Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki termostat 1.6 mpi BGU

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Jaki termostat 1.6 mpi BGU

    Cześć, od tygodnia jestem posiadaczem Octavii II kombi z silnikiem 1.6 mpi o oznaczeniu BGU. Silnik nie osiąga temperatury roboczej tzn. wskazówka nie dociąga w trasie do 90 stopni. Szczególnie podczas dłuższych zjazdów temperatura spada. Po przeczytaniu tematów na forum dowiedziałem się, że może być temu winien termostat. Postanowiłem wymienić go na nowy przy okazji płyn i dla pewności czujnik temperatury. I tu pojawia się moje pytanie, a raczej dwa.
    1. Gdzie dokładnie umiejscowiony jest termostat w tym silniku ( z tego co doczytałem to może być w różnych miejscach w silnikach 1.6 o różnych oznaczeniach)
    2. Poprosiłbym również o jego numer oem
    3. Na koniec, polecacie wymienić go razem z obudową? proszę też o jej numer oem.

    Z góry dziękuję za pomoc. Proszę o wyrozumiałość to mój pierwszy post na forum.

    Pozdrawiam
    Bartek.

  • #2
    Dołączę się do pytania .

    Komentarz


    • #3
      050121113C

      Loading...

      Komentarz


      • #4
        Tylko jak kupisz nowy to zanim go zamontujesz to wsadź go do garnka i gotuj- żebyś był pewny, że się otwiera załkowicie a nie gdzieś przycina

        Komentarz


        • #5
          z doświadczenia jak będziecie Panowie szukać zamiennika to wybierajcie Wahler bądź Behr, to to samo co oryginał i cenowo wychodzą bardzo przyjemnie. Sprzedaliśmy tego dziesiątki i bez problemów.

          Komentarz


          • #6
            Komplet termostat + obudowa z oringiem w ASO kosztuje około 130 zł. Myk jest taki, że plastikowy kruciec/obudowa lubi się po latach trochę zdeformować bo tak jest skonstruowany i już. Mój po zdjęciu nie był już płaski i faktycznie zdeformował się. Czasem nie da się tego szczelnie spasować z nowym termostatem.

            Warto wymienić to razem i na oryginał. Spokój do końca żywota auta. 8-10 lat taki termostat hula.

            Stary prawidłowo się gotował i studził, a i tak się coś musiał niedomykać bo auto nie było w stanie utrzymać temperatury przy temperaturach letnich i właśnie traciło ją na zjazdach. W tym silniku może być tylko to. Gdyby nawalił czujnik temperatury to wskazówka by losowo gwałtownie skakła. Więcej nie ma co tam się zepsuć.

            Ostatnio edytowany przez Pawelt; 5498.

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X