Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Dłuższy piąty bieg - jak to wygląda ?

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Jescze nie dzwoniłem do tego gościa bo ja chyba bede sie jednak skłaniał do przełożenia 0,74. Mieszkam w mieście i okolice to teren górzysty wiec przełożenie 0,67 chyba sobie odpisze bo nigdy bym 5 nie wrzucił.
    Chyba ze ktoś jeszcze coś ciekawego podpowie jesli chodzi o to przełożenie i elastyczność przy mniejszych prędkościach.
    obecnie mam skrzynie JHT jak wyglada mod w tej skrzyni bo gdzieś czytałem ze nie ma problemów bo te skrzynie praktycznie wszystkie sa takie same.
    Ostatnio edytowany przez Patryk; [ARG:4 UNDEFINED].

    Komentarz


    • Wiec dzwoniłem do pana z Allegro i pytałem czy biedzie pasować to przełożenie 6biegu na miejsce 5. Powiedział ze nie mozna mylić 6 z 5 bo to zupełnie inne przełożenie. Zastanawiam sie tylko czy mnie zrozumiał o co mi chodziło.
      ja chyba bede kombinował jednak z 0,74

      Komentarz


      • Jeśli rzadko jeździsz długie trasy to 0.74 Ci wystarczy.
        Co do tej zębatki z Turana to jeśli masz wszystko przygotowane do wymiany, to jak części przyjdą, a nie będą pasować to towar zakupiony przez internet zawsze możesz zwrócić bez podania przyczyny

        Komentarz


        • Właśnie głównie kręcę się w okolicach miasta! Raz na jakiś czas 200 km autostrada do Katowic, w wakacje nad może i 1 na jakiś czas Wrocław-warszawa! Wiec wychodzi żądło ta trasa! Choć w trasie to 0,67 to z tego co czytam bajka

          Komentarz


          • Przeczytaj opis Lesiu34 na 7str, nie będziesz zadowolony z 0,67.

            Komentarz


            • No faktycznie. Szkoda ze jeszcze nikt nie rozkminil tego przełożenia 0,70 czy 0,71 znalazłem takie zębatki chyba w dislu były

              Komentarz


              • Rozkminił Nie ma takich przełożeń w "nowych" naszych skrzyniach.

                Komentarz


                • A może ma ktoś na zbyciu takie koła 0,67?
                  Chętnie odkupie
                  Szkoda że nie ma ich gdzieś w internecie
                  1400 zł to trochę dużo i ten czas oczekiwania...

                  Komentarz


                  • Czyli ja zostaje chyba przy 0,74. A ty kolego adi007 sprawdź ta aukcje o której pisałem stronę wcześniej z tym przełożeniem 6 biegu od Vw. Moze gość mnie nie zrozumiał.

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez Patryk Zobacz posta
                      Jescze nie dzwoniłem do tego gościa bo ja chyba bede sie jednak skłaniał do przełożenia 0,74. Mieszkam w mieście i okolice to teren górzysty wiec przełożenie 0,67 chyba sobie odpisze bo nigdy bym 5 nie wrzucił.
                      Chyba ze ktoś jeszcze coś ciekawego podpowie jesli chodzi o to przełożenie i elastyczność przy mniejszych prędkościach.
                      obecnie mam skrzynie JHT jak wyglada mod w tej skrzyni bo gdzieś czytałem ze nie ma problemów bo te skrzynie praktycznie wszystkie sa takie same.
                      I tu masz racje...najmniesza gorka uniemozliwia jakiekolwiek przyspieszanie na 0,67 (jezdzilem cala zime w gory i przetestowalem to dokladnie) jak konczy sie autostrada to koniec tej V-ki
                      do tego masz duzo tansze graty.

                      Komentarz


                      • No niby tak ale we wcześniejszych postach ktoś pisał że ta wymiana owszem coś daje ale nie wiele.
                        A może ktoś życzliwy sprawdzić w Etce czy te zębatki od Tourana (6bieg) wejdzie do tej skrzyni?
                        A może ma ktoś jakieś dojścia żeby szybko załatwić zębatki a nie czekać 3 tygodnie
                        Z góry dziękuje

                        Komentarz


                        • Nie kombinuj wstawiaj 0.74 i ciesz się z ciszy i spokojnej jazdy. Ostatnio robiłem trasę Rzeszow-Katowice po A4. Prędkości autostradowe w aucie cisza, spalanie gazu ok. 8.5 l/100 czego chcieć więcej?

