Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kontrolka poziomu plynu spryskiwaczy i poziomu oleju

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Kontrolka poziomu plynu spryskiwaczy i poziomu oleju

    Witam, mam takie pytanie o kontrolke poziomu plynu spryskiwacza czy ona występuje w wersji wyposażenia. Ambiente i jeśli nie to czemu tak skoda na tym przyoszczedzila?
    a druga kwestia to kontrolka poziomu oleju, zawsze dbam o poziom oleju w silniku, ale wiem, że na pewno w niektórych benzynach taka kontrolka jest i ciekawi mnie czy jest ona w TDIkach?
    Znalazłeś rozwiązanie problemu? Napisz, na pewno komuś pomożesz!


  • #2
    Witaj

    Mamy auta w tej samej wersji. Kontrolkę od płynu do spryskiwaczy masz ale nie masz czujnika i kontrolka jest wyłączona w komputerze.
    Jeśli chcesz mieć kontrolkę i czujnik to proponuję Ci go założyć. Koszt to ok 25 pln i jakieś 2 godziny roboty. U siebie założyłem sam.
    Jest też wątek na ten temat na forum.

    [O2] Poziom płynu do spryskiwaczy - Octavia Club Polska


    Zacytuję siebie

    robiąc wszystko delikatnie i ostrożnie zeszło 3,5 godziny (bo robiłem na czuja) żeby nic nie połamać i zrobić wszystko dokładnie.
    W skrócie:
    1. Wyjęcie akumulatora razem z podstawą i filtrem powietrza
    2. Przełożenie drutu do kabiny otworem nad pedałem sprzęgła - wychodzi centralnie pod podstawą akumulatora - można się przebijać od strony silnika jakimś drutem ok 2 mm.ja wypchałem druta od środka.
    3. podzielenie drutu na wiązki do czujnika, zlutowanie i owinięcie całości przewodu izolacją płócienna tessa
    4. Zalutowanie końcówki do licznika, wtyczki i końcówki do masy akumulatora (ciągnąłem do akumulatora ponieważ nie ściągałem niczego bo w zbiorniku miałem zaślepkę a cały spód mam w konserwacji) - jeśli nie masz otworu w zbiorniczku to proponuje zdjąć zderzak - 15 minut roboty - prosta sprawa
    5. Wyjecie licznika i włożenie pinu 17, potem poskładanie
    6. Poskładanie wszystkiego pod maską tak jak było
    7. wyjęcie zaślepki i włożenie czujnika do zbiorniczka przez otwór halogenu
    8. Kodowanie w VCDS

    Tak to wygląda mniej więcej
    Ostatnio edytowany przez Przemek_i; [ARG:4 UNDEFINED].

    ...Moje Cappuccino MPi...

    jeszcze jest O1 1.6 MPI AKL + LPG
    wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

    Komentarz


    • #3
      jak nie było ori czujnika płynu to w zbiorniczku zaślepki nie będzie, trzeba rzeźbić otwór, to mniej więcej pokazuję:

      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
      ->O2FL DSG Elegance+
      ->była O2 BKC+ARL 4x4 6 lat i O1 ASV 7 lat

      Komentarz


      • #4
        No to niezle. Liczylem ze w tych czasach to jiz czujniki sa w standardzie, a tu taka oszczednosc
        Znalazłeś rozwiązanie problemu? Napisz, na pewno komuś pomożesz!

        Komentarz


        • #5
          Jak zwykle filmik PETARDA!!!



          uświadomiłem sobie że jak robiłem czujniki na przodzie to mając zderzak zdjęty nie zrobiłem siatki w dolnej kratce

          ...Moje Cappuccino MPi...

          jeszcze jest O1 1.6 MPI AKL + LPG
          wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

          Komentarz


          • #6
            No niestety tu pare groszy tam pare groszy i kolejna Fura się składa. Na takich pierdołach oszczędzają.
            http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...5%BCowa-niunia
            przedstawiam smerfetke

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez 2.0-16v Michał Zobacz posta
              No niestety tu pare groszy tam pare groszy i kolejna Fura się składa. Na takich pierdołach oszczędzają.
              Dokładnie. 100% RACJI

              ...Moje Cappuccino MPi...

              jeszcze jest O1 1.6 MPI AKL + LPG
              wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

              Komentarz

              Pracuję...
              X