Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Regulacja xenonów [2008]

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Regulacja xenonów [2008]

    Dzień dobry,
    Pacjent - Octavia Scout przed liftem + xenony zapewne z samopoziomowaniem (brak pokrętła regulacji w kabinie - jest tylko jasność zegarów).
    Doczytałem że należy wejść w tryb ustawiania przy użyciu VAGa. I tu problem, bo przy wejściu w grupe 55 Xenon Range dostaję błąd komunikacji z kontrolerem.
    Dodam że np w 01 Engine mogę wejść.

    Co sprawdzić, co zrobić?
    Z góry dziękuję

  • #2
    spróbuj wejść jeszcze przez kanał 29. nie wiem jak VAG - w VCDS masz możliwość manualnie wybrać kanał.
    W O1 też 55 nie działa, dopiero w 29 wchodzę i widzę lampy.
    http://forum.octaviaclub.pl/node/2558934 - Moja zielona

    Komentarz


    • #3
      niestety, w 29 też mi nie wchodzi.
      To samo, czyli "no response from controller"...

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez mikegolf Zobacz posta
        Co sprawdzić, co zrobić?
        ale po co się tak bawisz ? regulacje masz przy lampie po staremu, śrubokręt w dłoń i kręcisz , nie ma to pływu, że potem czarodziejsko xeon czegoś nie zapamięta itp, i zjedzie w dół ze snopem światłą.
        Ostatnio edytowany przez loru; [ARG:4 UNDEFINED].
        O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

        Komentarz


        • #5
          to skąd takie opinie i tutoriale o regulacji w internecie? :P

          w międzyczasie podjechałem na pobliskie SKP gdzie panowie powiedzieli że ustawią światła, i faktycznie - tylko ze śrubokrętem robili. czekam do wieczora ze sprawdzeniem efektu.

          Komentarz


          • #6
            ustawili snop światła statycznie na poziomym podłożu
            po taki ustawieniu powinno się wykonać nastawy podstawowe w sterowniku poziomowania z kierowcą siedzącym w aucie,
            aby system autopoziomowania miał bazowe wartości w położeniu neutralnym

            a brak możliwości wejścia w sterownik to niedobry objaw, musisz mieć taką możliwość, może jakiś słaby VCDS?
            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
            ->O2FL DSG Elegance+
            ->była O2 BKC+ARL 4x4 6 lat i O1 ASV 7 lat

            Komentarz


            • #7
              i proszę...

              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
              ->O2FL DSG Elegance+
              ->była O2 BKC+ARL 4x4 6 lat i O1 ASV 7 lat

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez krzynol Zobacz posta
                i proszę...
                dziękuję, obejrzę wieczorem.

                może być wina lipnego VCDSa lub kabelka, jedno to stara wersja a drugie tani chińszczyzna. Używałem w starym audi do diagnozy turbiny, więc nigdy poza grupę silnika nie wychodziłem
                podjadę do swojego mechanika, niech mi to sprawdzi i ew. poprawi.

                Komentarz

                Pracuję...
                X