Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Prześwit w I oraz w II.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Prześwit w I oraz w II.

    Zamierzam kupić octavię II. Właśnie doczytałem, że ma mniejszy prześwit od starej jedynki, w której dwa razy ubiłem misę. Zapowiada się nieciekawie. Jakie są wasze doświadczenia?
    A osłona silnika to już całkowita porażka... połapana w kilkunastu miejscach i wciąż opada.

  • #2
    załóż osłonę z alu i będziesz miał po problemie.
    i do tego pakiet na bezdroża
    Była O2 RS 190 km / 436 Nm
    Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

    Komentarz


    • #3
      Ja mam RSa i to obniżonego i jeszcze w życiu niczym nie zahaczyłem, a codziennie mam od kilku do kilkunastu progów zwalniających. Prędzej zahaczam wypustami od obiegu powietrza (chyba). Nie mam porównania do O1 bo nigdy nie miałem, ale chyba nie może być aż tak źle?

      GARAŻ

      Komentarz


      • #4
        Na każdym parkingu zahaczam o krawężniki. Jeżdżę 27 lat różnymi autami i ten mnie najbardziej wkurza. Może to sprawa dieslowskiego silnika, który jest cięższy i może trochę bardziej dociąża przód.
        Tak czy siak wybór padł więc trudno.

        Komentarz


        • #5
          Mialem octavie 1 1.9tdi i 2 razy miske rozwalilem i krawezniki ocieraly o zderzak. Teraz 2 lata octavie2 1,4 tsi i ani razu nie przyhaczylem. Wiec dziwi mnie ze 2 niby nizsza... Bo wg. mnie wyzsza.

          Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka

          Komentarz

          POWRÓT NA GÓRĘ
          Pracuję...
          X