Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Silnik CAYC 1.6TDI - przebiegi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Silnik CAYC 1.6TDI - przebiegi

    Jakie opinie od użytkowników o silniku CAYC 1.6TDI, jakie realne i bezpieczne przebiegi jeśli chodzi o żywotność?

  • #2
    moja była 202kkm i tylko EGR się odezwał i poszła do ludzi i dalej się kręci
    Dawid
    czarna 2018 skoda octavia 3FL by dawcio

    Komentarz


    • #3
      Moja już ma 238 i narazie fabryka

      Komentarz


      • #4
        130 tys i wywalił się pierwszy wtryskiwacz oraz zawór regulacji ciśnienia paliwa - folsfagen das szrottt ałto
        PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

        Komentarz


        • #5
          W mojej 270kkm licznikowo. Jeżdżę, od 3 lat. Kupiłem poleasingową z przebiegiem 208kkm. Do tej pory najgrubsza robota to wymiana dwumasy (tydzień temu). Nie narzekam na auto. Demon mocy to to nie jest, ale wystarczająco. DPF wypala się co 500-700km (miasto - trasy).

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Eryk Konieczny Zobacz wpis
            Do tej pory najgrubsza robota to wymiana dwumasy
            z którego roku masz swoja ślicznotkę?
            Dawid
            czarna 2018 skoda octavia 3FL by dawcio

            Komentarz


            • #7
              grudzień 2009, modelowo 2010. (pierwsza rejestracja w czerwcu 2010 )

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez Eryk Konieczny Zobacz wpis
                grudzień 2009, modelowo 2010
                czyli by się zgadzało....że po połowie 2011 nie ma dwumasa
                Dawid
                czarna 2018 skoda octavia 3FL by dawcio

                Komentarz


                • #9
                  W mojej z 2012 przy 75 tyś km padła chłodnica EGR, przy 80 tyś pompa cieczy chłodzącej. Wymienione a ASO na element "poprawiony technicznie". Ale to był pierwszy rok produkcji tego silnika i osprzętu do niego. Teraz "no problema".
                  Oleju silnikowego nie ubywa ani nie przybywa, płyn chłodniczy - raz po zakupie musiałem dolać.
                  Po zakupie wymieniłem olej na PLATINUM MaxExpert V 5w30, wymiana co 15 tyś. Poprzednio w leasingu na Castrolu co 30 tys km.
                  1.9 TDI-PD -> 1.6 TDI-CR -> 2.0 TDI-CR

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Hun996 Zobacz wpis
                    ani nie przybywa,
                    ale może jak bedą problemy z dpf-em
                    Dawid
                    czarna 2018 skoda octavia 3FL by dawcio

                    Komentarz


                    • #11
                      Moja 152 tyś mil , mam ją od prawie 2 lat. Zrobiłem od tamtej pory do dziś 27 tyś mil. Olej wymieniam 2x w roku przed przeglądem w grudniu i przed wakacjami. Silnik zdrowy, ostatnia robota to pasek przy 120 tyś. Filtr paliwa zmieniałem w grudniu, teraz płyn hamulcowy na dniach. Tarcze i klocki też, tylne sprężyny i amorki też w zeszłym roku w listopadzie. Zostały przednie amorki i drążek amortyzatora. Jeżdżę aż zajeżdżę.

                      Komentarz


                      • #12
                        Nie ma czegoś takiego jak bezpieczny przebieg. Firmówka dostająca w palnik na zimnym i gaszona na szybko przy autostradowych stacjach po 200 tyś ma już dosyć, podobnie jak używana w mieście ,,do pracy'', gdzie większość żywota pracuje niedogrzana. A jak kupisz od pierwszego właściciela z jakąś kulturą techniczną to nawet większym przebiegiem to i 300 tyś nie straszne. Znam człowieka co do nowej TDI wlewał olej gdy zapalał się komunikat. A jaki? A taki jaki na danej stacji paliw był najtańszy. Nie patrzył na normy. Lotos mineral i kontrolka gasła.
                        Pieczątki online na https://e-pieczatki24.pl

                        Komentarz


                        • #13
                          2012r.od nowości u mnie .przebieg 120kkm.Poki co nic nie robione oprócz wymian oleju i filtrów co 15kkm
                          Kondziu

                          OCP

                          Komentarz


                          • #14
                            Skoda octawia kombi 2010 rok po lifcie.Silnik 1.6 105 km 279000km.Mam ją od przebiegu 149 tyś, sprowadzona z Belgii. Przy 198 tyś.wymiana rozrządu ,poza tym tarcze i klocki przód i tył.Dwumasa przy 260tyś, zaczęła delikatnie się odzywać więc wymieniłem.Olej co 15 tyś, castrol 5w30,spalanie przy spokojnej jeździe 4,8l/100km z komputera, z dystrybutora o 0,3-0,5 l/100km mniej.Dla mnie rewelacja ,żadnych problemów z silnikiem. Jedyna co to przepalające się co jakiś czas żarówki i pęknięcie sprężyny zawieszenia prawy przód przy 250tyś.

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X