Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

1.4TSI Jakie macie przebiegi?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 1.4TSI Jakie macie przebiegi?

    lend, zewnętrzny pod siedzeniem kierowcy słychać lepiej niż jak woziłem radyjko między siedzeniem pasażera a tunelem środkowym

    Zamieszczone przez ruwado
    eaglemirek, jak tam wywczasy? trochę karlovacko zostawiłeś? Jak tam obecnie pogoda w Cro?
    Wczasy udane, w tym sezonie królowało Ożujsko a pogoda jak to w CRO znakomicie gorąco :szeroki_usmiech

  • #2
    1.4TSI Jakie macie przebiegi?

    Witam!

    Jestem ciekaw jaki największy przebieg O2fl z silnikiem 1.4TSI udało się wam już osiągnąć?
    Ja mam auto dopiero od grudnia 2010 i przebieg zaledwie 2500km, a jak to u Was wygląda?
    Witam!

    Sprzedam BOLERO (Blaupunkt) stan perfekcyjny z kodem (ok. 8000km przebiegu)
    Cena z wysyłką - 1200zł

    Komentarz


    • #3
      Ja mam auto od 23 marca 2010 i zrobiłem 17.400 km.

      Komentarz


      • #4
        Październik 2009 - 21 000 km
        MÓJ SZKODNIK

        Komentarz


        • #5
          I-2011 870 km )

          I-2011 870 km )
          www.prostetorodo.pl

          Komentarz


          • #6
            luty 2011 - 430 km
            OII 1,4 TSI CAXA blekmiedzik

            Komentarz


            • #7
              hmmmm

              kupillem w marcu 2010 z przebiegiem 12 tys teraz ma 47 tys
              edit
              nie doczytalem ze chodzi o O2 ja mam scirocco ale tez 1,4
              Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
              bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
              http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
              Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co

              Komentarz


              • #8
                tu znajdziesz kilka przebiegów i opisów:
                Forum - Octavia Club Polska

                Komentarz


                • #9
                  liroyek, Ale Ty masz zupelnie inny silnik, to nie jest to samo.
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz


                  • #10
                    hmmm

                    no tak ja mam kompresor + turbo
                    ale autorowi watka chyba chodzilo o przebiegi wysilonych 1,4 a moj jest troche wysilony
                    Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
                    bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
                    http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
                    Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co

                    Komentarz


                    • #11
                      Mi chodziło 1.4 TSI 122KM, ale faktycznie kolega Liroyek ma jeszcze bardziej wysilony silniczek, więc jeśli jego daje radę, to wydaje mi się że nasze CAXA też dadzą. Troszkę się dałem nastraszyć czytając różne wątki i artykuły o awaryjności tego silnika, lecz po chwili zastanowienia wydaje mi się że chyba nie będzie tak źle i lepiej nie czytać na ten temat tylko po prostu jeździć i tyle...
                      Witam!

                      Sprzedam BOLERO (Blaupunkt) stan perfekcyjny z kodem (ok. 8000km przebiegu)
                      Cena z wysyłką - 1200zł

                      Komentarz


                      • #12
                        od 14.05.2010 17500 km
                        Kamil

                        Octavia II FL 1,4 TSI 2009 Elegance Liftback
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=39711
                        Fabia I 1,4 16V 2005 Ambiente Combi

                        Komentarz


                        • #13
                          Re: 1.4TSI Jakie macie przebiegi?

                          Zamieszczone przez Gregor-Wrocław
                          Witam!

                          Jestem ciekaw jaki największy przebieg O2fl z silnikiem 1.4TSI udało się wam już osiągnąć?
                          Ja mam auto dopiero od grudnia 2010 i przebieg zaledwie 2500km, a jak to u Was wygląda?
                          Kolega się obawia że się motor rozpadnie? Na mobile.de można znaleźć folc-pancer-passat wgeny" z tym silnikiem i nalotem ponad 100 tys km. (Montowany w Passatach od 2007).

                          Stąd trochę się dziwie tym obawom że to taka super nowa konstrukcja. O2FL dostała ten silnik w dwa lata po wprowadzeniu go w VW. Tyle że u nas wiadomo jak coś z VW to raczej w dieslu........

                          Do setki powinny dociągać bez problemu. A potem to dla większości z nas to już nie będzie zmartwienie czy mu coś pęknie czy się urwie.

                          Ja mam ponad 30 tys.... Znajomi w O2FL i VW Passat mają więcej niż ja (ok. 40-50 tys) auta dalej jeżdżą.....
                          pozdrawiam
                          Grzes
                          polecam :

                          www.octavia-forum.de
                          www.skodacommunity.de
                          www.briskoda.net........

