Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

czy warto JE kupić ? pomocy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • czy warto JE kupić ? pomocy

    Witam, prosił bym o pomoc,
    Chcę kupić scout'a 2011 silnik 1 968cm3 problem pojawia się w tym ze ''rdzewieje'' czy są to normalne oznaki po 7 latach, czy poprostu auto stało narażone na ciągłe złe warunki ? co sadzicie o stanie auta ? za jakiekolwiek wskazówki będę bardzo wdzięczny











  • #2
    Witam trochę dziwnie to wygląda ja mam rok młodszą i powiem że stan jest dużo lepszy pomimo że mam kilka odprysków to blacha jest cynkowana i nie rdzewieje owszem zwrotnice mają taki swój urok ale podwozie jest u mnie bez skazy. Zaciekawiła mnie ta wlepka w bagażniku wygląda jak by była wydrukowana i wklejona na nowo i te pęcherzyki pod szybą . Zapewne komis sprzedaje,jak dla mnie coś tu jest kombinowane ale niech inni się wypowiedzą bo mogę się mylić.

    Komentarz


    • #3
      Dobrze przemierz miernikiem lakieru, odpryski mogły powstać,przy wsiadaniu, mój ojciec ma wąski garaż i też na drzwiach ma odpryski,które mimo cynkowanej blachy i tak rdzewieją(taki urok), ta rdza pod maską,nic strasznego ja w OctavII z 2013 r miałem tak samo

      Komentarz


      • #4
        Jeśli chodzi o tylne wnęki to jeśli ktoś zaniedbał tak właśnie się w OII robi.
        A drzwi wyglądają jakby uderzone o coś były
        Była O2 RS 190 km / 436 Nm
        Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez zadariusz1 Zobacz wpis
          mój ojciec ma wąski garaż i też na drzwiach ma odpryski
          Zrób ojcu coś takiego:


          Łatwo, szybko i tanio, a skutecznie. Polecam!

          Komentarz


          • #6
            Właśnie ciężko mi samemu się odnieść do tego auto stoi w komisie (( Nie znaleziono strony )) bez książki serwisowej ale serwis skody jest dosłownie 500metrow dalej na tej samej ulicy i sprzedawca powiedział że zgadza się na sprawdzenie jej w serwisie, zapomnialem dodać chyba jeszcze jedno ważne zdjęcie, sądzę że sporo tego ale to tylko blacha , a auto według mnie jest zadbane i nie picowane do sprzedaży, niestety specjalista nie jestem, czekam na wasze opinie, dla mnie są bezcenne
            Załączone pliki

            Komentarz


            • #7
              No ta maska to juz daje do myslenia,wiele octavii widzialem, ale zadnej maska tak nie wygladala,

              Komentarz


              • #8
                Jeśli purchle korozji wychodzą przez lakier, to blacha jest zżarta od środka. Doprowadzenie do ładu powierzchni lakierowanych będzie kosztowne.

                Komentarz


                • #9
                  Mam swoją z 2009r. i tylko ogniska korozji na przednim błotniku pod chlapakiem , kropeczki na progu i tylniej klapie. Nie są to jeszcze wielkie ogniska korozji ,ale na wiosnę trzeba to pędzelkiem zaprawić . Na tej skodzie już ruda szmata ładnie się ukazała. Ciekawe co by się ukazało pod osłonami na nadkolach i progach? Myślałem, że może cena jest jakaś okazyjna za taki stan . Ja bym już nie brał jej pod uwagę-to jest moje zdanie. Zawsze trzeba jakiś pakiet startowy włożyć w auto, a oprócz tego jeszcze blacharkę poprawić. Może nie są bardzo duże te ogniska , ale żeby je usunąć trzeba malować całe elementy . A koszty rosną.

                  Komentarz


                  • #10
                    Dzięki Panowie, mam budżet pod 37 tys. Sporo jeżdżę w las/ na ryby itp. Fajnie jak by to był scout, niestety na Śląsku nic nie znajdę poza tą. Swoje sprzedałem i powoli zaczyna mi się spieszyć z kupnem. Ehh ciężka sprawa

                    Komentarz


                    • #11
                      po powodzi jak nic

                      Komentarz


                      • #12
                        Ze swojego doświadczenia powiem, że w niektórych samochodach garażowanych pod chmurą pojawiają się ogniska korozji (piszę na przykładzie mojej Octavii). Kupując ją jako 6-letnią, już miała odpryski i pojawiające się ogniska korozji. Niestety chcąc mieć auto perfekcyjne z zewnątrz, musisz takie kupić na samym początku wydając więcej i od samego początku o nie dbać. Kupując w stanie jak na zdjęciu, pasuje wynegocjować pomniejszenie ceny o koszty ewentualnej naprawy blacharskiej i najlepiej żeby zostało na wymianę tego co musisz wydać po zakupie auta (nowe opony, filtry, oleje, wycieraczki, może hamulce). Chyba, że ktoś sprzedaje auto po inwestycji w eksploatację

                        Komentarz


                        • #13
                          W poprzedniej 10 - letniej Octavii O I tak nie było. Chyba że ktoś faktycznie nie dbał o autko. Walił, rysował, obijał i nie usuwał defektów. Albo jakiś trefny egzemplarz po wypadku. Maska???? Masakra. Kupisz, a za rok będziesz miał ser szwajcarski, bo nie wiadomo ile takich ognisk jeszcze jest tuż pod lakierem. Komis ma 500m dalej ASO? Ciekawe czy nie ma z nimi coś ugadane? Może wybierz inne ASO? Co powiedzą. Ja bym odpuścił i szukał dalej.
                          pozdrawiam - Darek

                          Komentarz


                          • #14
                            Jak nadwozie tak rdzewieje to na podwoziu już jest masakra. Nadkola łączenia blach itp. Ja bym nie kupował takiego samochodu bo nie da się już tej rdzy ogarnąć.