                          Komentarz


                          • Też bym chętnie tego moda zrobił, tylko gdzie to wszystko kupić i skąd majstra wziąć
                            Skoda Octavia II FL
                            Motul 8100 X-Cess 5W40, Filtry Knecht, Świece Beru

                            Montaż i kodowanie tempomatu oraz MFA w Octavia II FL - kontakt PW podlaskie
                            http://forum.octaviaclub.pl/forum/handel-i-usługi/ogłoszenia-drobne-–-giełda-kupię-sprzedam/2583803-s-radio-cd-swing-mdi-z-kodem

                            Komentarz


                            • Graty masz tutaj Zobacz ofertę: Komplet kół + łożysko auta grupy VW 5 bieg 37:50 Komplet kół + łożysko auta grupy VW 5 bieg 37:50 (7260551090) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
                              ja właśnie dostałem i w środę przy okazji rozbierania skrzyni zeby wymienić bolące wszystkie skody i Vw łożysko poproszę majstra zeby podmienił mi koła 5 biegu. Generalnie da sie to zrobić podobno bez zdejmowania skrzyni, wystarczy zdjąć dzieł i zrobić podmianke.
                              Tak jak wołem ja w środę wyciągam skrzynie, wymieniam łożysko, podmienię koła 5 iegu, wymienię olej a w piątek robię trasę 450 km to wszystko sie okaże i dam znac

                              Komentarz


                              • Jak masz kanał to zrobisz to sam, ściągasz dekiel skrzyni, potem dwa pierścienie osadcze i koła, zakładasz nowe zakładasz pierścienie, uzupełniasz olej, który zleciał (wskazana wymiana całego na nowy I cieszysz się jazda

                                Komentarz


                                • Zamieszczone przez Marcin_med Zobacz posta
                                  Ostatnio robiłem trasę Rzeszow-Katowice po A4. Prędkości autostradowe w aucie cisza, spalanie gazu ok. 8.5 l/100
                                  Dobry wynik, aczkolwiek czy trochę nie za mało? A sterownik benzyną się nie podpiera?
                                  Skrzynia ze standardowymi przełożeniami, trasa po A2 Warszawa-Poznań, całość ~315km, obroty przez większość trasy ~ 4,5 tys rpm --> na liczniku ~150km/h (wg nawigacji ~143km/h), spalanie wyszło ~11,1 l/100km (wiadomo, ile gazu weszło zależy też od ciśnienia na pompie).
                                  Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)

                                  Komentarz


                                  • Wiec odebrałem auto. Przełożenie 0,74. Chwila jazdy po obwodnicy i już widze ze jest dużo lepiej. Zupełnie inny komfort. Jest tylko jedno małe ale. Gość który mi zakładam te zębatki powiedział i jak tez to zaowazylem ze jak zdejmuje nogę z gazu to pojawia sie dziwne brzęczenie. Jak auto ciągnie to jest cisz, noga z gazu pojawia sie brzęczenie. Powiedział mi ze kiedyś miał taki przypadek w Ignisie i po jakimś czasie sie ułożyło. Moze u mnie tez sie ułoży a jak nie to powiedział ze zareklamujesz. Powiedział ze moze któreś koło moze byc delikatnie przekoszone albo coś.
                                    U mnie założył na starym łożysku igiełkowym bo mowi ze oryginalne jest bardziej wytrzymałe na temperatury. I o dystansach h tez nic nie wspominał, powiedział ze wszystko idealnie pasuje.
                                    Mam nadzieje ze sie ułoży i uniknę cyrku z reklamacjami i podmianami. Chyba ze wy macie pomysły co moze byc przyczyna takiego brzęczenia?

                                    Komentarz


                                    • Jeszcze teraz zaowazylem, ze jak zdejmę nogę z gazu to mogę wyjąc piątkę bez sprzęgła bez większych problemow. Moze akurat tak trafiłem z obrotami, moze przypadek? Zaczyna mnie to zastanawiać.

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez Andrzej.P Zobacz posta
                                        Dobry wynik, aczkolwiek czy trochę nie za mało? A sterownik benzyną się nie podpiera?
                                        Skrzynia ze standardowymi przełożeniami, trasa po A2 Warszawa-Poznań, całość ~315km, obroty przez większość trasy ~ 4,5 tys rpm --> na liczniku ~150km/h (wg nawigacji ~143km/h), spalanie wyszło ~11,1 l/100km (wiadomo, ile gazu weszło zależy też od ciśnienia na pompie).
                                        Mam przełozenie 0.74, na autostradzie jechałem 130-140 okazjonalnie więcej czasami mniej. Obroty przy tych prędkościach i przełożeniu nie przekraczają 4 tys. Z tad spalanie, jechałem także większą część trasy bez klimy. Instalacja STAG QBOX bez dotrysku

