Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Chip Tuning

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    Zamieszczone przez PiterOKL Zobacz posta
    woj opolskie i ościenne wojewodztwa - kogos polecacie do wgrania mapy w BMN? 2.0TDI 170KM. moze na forum jest jakis pewny i zaufany tuner?
    Polecam Dynotec z Gliwic. Zrobiłem ponad 50 tys. km po programie i wszystko OK.

    Komentarz


    • #52
      Polecam Redirecting... blisko Wawy i konkretna osoba, robi program od zera, kilka testów na hamowni, wszystko załatwicie w jednym miejscu mozecie obejrzec jego prace na FC...

      Komentarz


      • #53
        Zamieszczone przez jedrek86 Zobacz posta
        To ja też się podzielę wrażeniami. Usunąłem DPF w BMN + soft + usunięcie EGR. Bez porównania, niebo a ziemia . Po samym wycięciu filtra już różnica była kolosalna. Regenerowałem turbinę, dpf ją wykończył. Poprzedni właściciel robił przebiegi ok. 10 tys km rocznie i dpf był już szczerze powiedziawszy do wymiany. Bardzo często się wypalał. Samochód ma oryginalny przebieg 156tys km. Pompki po wymianie przy 146 tys km w ASO - akcja gwarancyjna. Z minusów - stojąc za samochodem słychać gwizd z wydechu (troche większy niż po wycięciu kata). No i rano po odpaleniu delikatnie kopci na niebiesko.

        Zabieg robiłem w Dynotec Gliwice - GORĄCO POLECAM!

        Gorąco POLECAM, samochód odżył i tak jak wspomniał omega2010, banan z twarzy nie schodzi.
        2.0TDI 140KM? I ile wyszło z tego silniczka?
        Skoda Octavia II Kombi: Ambiente 2.0 TDI 140KM

        Komentarz


        • #54
          Wszyscy walą do Tune-Up z Gdańska i Roberta. Sam bym się wybrał ale 500km w jedną stronę, chip z 1200zł i wychodzi już ładna sumka. Bliżej Opola nic ciekawego nie ma?
          Skoda Octavia II Kombi: Ambiente 2.0 TDI 140KM

          Komentarz


          • #55
            bojlas, ja bylem w Hazzax - Nysa

            Komentarz


            • #56
              Zamieszczone przez bojlas Zobacz posta

              2.0TDI 140KM? I ile wyszło z tego silniczka?
              170KM w serii. Po zabiegu 201KM i 402Nm

              Komentarz


              • #57
                Mam pytanie do użytkowników silnika BXE po programie. Czy ktoś zmieniał chłodniczkę oleju? Ma jakieś zdanie w tym temacie?Na innych forach poświęconych tej tematyce piszą, że do 140Km nie trzeba, a powyżej zalecają zmianę na większą np od ARL lub BKD. Jeśli ktoś zmieniał i mógłby się podzielić na jąką i czy to pasuje p&p?.
                Druga sprawa czytając komentarze poprzedników zastanawiam się nad sensem zamykania zaworu EGR. Ileż to on zabiera tej mocy i dynamiki niektórym? Po jakiego grzyba go zaślepiać jeśli jest sprawny? Przecież on dogrzewa silnik w zimie. Kiedy mamy małe przeloty to on jest wręcz przydatny. Trzecia sprawa to DPF. Nowy kosztuje 1200zł. Ile płacicie za usunięcie?? Niektórzy przewiercają w środku "ceramike" i zostaje. Dlaczego o tym pisze?Robi się głośno o smogach i zanieczyszeniu środowiska.Niemcy trąbią o zaostrzeniu emisji spalin w Niemczech i chęci wprowadzenia zakazu wjazdu dla aut nie spełniających normy Euro 4 już w 6 miastach,.Cienko widzę wyrzucanie tych gadżetów z auta, skoro i u naszych decydujących są już podobne pomysły. A tak na marginesie dla tych co chcą zakupić ropniaka w Niemczech to dobra informacja bo już staniały auta (ON EURO4), średnio o 7%(Link)....

                Komentarz


                • #58
                  Witam. Mam pytanie. Czy ktoś poleci firme we Wrocławiu lub okolicach która zrobiłaby remont generalny silnika w stawieniem wzmocnionej głowicy? Mam Octavie 2 wersja RS. Dzięki

                  Komentarz


                  • #59
                    U mnie silnik 2.0TDI BMM 140KM seryjnie. Program mozna powiedziec korespondencyjnie zrobil kolega Kobzyr..kilka poprawek po zlogowaniu do kazdej wersji programu (byly w sumie 3) i w koncu jest! Wrazenia niesamowite! Nie jest to latwy silnik do modow (bebechy od 115stki, poza tym czujniki bzdury ekologiczne) ale Kobzyr pelna profeska! Trzeba miec kabel do wgrywania softow oraz np. vcdsa do zrobienia logow troche pojecia jak to ogarnac i w bardzo dobrych pieniadzach mozna miec rakietke nie bylem na hamowni ale okolo 180 kuca powinno byc. Dzieki Kobzyr!!!

                    Komentarz


                    • #60
                      Te poprawki wynikały bardziej z tego że na początku chciałem delikatnie przykoksić Skode.. okazało się że mimo 320tys na budziku silnik jest zdrowy i można troszkę bardziej grzebnąć. Dpf został wszystkie wnętrzności seryjne.. delikatny soft za mało pary dawał..potem był średni dalej coś brakowało.. teraz na dość mocnym fajnie autko śmiga.. Kolega Kobzyr ma wielkie pojęcie o tym co robi.. oprócz tego co mnie zdziwiło wyrozumiały i mocno biorący do siebie uwagi z tego jak auto jedzie i się zachowuje po wprowadzonych zmianach.. analizuje poprawki i znowu próba.. i tak kilka razy aż do skutku.. To nie jest reklama, kolega w środowisku vag myślę reklamy nie potrzebuje. Jak będę miał jakieś następne auto na pewno od razu do Niego uderzę!!! Miłego modzenia!

                      Komentarz


                      • #61
                        Mobilki, ja mam 2.0 TDI BMM ale 8V, z DPF-em oczywiście. Idzie tam coś podkręcić? Żeby nie pourywać
                        Kogoś w opolskim woj. polecicie albo ościennych?

                        Komentarz


                        • #62
                          Cześć, chciałbym pod koniec zrobić chipa silnika 1.9 TDI 105KM BXE z 2010r w Warszawie, znacie jakąś dobrą hamownie która robi programy ? Dobrą to znaczy, że ktoś w niej był bądź robił

                          Komentarz

                          Pracuję...
                          X