Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2FL] Koło dwumasowe

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2FL] Koło dwumasowe

    k

  • #2
    [O2FL] Koło dwumasowe

    Musze wymienic dwumase w mojej O2FL 2.0 TDI CR, cena nowego w serwisie ~3300zl, cena nowego w IC ~1800zl firmy LUK niby na 1 montaz ale zauwazylem na allegro nowe sachs za ~1400zl :shock:
    Teraz mam pytanie czy to kolo sachs jest w czyms gorsze od LUKa bo 400zl roznicy to za montaz bym mial zaplacone akurat.
    OchMan
    =====

    Komentarz


    • #3
      z tego co orientowałem się w temacie to luk na zmiane z sachsem jest montowany nawet w aso mozna coś takiego spotkac. Co do cen to wiadomo ze aso ma ceny odjechane, natomiast poza to kształtują sie w zaleznosci od sklepu itd około 1500 z jakims widełkami
      OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

      Auto Detailing: Dream Car Studio
      (znajdź również na fb)

      Komentarz


      • #4
        ochman, na alledrogo jest sporo chińszczyzny.....

        Komentarz


        • #5
          no ale eraz w chinach tez sklaaja vw wiec moze to chinski oryginal?

          [ Dodano: Pią 24 Paź, 14 19:43 ]
          tu aukcja sachs
          Link
          OchMan
          =====

          Komentarz


          • #6
            Czasami jest tak,że na kole masz napis Sachs i LUK, Zarówno luka jak i sachsa szły na pierwszy montaż,co do jakości zdania są podzielone,jeden chwali sachsa inny luka. Ja w orginale miałem luka i luka założyłem na orginale nalatałem 190 tysięcy,ale nawet sprzedawca mi mówił,że na tym luku nie dolatam takiego przebiegu. Jak mu powiedziałem,że orginał wytrzymał 7 lat,to mi powiedział kup luka,włóż do bagażnika to i 10 Link mam DSG i u mnie ASO chciało 4500,a ja z robocizną poza ASO zapłaciłem 2600

            Komentarz


            • #7
              Z tego co słyszałem, w tym roku w silnikach 1.9 TDI w przypadku awarii, ASO miało odgórne zalecenia wymiany fabrycznego Sachsa na LUK. Sachs wypuścił trefną partię kół dwumasowych i zestawów sprzęgła na pierwszy montaż. Poza tym w przypadku silników j/w, wg ASO sprzęgło Sachsa nie podejdzie pod koło dwumasowe Luk, taki zestaw musi być jednego producenta ze wskazaniem na LUK.
              Antyfotoradar Valentine1
              Harry II Classic+Sirio ML145

              Komentarz


              • #8
                Kolego ochman, a ile masz nalatane?

                Komentarz


                • #9
                  165 tys i zaczyna juz buda trzesc wie pora pomyslec o zmianie
                  tez mam dsg i w aso tez powiedzieli z zestawem naprawczy za 1700zl i dwumasa za 3300 i robta blisko 6 tys.
                  OchMan
                  =====

                  Komentarz


                  • #10
                    Co to za zestaw naprawczy ??

                    Sama dwumasa do DSG kosztuje w granicach 2000zl wymiana 600zl. 6k = szalenstwo :?
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz


                    • #11
                      jakis zestaw naprawczy sprzegiel bo niby przy wymianie dwumasy trzeba ;/
                      ale olalem ich skro biegi dzialaja jak sie nalezy to po co to ruszac.
                      OchMan
                      =====

                      Komentarz


                      • #12
                        wymiana to 400 w górę czasem nawet taniej ,dwumas to +/- 2000 za komplet ze sprzęgłem ,resztę sam policz ,ja wymieniałem dwa razy ,raz po 123 tyś sachs i padł , drugi raz przy 160 tyś również komplet ale LUK-a i nigdy więcej sachsa ( może był felerny nie wiem ,ale po kieszeni dało trochę). Na LUK-u silnik inaczej chodzi przynajmniej takie są moje odczucia (w oryginale też był LUK) ale ty sam musisz wybrać ,bo jak pisano wcześniej zdania są podzielone
                        Sebastian
                        Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie ,po pewnym czasie zauważasz ,ze świni się to podoba
                        Jest Passat B7 Highline by sebastian7905
                        Była Black ELEGANCE by sebastian7905
                        Wczasy nad morzem - klik

                        Komentarz


                        • #13
                          ja mam dsg wiec nie mam sprzedgla bo sprzegla sa w skrzyni a nie z dwumasa, dlatego w aso proponowali wymiane sprzegiel w skrzyni przy okazji wymiany kola dwumasowego
                          OchMan
                          =====

                          Komentarz


                          • #14
                            ochman, OK
                            Sebastian
                            Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie ,po pewnym czasie zauważasz ,ze świni się to podoba
                            Jest Passat B7 Highline by sebastian7905
                            Była Black ELEGANCE by sebastian7905
                            Wczasy nad morzem - klik

                            Komentarz


                            • #15
                              Wymienialem dwumas i zadnych sprzegiel nie dotykalem.

