Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

DPF kontrolka on

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • DPF kontrolka on

    Witam dzisiaj u mnie załączyła się kontrolka dpfa, jak do tego podejść najlepiej.

    Wysłane z mojego MI MAX 2 przy użyciu Tapatalka


  • #2
    DPF nie dawał rady się wypalić podczas jazdy przez co jest skrajnie zapchany.

    Komentarz


    • #3
      Fakt przeszedł w tryb serwisowy, po podłączeniu vcds pokazywał prawie 900 km od ostatniego wypalenia. 11 gram do wypalenia i nie wiem czemu nie załączał. VCDS chińczyk nie miał aktywnego trybu do włączenia wypalania serwisowego.

      Komentarz


      • #4
        Chinczyki maja wypalanie serwisowe, chyba ze to jakis kolejny dziwny klon.

        Wyjazd na droge gdzie mozna jechac przez dluzszy czas z obrotami rzedu 1800-2400 na konkretnym 4-5-6 biegu i po 5-10-15km powinno zgasnac. Chyba ze jest jeszcze jakis blad w osprzecie to nie rozpocznie wypalania.
        Spritmonitor.de

        Komentarz


        • #5
          No właśnie nie wiem mam tą wersję i tu kodowanie II jest nieaktywne.

          Link

          Komentarz


          • #6
            spróbuj wejść w 16 - dostęp upoważniony i zobaczy czy po wbiciu kodu "uaktywni " Ci się Kodowanie - II
            u mnie jakoś tak pamiętam że coś pokminiłem i potem załapało i mogłem serwisowe wypalanie włączyć.ale nie wiem która mam dokładnie wersję - jakaś 17 na pewno
            ja na razie walczę z DPF po czyszczeniu w A4- B7 bo wywala kontrolkę pomimo zrobionej adaptacji ( DPF replacement )

            Komentarz


            • #7
              A jaki ten kod do dostępu upoważnionego ??

              Wysłane z mojego MI MAX 2 przy użyciu Tapatalka

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez modoc007 Zobacz wpis
                A jaki ten kod do dostępu upoważnionego ??


                Wysłane z mojego MI MAX 2 przy użyciu Tapatalka
                chyba 12233. ja zawsze używam google do danego modułu jaki jest kod dostępu

                Komentarz


                • #9
                  a ja z trochę innego podwórka. walczę z dpf po regeneracji w A4 - BPW. robiłem już adaptacje dpf po wymianie, zerowałem jego wartość, włączałem wypalanie serwisowe i dalej wywala kontrolkę.
                  może ktoś podpowie co z tym dalej bo mi się na chwile obecną skończyły pomysły. wrzucam logi i zrzutki ekranu
                  Załączone pliki

                  Komentarz


                  • #10
                    dodatkowo mam takie odczyty przy EGR:

                    Adres 01: Silnik (03G 906 016 KN)

                    09:57:27 Grupa 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
                    861 /min Engine Speed (G28)
                    0.0 % Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
                    485.0 mg/suw Exhaust Gas Recirculat. (actual)
                    0.0 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez modoc007 Zobacz wpis
                      Witam dzisiaj u mnie załączyła się kontrolka dpfa, jak do tego podejść najlepiej.

                      Wysłane z mojego MI MAX 2 przy użyciu Tapatalka
                      Hejka
                      a nie lepieh "depnąć" za miasto z 8 km w jedną i w drugą stronę! DPF się przeczyści i kontrolka zniknie. U mnie to pomagało jak musiałem jeździć tylko w mieście to zawsze trzeba było zrobić małą wycieczkę!

                      Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

                      O3 RS 2,0 TDI DSG + Columbus+DAB+, Canton, ACC z FA, LA itd, itp.
                      -----------------------------------------------------
                      Moja eReSka

                      Aktualne Personal POI: teraz taniej na POIfantastic.eu

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez maol72 Zobacz wpis
                        a nie lepieh "depnąć" za miasto z 8 km w jedną i w drugą stronę! DPF się przeczyści i kontrolka zniknie.
                        pewnie, że lepiej ale jak już popiołu ma pod korek to żadne deptanie nic nie da
                        Zamieszczone przez qavtan Zobacz wpis
                        robiłem już adaptacje dpf po wymianie, zerowałem jego wartość,
                        mógłbyś opisać jak to zrobiłeś? najlepiej krok po kroku
                        Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                        Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                        Komentarz


                        • #13
                          oolsztyniak Masz na obrazku powyzej gdzie zaznacza sie zerowanie filtra w kompie

                          qavtan Sterownik twierdzi ze wypalil 10km wstecz. Widac ze nie wypala, bo temp przed DPF jak na wolnych obrotach w zimnym aucie.

