Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

zwiększanie obrotów na biegu jałowym

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • zwiększanie obrotów na biegu jałowym

    Witam.
    Podłączyłem się do komputera auta (vcds) w celu podwyższenia obrotów biegu jałowego. Niestety, vcds chce podania kodu, by móc wejść w adaptację. Próbowałem wklepać 12233 ale to nie ten.
    Czy jest jakiś sposób, by pozyskać ten kod (kupiłem używane auto, nie znam tego kodu serwisowego). Moja Octavia ma silnik benzynowy 1,6MPI o oznaczeniu BSE.
    Będę wdzięczny za podpowiedzi, pozdrawiam.

  • #2
    Tomek

    Jest już temat na forum o tym i koledzy zmieniali ale w dieslach i benzynowym BFQ.
    W naszym Bse właśnie jest problem, jest to zaszyfrowane i nie wiadomo jak to zrobić.
    Przynajmniej ja się nie spotkałem z osobą która wie jak to zrobić lub po porostu posiada ten cholerny kod do adaptacji.



    ...Moje Cappuccino MPi...

    jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
    sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
    wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

    Komentarz


    • #3
      Tu stary temat w którym też pytałem

      [O1] Tour BFQ - podniesienie wolnych obrotów - sprawdzony sposób - Octavia Club Polska

      ...Moje Cappuccino MPi...

      jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
      sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
      wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

      Komentarz


      • #4
        A tu info z innych marek

        Zwiększenie obrotów biegu jałowego 1.6 BSE - Forum.VWGolf.pl

        A tu z Audi z opisem oprogramowania które daje radę ale to już bardzo skomplikowana operacja
        Forum AUDI TECH TEAM - octavia 1.6 MPI BSE - obroty biegu jałowego


        Jak byś Ci się udało w jakiś sposób to pisz

        (ja cały czas szukam ale nikt nie ma rozwiązania)
        Ostatnio edytowany przez Przemek_i; 26272.

        ...Moje Cappuccino MPi...

        jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
        sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
        wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

        Komentarz


        • #5
          Ale dziadostwo, żeby obrotów biegu jałowego nie było można podnieść w sytuacji, kiedy to naprawdę by poprawiło kulturę pracy auta na biegu jałowym i ruszanie samochodu. Co za debil wymyślił 650obr? Jakiś pierdo... ekolog z kraju knedliczków? Bo innego powodu ustawienia na sztywno takich niskich obrotów nie widzę. Po co skoro te silniki i tak się zagazowuje. 150obr więcej i było by po sprawie. Ale nie, trzeba udawać, że idziemy z duchem czasu i wszytko trzeba zabetonować komputerem.
          Ostatnio edytowany przez Dolce; 45225.

          Komentarz


          • #6
            Podniesienie obrotów biegu jałowego nic nie daje. Próbowałem i poszarpuje praktycznie tak samo jak przy nominalnych. Swoją drogą nie wiem czemu nie dajecie rady tego edytować. U mnie chodzi bez loginów.
            OIIT BSE LPG, Rapid SB CJZC LPG

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez chrisol Zobacz wpis
              U mnie chodzi bez loginów.
              Jakim cudem???

              Zrób screeny i wstaw na forum.

              ...Moje Cappuccino MPi...

              jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
              sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
              wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

              Komentarz


              • #8
                Jeszcze takie coś znalazłem

                Link

                ...Moje Cappuccino MPi...

                jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                Komentarz


                • #9
                  Nie wiem czy chodzi dokładnie o tą sztuczkę:

                  U mnie nie zdała egzaminu, kod jest błędy.
                  Ostatnio edytowany przez Dolce; 45225.

                  Komentarz


                  • #10
                    To tylko zrzut z bloków pomiarowych. Obroty chyba sie zmienia w adaptacjach.

                    ...Moje Cappuccino MPi...

                    jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                    sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                    wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                    Komentarz


                    • #11
                      Chodziło o to:
                       

                      Komentarz


                      • #12
                        No to u nas nie działa :-((((

                        ...Moje Cappuccino MPi...

