Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Chlapacze przód - tył ?!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Chlapacze przód - tył ?!

    Cześć wam
    Zauważyłem że powoli zaczyna "piaskować" lakier na tylnym błotniku , i czas zainteresować się ........chlapaczami
    Macie może wiedzę o jakimś modelu bardziej ascetycznym - bardziej delikatnym .
    Te oryginalne są jakieś takie.........no nie wiem
    Zobaczcie jakie fajne robi hyundai lub kia
    A może inny patent , żeby zabezpieczyć to "natarcie" wody i piasku na tą końcówkę plastikowego błotnika ??

    3B1AD555-2343-4A20-9D84-CA18C13354AB_4_5005_c.jpeg
    C888BA33-0196-474B-8BEC-481D99FD3484.jpeg

  • #2
    folia bezbarwna jedynie , chlapacz to dobro i zło w jednym. ochroni miejsca newralgiczne obijania piachem i kamieniami jednocześnie zatrzymując sporo syfu pod chlapaczem co skutkuje szybszą korozją.
    Była O2 RS 190 km / 436 Nm
    Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

    Komentarz


    • #3

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez oolsztyniak Zobacz wpis
        folia bezbarwna jedynie , chlapacz to dobro i zło w jednym. ochroni miejsca newralgiczne obijania piachem i kamieniami jednocześnie zatrzymując sporo syfu pod chlapaczem co skutkuje szybszą korozją.
        niestety to prawda. Miałem w poprzednim aucie ale pożytku to z tego nie było bo i tak miałem cały tylny błotnik uwalony, natomiast zimą lubił gromadzić się tam śnieg/lód i lubiły pękać.
        Najlepsza będzie folia.

        Komentarz


        • #5
          Ja jak mialem w poprzednim aucie progi jak wypiaskowane to wrzucilem po zakupie oryginalne i zapomnialem. Logiczne, ze auta nie utrzyma sie w czystosci, ale mam nadzieje, na dluzsza zywotnosc.

          Komentarz


          • #6
            zdecydowanie polecam chlapacze na przód i tył najlepiej oryginały , które można kupić np w aso ( koszt ok. 100 zł )- zapewniam, że wyglądu skodzianki nie popsują
            jmors44

            Komentarz


            • #7
              Ja również polecam oryginalne na przód i tył. A jesli chodzi o syf za chlapaczem to przy każdej zmianie kół odkręcam jedną śrubkę i czyszczę newralgiczne miejsca w których zbiera się brud.

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X