                          Sa jakies inne bledy w sterowniku ?? Bo z jakiegos powodu przeciez musi sie swiecic ikonka.
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz


                          • #14
                            Czyli tam go wyzerować i zapisać i będzie git?
                            Jestem umówiony we wtorek na płukanie DPF'a i gościu za adaptację filtra na fabrycznie nowy chce 200 zł.
                            Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                            Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                            Komentarz


                            • #15
                              2.0L CR TDI - Ross-Tech Wiki
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez oolsztyniak Zobacz wpis
                                pewnie, że lepiej ale jak już popiołu ma pod korek to żadne deptanie nic nie da


                                mógłbyś opisać jak to zrobiłeś? najlepiej krok po kroku
                                filtr nie u mnie ale osoby w Audi A4 jak pisałem powyżej
                                był wyciągnięty i wyczyszczno go, wyzerowałem go jak ww. widać bo miał wartość 8 na końcu ale po nocy znów wyskoczyło.
                                kolejne wyzerowanie i znów wrócił na kolejny dzień.
                                ostatecznie więc tryb serwisowy i kilkanaście km na tempomacie ponad 2500 obr.- nie pomaga świeci się dalej
                                kontrolka zgasła po skasowaniu błędu P242F/009263 który był po jeździe ale za 2 h znów wróciła
                                ostatecznie wczoraj zrobiłem znów adaptację DPF oraz adaptację EGR.kontrolki znikły (była DPF oraz migające świece).
                                ziomek się nie odzywa od wczoraj wiec albo już odpuścił albo wszystko działa jak należny.
                                jest jeden błąd cały czas coś z poduszką silnika krzyczy ale nie pamiętam o co tam biegało

                                Komentarz


                                • #17
                                  Tryb serwisowy wypala na postoju i powinno pomoc.

                                  1 800–2 500 to jest najlepszy zakres i mozna spokojnie leciec na 6 biegu nawet. Powyzej 2500 sterownik wylaczy regeneracje. Na VCDSie widac idealnie jak temperature podnosi do wypalania przed DPF do poziomu ponad 600'C
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez Maicroft Zobacz wpis
                                    Tryb serwisowy wypala na postoju i powinno pomoc.


                                    1 800–2 500 to jest najlepszy zakres i mozna spokojnie leciec na 6 biegu nawet. Powyzej 2500 sterownik wylaczy regeneracje. Na VCDSie widac idealnie jak temperature podnosi do wypalania przed DPF do poziomu ponad 600'C
                                    wypalanie nie pomogło w a poza tym nie ma co wypalać bo DPF jest wyczyszczony

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      a tam gdzie czyściliście dpfa nic nie poradzą na kontrolkę?
                                      Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                                      Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Mój DPF po regeneracji.
                                        Podobno tragedii jeszcze nie było.

                                        przepływ przed regeneracją : 133 m3/H
                                        przepływ po regeneracji : 310 m3/H

                                        Więc chyba warto to zrobić.
                                        Koszt usługi 800 zł brutto
                                        Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                                        Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Przeplyw to jedno, a drugie to waga przed i po, bo tak tez sprawdzaja.
                                          Spritmonitor.de

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            taki wydruk mi dali
                                            20181212_082214.png
                                            Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                                            Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez oolsztyniak Zobacz wpis
                                              a tam gdzie czyściliście dpfa nic nie poradzą na kontrolkę?
                                              no nie poradzili sobie wiec widać jacy fachowcy...

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Kumpel robił mi serwisowe wypalanie po tym jak włączył się tryb awaryjny, pierwszy raz tak mialem z tą kontrolką świec. Zeszło do 3g , po 3 tygodniach mam ikonę filtra znowu...rozumiem ze na postoju nie przepalę go trzymając na 1800rpm bo zapomnialem go zapytać. Nie da się, wyskoczę specjalnie na ekspresówkę i chyba zapłacę za amputację DPFa. U mnie £300

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Zamieszczone przez qavtan Zobacz wpis
                                                  kolejne wyzerowanie i znów wrócił na kolejny dzień.
                                                  ostatecznie więc tryb serwisowy
                                                  no i od soboty mam to samo, najpierw kontrolka od filtra, wczoraj rano doszedł do tego check engine, wieczorem spirala i tryb serwisowy.
                                                  No urwał nać. Tyle dobrego, że wziąłem komplet włącznie z adaptacją filtra, niech teraz się szarpią.
                                                  Zaraz do nich jadę robić borutę.
                                                  Nie miał człowiek problemu z DPF to pojechał "zapobiec" ewentualnym. No to mam.
                                                  Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                                                  Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X