                        jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                        sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                        wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                        Komentarz


                        • #13
                          Niestety
                          Mam do Ciebie prośbę, z innej beczki. Czy mógłbyś sprawdzić kilka ustawień u siebie w omegasie:
                          1) Jaki masz wybrany Typ sygnału obrotów (zakładka F1): Słaby czy Standardowy?
                          2) Jaki masz wybrany zakres dla Rodzaju sondy lambda? 0-1V? (zakładka F2)
                          3) Jakie masz wybrane parametry w zakładce F3 Emisje (2 okienka)
                          4) Czy masz zaznaczone ("ptaszek") Odcięcie dodatkowego wtrysku w zakładce F8?
                          5) Czy masz zaznaczone ("ptaszek") Automatyczny udział benzyny przy wysokiej prędkości obrotowej (zakładka F9)?
                          6) Czy masz uaktywnioną Adaptacyjność OBD (F10)?
                          Będę wdzięczny za sprawdzenie lub po prostu podesłanie Twojego pliku konfiguracyjnego.

                          Komentarz


                          • #14
                            Wyślę CI plik u Pawła na forum.

                            ...Moje Cappuccino MPi...

                            jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                            sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                            wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                            Komentarz


                            • #15
                              Dzięki.

                              Komentarz


                              • #16
                                Poszło.
                                Nie mam teraz dostępu do kompa z LPG więc wysłałem ostatni dobry konfig zapisany na forum.

                                ...Moje Cappuccino MPi...

                                jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                                sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                                wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                                Komentarz


                                • #17
                                  Dzięki, doszło.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Ja też bym prosił na porównanie do ustawienia LR

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Na tym forum nie da się załączyć tego pliku

                                      ...Moje Cappuccino MPi...

                                      jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                                      sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                                      wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Sam miałem problem z kulturą pracy na biegu jałowym w BSE. Pomogła dopiero kompletna wymiana wszystkich uszczelek na kolektorze dolotowym (przepustnicy, czterech uszczelek łączenia kolektora i na kanałach w głowicy). Niestety po demontażu kolektora w celu zamontowania LPG już były wygniecione i nie uszczelniały prawidłowo.

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Czyli czeka mnie wymiana uszczelek - ale to w lecie, bo teraz zimno i ciemno. Koszty pewnie do przeżycia.

                                          ...Moje Cappuccino MPi...

                                          jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                                          sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                                          wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Cenę jaką podano mi za uszczelki to ok 10zł/szt przy kolektorze dolotowym czyli łącznie ok 80zł + te uszczelki (uszczelka? nie wiem ile jest) przepustnicy. Myślę, że koszt ok. 100zł.
                                            Czyli przy zmianie wtrysków na AC 02 nie zmieniałeś uszczelek? Czy w ogóle nie ściągałeś kolektora?
                                            Jak mi padną Medy to planuję zdjąć kolektor i wsadzić pojedyncze barracudy, zmienię pewnie też od razu kable WN (i oczywiście świece). Póki co jeżdżę na tym co mam bo w sumie nie jest źle. Nie mam też co sobie humoru poprawiać za kilkaset złotych i zmieniać części na zaś, skoro obecne graty służą. Na lpg trzeba oszczędzać a nie wydawać
                                            Specu jak chcesz plik to podaj jakiegoś majla, tu faktycznie nie przyjmuje plików, nawet rar.
                                            Ostatnio edytowany przez Dolce; 45225.

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Jak zmieniałem medy na AC W02 to tylko wężyki skróciłem, świece mam DENSO IK20TT irydowe. Uszczelek nie ruszałem ale chyba się za to wezmę w lecie, kupię te zielone z elringa co idą na pierwszy montaż. Z pojedynczymi wtryskami nie ma co się bawić bo Ci miejsca na węże braknie. Listwa AC tam wchodzi jak ulał i jest cicha więc nie ma sensu dawać 120 pln więcej za Barracudy.

                                              ...Moje Cappuccino MPi...

                                              jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                                              sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                                              wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Mam Barracudy ze stosunkowo niewielkim przebiegiem z poprzedniego auta więc je wykorzystam. Wolę pojedyncze, jak się któryś spiepszy to jest stosunkowo łatwa wymiana no i można je zamontować na wlocie do kolektora. Miałem tak w Nissanie i było ok.
                                                A jak Ci się zachowuje silnik na świecach irydowych? Różnie ludzie o nich piszą, nie zawsze to jest takie halo.

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  W obu skodach mam te same świece i póki co wszystko ok i modlę się żeby tak zostało jak najdłużej.

                                                  ...Moje Cappuccino MPi...

                                                  jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
                                                  sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
                                                  wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X