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez Patryk Zobacz posta
                                          Wiec odebrałem auto. Przełożenie 0,74. Chwila jazdy po obwodnicy i już widze ze jest dużo lepiej. Zupełnie inny komfort. Jest tylko jedno małe ale. Gość który mi zakładam te zębatki powiedział i jak tez to zaowazylem ze jak zdejmuje nogę z gazu to pojawia sie dziwne brzęczenie. Jak auto ciągnie to jest cisz, noga z gazu pojawia sie brzęczenie. Powiedział mi ze kiedyś miał taki przypadek w Ignisie i po jakimś czasie sie ułożyło. Moze u mnie tez sie ułoży a jak nie to powiedział ze zareklamujesz. Powiedział ze moze któreś koło moze byc delikatnie przekoszone albo coś.
                                          U mnie założył na starym łożysku igiełkowym bo mowi ze oryginalne jest bardziej wytrzymałe na temperatury. I o dystansach h tez nic nie wspominał, powiedział ze wszystko idealnie pasuje.
                                          Mam nadzieje ze sie ułoży i uniknę cyrku z reklamacjami i podmianami. Chyba ze wy macie pomysły co moze byc przyczyna takiego brzęczenia?
                                          Ja mam łożysko od Antonio i jest git, poza tym musisz luzy wzdłużne na walkach odpowiedniej grubości pierscieniami skasować! Jak to zrobisz będzie git

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez Marcin_med Zobacz posta

                                            Mam przełozenie 0.74, na autostradzie jechałem 130-140 okazjonalnie więcej czasami mniej. Obroty przy tych prędkościach i przełożeniu nie przekraczają 4 tys.
                                            To dużo. Za dużo dla długotrwałej jazdy. Takie auta na autostradę się nie nadają.


                                            Zamieszczone przez Marcin_med Zobacz posta
                                            Z tad spalanie [...]
                                            Z czego?
                                            Zbierałem informacje przed świadomym zakupem o2 z końca produkcji. Jednak używane tsi nie nadaje się do zakupu. Szkoda, bo buda mi się podoba. :-(

                                            Komentarz


                                            • Mechanik mówi ze luzów nie ma, ze mierzył i jakby chciał cos posłużyć to już pierścienia zabezpieczajacego by nie wcysnąl! Na weekend zrobię 900 km wiec zobaczę! Myślicie ze mogę z tym zrobić dłuższa trasę?To taki dziwny bzyk a wystarczy tylko delikatnie musnąć gaz to bzyk ustaje’. Moze to kwestia zostawienie starego łożyska igiełkowe? Moze jak poszczą, gaz to tworzy sie jakiś luz i coś brzęczy. Co o tym myślicie? Mam nadzieje ze to nie jest niebezpieczne i nigdzie nie stanę w trasie!
                                              Ostatnio edytowany przez Patryk; [ARG:4 UNDEFINED].

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz posta
                                                To dużo. Za dużo dla długotrwałej jazdy. Takie auta na autostradę się nie nadają.



                                                Z czego?
                                                Wg Ciebie w benzynie wolnossacej obroty poniżej 4 tys są za wysokie do jazdy autostradą? (1.6 bse ma max moment przy 3.8 tys.)Oczywiście lepiej mieć 2.0 tdi na autostradę.... ale do okazjonalnej jazdy to co mam wystarczy w zupełności... A spalanie było stosunkowo nie wysokie bo: jechałem sam dodatkowego obciążenia, znaczna część trasy bez klimy oraz (A może przede wszystkim) przełożenia 5 biegu mam 0.74...

                                                Komentarz


                                                • Zamieszczone przez Marcin_med Zobacz posta

                                                  Mam przełozenie 0.74, na autostradzie jechałem 130-140 okazjonalnie więcej czasami mniej. Obroty przy tych prędkościach i przełożeniu nie przekraczają 4 tys. Z tad spalanie, jechałem także większą część trasy bez klimy. Instalacja STAG QBOX bez dotrysku
                                                  No to tylko pogratulować takiego rezultatu --> spalanie ~8,5 vs ~11. Takie rezultaty mam jak się kulam ~100km/h
                                                  Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)

                                                  Komentarz


                                                  • ja w wolnossących benzynach, a miałem takie 3 sztuki i to głowice 16v, które tolerują podobno wyższe obroty (1.4-2.0) nie mogłem na dłuższą metę znieść akustycznie obrotów powyżje 3600 rpm w trasie.
                                                    Więc 4000-4500 to zdecydowania rzeźna akustyczna, dla silnika też przesada lekka według mnie, nawet wolnossącego, którego trzeba kręcić na przyśpieszeniu wiadomo. Jak ktoś może to znosić dłużej to gratuluje szczerze, ja mam za "wrażliwy" układ słuchu i za dużą empatię dla silnika
                                                    były m.in.:
                                                    Corsiarz - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...light=corsiarz
                                                    Pascuda - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=pascuda
                                                    Superbaśka - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...t=superba%B6ka
                                                    jest:
                                                    Foka 2 turnier - niedługo opis

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...
                                                    X