Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Interface do lpg Landi Renzo

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Interface do lpg Landi Renzo

    Witam wszystkich, jestem nowy na forum.
    Posiadam świeżo kupioną Skodę Octavię II z 2011r. z silnikiem benzynowym 1,6 i instalacją lpg Landi Renzo.
    Do tej pory jeździłem Nissanem, miał instalację lpg ze sterownikiem Stag-4, do którego kupiłem interface w celu komunikowania się ze sterownikiem.
    To zapewne inna elektronika, ten interface nie będzie kompatybilny ze sterownikiem Landi Renzo, ale na wszelki wypadek chciałem się upewnić.
    Mam kilka pytań, proszę o pomoc:
    1) Jaki interface należy zastosować do połączenia się ze sterownikiem lpg?
    2) Skąd i jaką wersję oprogramowania należy pobrać?
    3) Gdzie pod maską jest złącze dla sterownika lpg?
    Będę wdzięczny za wskazówki, pozdrawiam.
    Ostatnio edytowany przez Dolce; 45225.

  • #2
    Zapewne masz Landi Renzo Omegas . Do takiej instalacji potrzebujesz ,, kabelek " . Dostępne na znanym portalu aukcyjnym w cenie ok 35 zł . Oprogramowanie znajdziesz w sieci ( producent kabelka podaje strony www z bezpłatnym oprogramowaniem ) . Wtyczkę znajdziesz w pobliżu sterownika lpg . U mnie w U1 wtyczka jest pomiędzy obudową filtra powietrza a akumulatorem . Najpierw ustal czy to na pewno Omegas .

    Komentarz


    • #3
      Interfejs do Staga powinien się nadać. Trzeba tylko zamienić kolejnością dwa środkowe piny we wtyczce.
      Ostatnio edytowany przez logan_x; 15897.

      Komentarz


      • #4
        Dziękuję za odpowiedzi. A czy trudno jest ustawić mapę w Landi Renzo? W poprzednim aucie miałem Staga, oprogramowanie było całkiem fajnie zrobione. Z tego co widziałem w Landi Renzo nie ma graficznego przebiegu (za pomocą wykresu) umożliwiającego ustawienie mnożnika dla wtryskiwaczy gazu, a jedynie jest jakaś tabelka. Jak się do tego zabrać? Jeszce jedno pytanie, chciałem się upewnić. Gdzie jest zamontowany filtr fazy ciekłej?
        Ostatnio edytowany przez Dolce; 45225.

        Komentarz


        • #5
          W mojej 01 filtr jest zainstalowany w obudowie elektrozaworu . Aby wymienić filtr trzeba zdemontować elektrozawór ( upierdliwe ) . Sam elektrozawór u mnie jest założony pod pasem przednim i nie jest widoczny na pierwszy rzut oka . Słyszałem że fabrycznie montowali gdzieś za prawym reflektorem . Do reduktora masz wejście gazu ( miedziany sztywny w osłonie ) . Idż za tym przewodem . W pobliżu powinieneś mieć elektrozawór .

          Komentarz


          • #6
            Dzięki. U mnie jest praktycznie pod akumulatorem. Co za kretyn to wymyślił. Zrozumiałbym, gdyby to zrobili osiedlowi druciarze ale oryginał? Jakim trzeba być pajacem, żeby wymyślić wymianę filtru z koniecznością demontażu obudowy filtra powietrza oraz akumulatora. I tak co 10 tys km. A do tego te długie kable od wtryskiwaczy do kolektora ssącego.
            Jeździć się da ale to straszna amatorka. Cóż, tak to bywa, czeski film.
            Jeszcze raz dzięki za pomoc, pozdrawiam.

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X