                              Dwumas z nowymi srubami i tyle.
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz


                              • #16
                                U mnie też tylko dwumas wymieniony,więc o co chodzi ze sprzęgłami to nie wiem

                                Komentarz


                                • #17
                                  zadariusz1, bo zasada jest taka ,aby właśnie wymieniać komplety ,wyobraź sobie ,że w Niemczech wszystkie warsztaty wymieniają tylko komplety ,owszem da się wymienić tylko dwumas ,ale te części muszą się do siebie ułożyć ,a stare sprzęgło było ułożone do starego dwumasu co może skutkować szbszym zużyciem nowego ,no ale każdy robi jak uważa ,tyle że w większości każdy ,co tak robi ,robi to z oszczędności albo z chciwości ,nie wiem ,nie mi to oceniać i nie mój problem ,ale skoro tego nie rozumiesz albo nie wiesz to zmień mechanika na bardziej doświadczonego ,nie zrozum mnie źle bez obrazy
                                  Sebastian
                                  Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie ,po pewnym czasie zauważasz ,ze świni się to podoba
                                  Jest Passat B7 Highline by sebastian7905
                                  Była Black ELEGANCE by sebastian7905
                                  Wczasy nad morzem - klik

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Ale to jest skrzynia DSG a nie manual, bo widze ze dalej nie kazdy to rozumie.

                                    Tu nie ma sprzegla a dokladnie dwoch sprzegiel miedzy walkiem silnika z kolem zamachowym, a dwumasa ze sprzeglem i walem skrzyni.

                                    Jest wal, jest kolo zamachowe na nim i przykrecona dwumasa, ktora laczy sie ze skrzynia.
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Maicroft, ja rozumiem ,nie doczytałem ,a moja wypowiedź niech zostanie dla tych co nie mają DSG a zwykły manual OK
                                      Sebastian
                                      Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie ,po pewnym czasie zauważasz ,ze świni się to podoba
                                      Jest Passat B7 Highline by sebastian7905
                                      Była Black ELEGANCE by sebastian7905
                                      Wczasy nad morzem - klik

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez Maicroft
                                        Wymienialem dwumas i zadnych sprzegiel nie dotykalem.

                                        Dwumas z nowymi srubami i tyle.
                                        I ja chce zrobić dokładnie tak samo.
                                        OchMan
                                        =====

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          z tego co ja się dowiedziałem ostatnio to to że istnieje bardzo duże ryzyko zakupienia LUKa (przynajmniej z internetu) ze piszą że jest nowy a w rzeczywistości kupujemy zregenerowany zestaw. może to i nic w tym strasznego, ale z tego co mnie sprzedawca informował lepszy byłby zestaw sachsa bo niby nie ma mozliwości jego regeneracji. nie wiem jaka to jest róznica ale być może że i coś w tym jest - zdania są podzielone co do jakości obydwu zestawów. ja zamówiłem sachsa w całości, z robotą wyszło mnie 2200, a przy okazji wymiany potwierdziło się w moim przypadku że oryginalnym zestawem też był sachs... jak się uda to będzie smigać i na chinszczyźnie, a jak ma się zwalić to żebyś pozłacane kupił to i tak się rozsypie....

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Dlatego chyba lepiej kupić z hurtowni niż z Allegro bo różnica w cenie nie jest aż taka duża. A najlepiej to żeby mechanik sam zakupił bo jak sie coś sypnie to nie płaci sie za robotę kolejny raz.
                                            OchMan
                                            =====

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Sachs... Luk... Ludowe teorie, który z nich lepszy, a który gorszy. Jeden pies!
                                              I nie zdziwcie się, jak kupicie zestaw zapakowany oryginalnie w karton Sachsa, a na częściach ujrzycie wybite cechy Luk

                                              M.
                                              666 4U

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Może ktoś kto wymieniał podpowie jakie numery ma mieć kompletne sprzęgło z dwumasem z firmy Sachs do silnika BKC z Luka wiem że to 600 0016 00
                                                Katalog Sachs podaje kilka wersji

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  ja mam problem, ale nie do końca jestem przekonany, czy z dwumasą - jak dojeżdżam do swiateł, puszczając gaz, to gdy skrzynia zredukuje do 2-ki i zaczynają obroty spadać do momentu, w którym auto się samo toczy, to zaczyna nim poszarpywać, słychać wyraźnie jakieś stuki. Czy to jednomyślnie dwumasa? I czy już należałoby ją wymieniać? Bo w sumie da się z tym żyć, po prostu hamuję trochę później i mocniej, żeby się nie dotaczać, co najwyżej w korkach jest to nieco upierdliwe. Żadnych innych objawów nie dostrzegłem, co najwyżej jak na zimnym silniku ruszam to zatrzymując się na pierwszym skrzyżowaniu czasem coś przymuli i ciągnie na chama na 2gim biegu do przodu, też nie wiem z czego to wynika.

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X