Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Plastiki na słupkach tylnych w kombi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Plastiki na słupkach tylnych w kombi

    Witam wszystkich, jestem tu nowy, mam O2 od tygodnia i chciałbym prosić o pomoc, gdyż zauważyłem, że otwierając klapę bagażnika prawy teleskop klapy ma luzy. Luz występuje na tym kołeczku co jest teleskop zamontowany do karoserii. Ten kołeczek po prostu należy dokręcić tylko nie wiem jak rozebrać te plastiki co są na słupku. Nigdy nie jeździłem Niemieckimi tylko Japońcami a tam jakoś to inaczej. Proszę niech mi ktoś podpowie jak to rozebrać bo nie chciałbym połamać tych plastików. Może jakieś vidio bo na YT nie mogłem znaleźć. Z góry dzięki za pomoc

  • #2
    Witam nie trzeba nic rozbierać, dokręcić płaskim kluczem nakrętka jest przyspawana do karoserii.Pozdrawiam
    Dla wszystkich forumowiczów OCP 15% rabatu w serwisie komputerowym MSC
    MSC ul. Kłodnicka 97 tel: 791-221-517

    Komentarz


    • #3
      Dziękuję za cenną informację, ale wydaje mi się że ten kołeczek coś za luźno się trzyma i mam obawy, że nakrętka mogła się po prostu oderwać i dlatego pytałem o te plastiki. Mimo wszystko jeszcze raz spróbuję to dokręcić tak jak piszesz. Pozdrawiam

      Komentarz


      • #4
        Witam ponownie. Wczoraj się za to wziąłem i okazało się że konieczne jest rozebranie tych plastików na słupku, nie było konieczne zdejmowanie tych plastików natomiast konieczne było ich dość znaczne odchylenie, wówczas ukazał się profil konstrukcyjny z otworami. Jeden otwór owalny jest bezpośrednio na nakrętką od tego kołeczka. Faktycznie nakrętka się oderwała. Należało skorzystać z klucza płaskiego ale zagiętego jak fajkowy rozmiar 17 i drugim kluczem płaskim rozmiar 13 dokręcić kołeczek od strony siłownika. Dobrze dokręcić i ostatecznie pozapinać plastiki. Temat ogarnąłem ale chciałem się podzielić moimi spostrzeżeniami. Dziękuję za zainteresowanie moim problemem.

        Komentarz


        • #5
          Tez dzis z ciekawosci zagladam u siebie a tu z lewej dalo sie dokrecic bolec 1 obrot a prawy odkrecony na 5mm i zgiety w glab az glowka amorka drapala blachę. Delikatnie odprostowalem i dokrecilem bolec ale pewnie polowa spawow juz byla urwana na srubie w slupku. Samochod 8 lat. Oczyscilem i zaprawkowalem 5x5mm golej blachy pod amorkiem. W ostatniej chwili dokrecilem bo jeszcze troche i bym mial oberwana naktetke od srodka.

          Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka

          Komentarz

          POWRÓT NA GÓRĘ
          Pracuję...
          X