Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

zdechła pompa hamulcowa (z esp) - wymiana, odpowietrzanie i vcds

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • zdechła pompa hamulcowa (z esp) - wymiana, odpowietrzanie i vcds

    Pytanie za 100pkt...
    Czy ktoś z szanownych kolegów miał już do czynienia z w/w ustrojstwem?
    Wymieniałem klocki, tłoczki były zapieczone, wyczyściłem, płyn zszedł, zalałem, odpowietrzyłem normalnie bez dodatkowych zabiegów, pompe diabli wzięli (syczy i przepuszcza, pedał opada do spodu, ale hamuje i esp i abs działają) - mam już zamówioną nową pompę (burdel w katalogach jest piękny, ta bez czujnika ciśnienia ma kod 1J1 614 019... a ta z czujniczkiem ma1J1 614 019 A - więc oczywiście nigdy nie wiadomo co przyjdzie...) natomiast wyczytałem , że po wymianie przy odpowietrzaniu jest cały jakiś śmieszny obrządek włącznie z ustawianiem ciśnień oraz kalibracją czujnika przy udziale vcds'a...

    Ma ktoś jakiś pomysł na to, czy wymianiać i nie zawracać sobie ... ekhm ... takimi sprawami?
    Ewentualnie, czy ktoś z okolic Rzeszowa byłby chętny użyczyć VCDS'a na weekend lub odsprzedać (tu już cała polska) w przystępnych pieniądzach (niezależnie od wersji xD ) do potrzeb wyłączenia kilku wnerwiających funkcji (typu włączonych non stop świateł)

    Pozdrawiam

  • #2
    Pompa hamulcowa pewnie sprawna... zapowietrzyłeś zapewne pompę ABS, odpowietrzenie za pomocą VCDS-a


    Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
    CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

    Komentarz


    • #3
      ekhm... możliwe tyle, że nie posiadam...

      Komentarz

      POWRÓT NA GÓRĘ
      Pracuję...
      X