Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kasowanie inspekcji a wyświetlacz?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Kasowanie inspekcji a wyświetlacz?

    Witam,
    jestem świeżym posiadaczem O2 Mint. Dziś skasowałem inspekcję według instrukcji, tzn wciśnięty przycisk od dziennego przebiegu, włączenie zapłonu, zwolnienie przycisku i przekręcenie go w prawo.
    Chodzi o to, że po wyjęciu kluczyka nie gaśnie zegar i przebieg samochodu. Dałbym sobie rękę obciąć, że wcześniej tak nie było. Jak jest w rzeczywistości?
    Dla mnie najwygodniej by było jakby na wyświetlaczu nic nie było po wyjęciu kluczyka.
    Ktoś może orientuje się w temacie?

    Pozdrawiam Wszystkich.

  • #2
    cichy Witaj.
    Zegar gaśnie po ok 30 sekundach po wyjęciu kluczyka, chwilę po wyłączeniu się oświetlenia wnętrza. Tak samo jak po ok 30 sekundach od zamknięcia/zaryglowania drzwi. Każde otwarcie drzwi kierowcy powoduje włączenie wyświetlacza pomiędzy zegarami.
    bastek1080

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez bastek1080 Zobacz wpis
      gaśnie po ok 30 sekundach
      Dokładnie, mam tak samo - jakieś 30-45 i znika

      ...Moje Cappuccino MPi...

      jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
      sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
      wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

      Komentarz


      • #4
        Niestety, dziś po całej nocy podchodzę do samochodu (bez otwierania) i na wyświetlaczu świeci się zegar i przebieg. Jak otworzę samochód i przekręcę stacyjkę na zapłon to pojawia się dodatkowo temperatura. Wcześniej było tak jak mówicie, gasło po jakimś czasie. Po skasowaniu inspekcji teraz tak zostało.

        Komentarz


        • #5
          Wywal inspekcję przez VCDS i powinno wrócić do normy.

          ...Moje Cappuccino MPi...

          jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
          sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
          wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

          Komentarz


          • #6
            Postaram się załatwić VCDSa i dam znać co i jak.

            Komentarz


            • #7
              Niestety VCDS, który dostałem grzeje się po paru minutach i przestaje działać. Miał ktoś z takim objawem do czynienia?
              Mam za to VCP czy ktoś wie może jak w nim podnieść wolne obroty?

              Komentarz


              • #8
                Udalo sie z tym cos zrobic?

                Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

                Komentarz


                • #9
                  Czekam na kolejnego VCDSa. Może za tydzień dwa już będzie i wtedy będę próbował kasowanie inspekcji. Przy okazji podniosę wolne obroty na jakieś 850. Gdzieś na necie było do VW jak to zrobić.

                  Komentarz


                  • #10
                    Witam po długiej nieobecności. Dziś skasowałem inspekcję VCDSem. Teraz pada ale jutro rano zobaczę czy na wyświetlaczu coś widać. Przy okazji wzięliśmy z kuzynem jego O2 1.4TSI 2009 rok do kasowania inspekcji gdyż sposób na pokrętło nie zadziałał. Ku mojemu zdziwieniu o wejściu w opcję SRI Reset pokazały mi się opcje do kasowania: ESI Reset/North America oraz ESI ResetFix North ...
                    Czemu nie miałem tych standardowych opcji? Spotkał się ktoś już z takim przypadkiem?

                    Komentarz


                    • #11
                      Nie mam kabelka, stąd zapytanie czy w Oct. II 1,4 TSI (CAXA) rzeczywiście tym jednym pokrętłem po wymianie oleju skasuję inspekcję?

                      Komentarz


                      • #12
                        W swoim skasowałem normalnie, w menu wyświetlacza zegarów (maxi).

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez Sony Zobacz wpis
                          Nie mam kabelka, stąd zapytanie czy w Oct. II 1,4 TSI (CAXA) rzeczywiście tym jednym pokrętłem po wymianie oleju skasuję inspekcję?
                          Bez maxidota kasowanie jak w tej instrukcji na str.17 Link
                          O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                          O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                          =================================================

                          Komentarz


                          • #14
                            dzięki.
                            W mojej instrukcji do auta NIE MA tego opisu jak na wskazanej str. 17.

                            Komentarz


                            • #15
                              W mojej tez nie ma ale mam wersje bez maxidota i dziala. Wyzerowaly sie czady na rok i 15tys. Octavia2fl z 2010.

                              Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez marcinb24 Zobacz wpis
                                Wyzerowaly sie czady na rok i 15tys.
                                U mnie tak samo. Oprócz czadów.

                                Komentarz

                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                Pracuję...
                                X