryskiwacze w dobrej cenie?. To co widzę na allegro to 800-1000 zł/sztuka. Numer wtryskiwacza 03l 130 277J
                                      U mnie jeden wtryskiwacz zachowuje się różnie . Raz wartości korekty są niskie by za chwile wskoczyć na korekty ok. 1,5 i jednocześnie silnik dostaje drgań i znów się uspokaja i wraca do normy.
                                      O1 1,9 TDI AGR
                                      O2 2,0 TDI CFHC

                                      Sznaucerki są moją pasją www.almanis.pl

                                      Komentarz


                                      • Witam wszystkich. Mam chyba mam taki problem skoda octavia 3 1.6 105 km. Na zimnym silniku na biegu jałowym szarpie A gdy silnik się rozgrzeje problem znika. Wtryski padły? Trzeba wymieniać wtryski? Podpowie ktoś co robić dalej. Dzieki

                                        Komentarz


                                        • Mi padły przy przebiegu 138kkm.Wszystkie nie trzymały parametróLink do regeneracji i po 1000km problem powrócił.Chyba lepiej zainwestować w nówki sztuki .Macie jakiś namiar na pewnego sprzedawcę.Silnik jak w podpisie.
                                          Kondziu

                                          OCP

                                          Komentarz


                                          • lu5asz z tego co wiem ich się nie regeneruje albo bardzo ciężko
                                            Dawid
                                            czarna 2018 skoda octavia 3FL by dawcio

                                            Komentarz


                                            • Zamieszczone przez dawcio Zobacz wpis
                                              lu5asz z tego co wiem ich się nie regeneruje albo bardzo ciężko
                                              To samo mi dziś powiedzieli w salonie Skody.
                                              Ręce opadają,wysyłam zregenerowane do firmy która to spartaczyła i chce wymienić na nowe zamienniki.
                                              Ponadto czekam na ofertę na Octavię III fl z linku wcześniej
                                              Kondziu

                                              OCP

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez lu5asz Zobacz wpis
                                                Ponadto czekam na ofertę na Octavię III fl z linku wcześniej
                                                jaki link?
                                                Dawid
                                                czarna 2018 skoda octavia 3FL by dawcio

                                                Komentarz


                                                • Ogłoszenia - Sprzedam, kupię na OLX.pl
                                                  Kondziu

                                                  OCP

                                                  Komentarz


                                                  • Jeden słuszny kolor
                                                    ale albo nie prawdziwe zdjęcie,albo dziwna Link Ambition nie ma świateł led a na zdjęciu jest a w opisie ''> Reflektory halogenowe''
                                                    Dawid
                                                    czarna 2018 skoda octavia 3FL by dawcio

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X