                            Komentarz


                            • #15
                              Dziwna ta Skoda. Wygląda jak po zalaniu. Szczególnie ta wilgoć w polu numerowym VINu na szybie.
                              Dałbyś jakiegoś linka do ogłoszenia (jeżeli jest ono w necie).
                              Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
                              http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
                              Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...

                              Komentarz


                              • #16
                                Dodatkowo kierownica i fotel nie wyglądają na 190kkm - no chyba ze twarda łapa i ciężka dupa tym jeździła. Tylko korozja w tylnich drzwiach jest powiedzmy standardem - reszta jest za duza jak na odpryski Dodatkowo kiedyś w tych komisach oglądałem inne auta - jakoś żadne do nie nie przemawiało.

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zgadzam się z kolegą samtech i rosomak. auto według mnie po zalaniu (powodzi), stojące w wodzie dłużej, wysuszyli i stąd ta rdza (może tam były zadrapania, a w kontakcie z wodą takim wylazła taka rdza), dziwnie wyglądajaca naklejka i przede wszystkim dziwne ślady przy numerze vin.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Nie bierz.

                                    Moja była warta rok temu 20-21, stan bardzo ładny bo znam od nowości - auto moich rodziców. Że auto raczej dobre i stwierdziłem, że będę długo jeździł, prawdopodobnie do zajeżdżenia to zrobiłem wszystko. Nie wiem jak to się stało ale przez rok wydałem blisko 10k. No bo 2 komplety dobrych opon, sprzęgło oryginał z wymianą + trochę drobnych mechanicznych wad do naprawy i tak się uskładało.

                                    Szkoda Twoich pieniędzy. To auto z jakiegoś powodu gnije już od środka i każde takie miejsce będziesz naprawiał co 2-3 lata i nie wiadomo co jeszcze zacznie wyłazić.

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Niekoniecznie po zalaniu... Mam Scouta 2007r anglika na dawcę... i jest tragedia... progi pod plastikami nie istnieją, purchle korozji na każdym elemencie oprócz dachu, tylny wózek zawieszenia tak skorodowany że blachy się rozwarstwiają... nawet tylne półosie całe w rdzy...a auto ma szyberdach?.. bo moja ma i przecieka....Moja druga O2 z 2012r w moich rękach od początku juz dostała wysypki na tylnym prawym błotniku, oraz oczywiście standard czyli ruda w tylnej klapie już była obezna po 2latach użytkowania...tak dla porównania to maja EX Fiat Marea 2002r obecnie w rękach mojego kumpla, nie ma ani chrostki...


                                      Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
                                      CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Może pochodzi z Danii tylko tam widywałem zgnite octavie.
                                        Daj sobie odpust z tym egzemplarzem. Mając 37 tysia można przebierać ja w ulęgałkach.
                                        ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
                                        Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
                                        Spalanie - Motostat.pl
                                        Spalanie - Motostat.pl

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          może i tak, ale skąd ten syf dziwny w miejscu gdzie Vin na podszybiu?

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Albo cieknący szyberdach, albo auto prane do sprzedaży i teraz z względu na temp. nie może wilgoć odparować i się skrapla... ostatnio byliśmy oglądać auto w komisie i było to samo... pierwsze podejrzenie to panoramiczny dach, ale potem zauważyliśmy,że wszystkie auta w tym komisie miały podobne objawy niezależnie od marki...


                                            Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
                                            CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez pietrek125 Zobacz wpis
                                              Albo cieknący szyberdach, albo auto prane do sprzedaży i teraz z względu na temp. nie może wilgoć odparować i się skrapla... ostatnio byliśmy oglądać auto w komisie i było to samo... pierwsze podejrzenie to panoramiczny dach, ale potem zauważyliśmy,że wszystkie auta w tym komisie miały podobne objawy niezależnie od marki...
                                              A może stoją długo pozamykane bez wietrzenia? Ale ta rdza????? Nawet moje 2 Polonezy tak nie wyglądały...
                                              pozdrawiam - Darek

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Zamieszczone przez ruwado Zobacz wpis

                                                A może stoją długo pozamykane bez wietrzenia? Ale ta rdza????? Nawet moje 2 Polonezy tak nie wyglądały...
                                                Niestety O2 ma blachę do d..y, tak jak pisałem wcześniej...11-letni Scout progi nie istnieją i ruda wszędzie, 6-letni Tour i już ma wysypkę..normalnie jak MB Sprinter.


                                                Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
                                                CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  W mojej 10 letniej OI Tour nie było tak. Mam nadzieję że i w OIII tak nie będzie.
                                                  pozdrawiam - Darek

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X