                          Komentarz


                          • #14
                            Od stycznia 2010 zrobiłem 18tys.
                            Moja OII FL Combi

                            Komentarz


                            • #15
                              hmmm

                              jak dla mnie trzeba tylko pamietac by nie katowac autka na zimno, po katowianiu schladzac i wymieniac olej co 15 tys a nie co 30 jak zaleca producent
                              ja u siebie widze ze po 15 tys od wymiany jak sie rano odpala to ciut glosniej przez chwile pracuje, swiezo po wymianie tego nie ma acha i poziom oleju prawie zawsze mam max, jak spada ponizej polowy na bagnecie to tez przy odpaleniu po nocy pare sekund jest glosniej
                              Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
                              bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
                              http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
                              Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co

                              Komentarz


                              • #16
                                Panowie, policzcie sobie ile quniów wyciśnięto z 1.8 tsi, potem ile z 1.4 tsi (w wersji CAXA) i na końcu odpowiedzcie sobie na pytanie który silnik jest bardziej "wysilony".

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez grzes74
                                  Do setki powinny dociągać bez problemu. A potem to dla większości z nas to już nie będzie zmartwienie czy mu coś pęknie czy się urwie.
                                  no dla mnie 100 tys to w zasadzie jeszcze nówka. Kupując ten silnik mam nadzieję że pojeżdże nim z 8 lat czyli min. 250 tys. w tym czasie nie ma prawa nic się zepsuć w silniku :wink:
                                  a co do przebiegu to aktualnie po miesiącu użytkowania mam 2000 na liczniku

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez loyd
                                    Panowie, policzcie sobie ile quniów wyciśnięto z 1.8 tsi, potem ile z 1.4 tsi (w wersji CAXA) i na końcu odpowiedzcie sobie na pytanie który silnik jest bardziej "wysilony".
                                    Współczynnik mocy "z litra" wychodzi podobny 1.8 - 89KM/l, 1.4 - 87KM/l.

                                    Problem natomiast polega na czym innym. Żeby "dotlenić" 1.4TSI 122KM wystarczy mała prosta turbawka, o małej bezwładności. W 1.8TSI 160KM turbosprężarka jest już większa, więc i bezwładność wirnika jest spora. Zaowocowało by to klasyczną "turbo-dziurą", gdyby nie dodatkowy kompresor Roots'a załączany sprzęgłem elektromagnetycznym. Co za tym idzie konstrukcja silnika w 1.8TSI jest dużo bardziej skomplikowana. Do tego dochodzą większe momenty przenoszone przez elementy ruchome i inne ciśnienia w komorach spalania. Stąd teoretycznie (ale tylko teoretycznie), 1.4TSI 122KM powinien być mniej awaryjny niż 1.8TSI 160KM.

                                    Analizując fora VW i Skody zauważyłem największy odsetek problemów z 1.4TSI 160KM (awarie zaworów, rozrządu, piski i inne atrakcje), potem plasuje się 1.8TSI 160KM (awarie rozrządu, branie dużych ilości oleju) i na końcu 1.4TSI 122KM (na razie tylko problemy z głośnym rozruchem). 1.2TSI to zbyt świeża konstrukcja, żeby cokolwiek wyszło.

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Tichy, od kiedy 1.8TSI ma kompresor? To co napisaleś dotyczy mocniejszych wersji 1.4TSI!

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez jacog
                                        Tichy, od kiedy 1.8TSI ma kompresor? To co napisaleś dotyczy mocniejszych wersji 1.4TSI!
                                        No właśnie 1.8 TSI ma tylko turbinkę. Troszkę info o TSI w linkach poniżej :

                                        403 Forbidden

                                        Nie znaleziono bloga

                                        Nie znaleziono bloga

                                        Seat Leon ST FR by mirek_p11

                                        Fotki
                                        Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                                        Fotki

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          jacog, mirek_p11, ok, mój błąd - poza gabarytami 1.8TSI i 1.4TSI 122KM mają jakieś różnice?

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Tichy, mają i to duże. Polecam dokumenty szkoleniowe SSP od VW o numerach 401, 405 i 359 (kiedyś były do sciągnięcia z peb.pl, dawałem link na forum). 1.8TSI to krewniak 2.0 TSI (tego nowszego), ma wałki wyrównoważające i chodzi tylko na mieszance jednorodnej (CAXA ma też tryb mieszanki uwarstwionej i trochę bardziej skomplikowany układ oczyszczania spalin). 1.4TSI ma intercooler chłodzony wodą.

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              pażdziernik 2010- 10 kkm

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                13000 początek marca 2011, przed 10000 trzeba było dolać 1L oleju ikonka się zaświeciła i sucho się zrobiło na bagnecie. Przyznaje, że nie sprawdzałem stanu oleju od wyjazdu z salonu, może z raz aby zobaczyć jak bagnet wygląda. Więc nie wiem czy za mało był zalany czy tyle zjadła. Więcej to terkotanie ale winny filtr jadę zmienić jak coś więcej będę pisał.


                                                Kwiecień 2010 r., 122 KM (90 kW), skrzynia biegów: manualna
                                                1.4 TSI AMBIENTE + dodatki

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  17.000 km od września 2010.
                                                  Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
                                                  Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X