Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Czemu jak hamuję lewą nogą w RS230 spadają obroty i wszystko się wali?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Czemu jak hamuję lewą nogą w RS230 spadają obroty i wszystko się wali?

    RS230 samochód prawie sportowy - jak ogarnąć temat spadania obrotów przy wciśnięciu hamulca lewą nogą?
    Bezskutecznie szukałem na forum odpowiedzi na to pytanie, więc jeśli nie znalazłem choć "jest na samym wierzchu" to przepraszam i należy to zwalić na mój podeszły wiek.

  • #2
    A możesz trochę rozwinąć, bo to co napisałeś jest co najmniej dziwne. Czy to znaczy , że jak hamujesz prawą nogą, to obroty nie spadają ? Dlaczego hamujesz lewą skoro z zasady powinno się hamować prawą? Nawet jeżeli to automat.

    Komentarz


    • #3
      Jasne, może trochę za szybko myślałem...
      Jeśli chcę uzyskać uślizg tyłu, jednocześnie dodaję gazu prawą nogą i hamuję lewą (oczywiście przy zakręcie). W tym aucie jest to niewykonalne, bo komputer wywala obroty i gazem nic nie da się zrobić.

      Komentarz


      • #4
        Takich zwodów to jeszcze nie robiłem. Jedyne poślizgi jakie robiłem, to albo na piasku , albo na śniegu, no i oczywiście na ręcznym. To były raczej sporadyczne wybryki, więc nie uważam , żebym był jakimś specem odnośnie poślizgów. Moim skromnym zdaniem zachowanie twojego samochodu jest jak najbardziej normalne. Naszpikowane czujnikami samochody od razu reagują na wszelkiego rodzaje poślizgi uruchamiając odpowiednie systemy antypoślizgowe. Jak wiadomo w poślizg można wpaść hamując, ale także przyspieszając. Dlatego Twój samochód gdy "widzi", że wpada w poślizg a ty dodajesz gazu, próbuje Ci pomóc wyjść z tego poślizgu, blokując przyspieszanie. Ty to widzisz jako spadające obroty.
        Jak sam zauważyłeś RS-y to samochody prawie sportowe. A "prawie" czyni dużą różnicę. Owszem są szybkie, mocne, fajnie wyglądają, ale wciąż nie nadają się do driftowania.
        Tak na szybko przychodzi mi tylko jeden pomysł, za który zaraz mnie shejtują wszyscy specjaliści od bezpieczeństwa, a mianowicie można spróbować wyjąć bezpiecznik od odpowiedniego systemu antypoślizgowego.
        Pozdrawiam.

        Komentarz


        • #5
          Dodam, że oczywiście ASR był wyłączony.

          Komentarz


          • #6
            Nie wiem czy to coś da , takie cuś jest już od dawna jako swojego zabezpieczenie (Vag nawet się tym chwalił) , wciskasz hamulec auto przestaje reagować na gaz . Zobacz bez czujnika stopu może zadziała

            Komentarz


            • #7
              Bo trzeba ta mozliwosc odblokowac. U kazdego tunera najlepiej przy okazji chipa.
              Tyle ze standardowo masz niewylaczalne esp więc musisz jeszcze to ogarnąć. Nie wiem jak dziala tryb sport w rs ale w 1.8 esp jest mega restrykcyjne.
              u mnie gaz odcina po krotkiej chwili od wcisniecia hamulca. Wystarcza na lekkie dociazenie przodu ale calego zakretu tak nie przejedziesz bo zdycha.
              Ostatnio edytowany przez Clip; 38915.
              Powered by R-Performance

              Komentarz


              • #8
                lewa noga to jest ta , jak się śpi na boku to od ściany ?

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez spacewalker Zobacz wpis
                  lewa noga to jest ta , jak się śpi na boku to od ściany ?
                  Nie, to ta co Cię w nią żonka kopie pod stołem jak gadasz głupoty u teściów
                  ...DIESEL KOPCI , DIESEL CZADZI , DIESEL NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI... :-)
                  mala ewolucja BKD ->BMN 205KM/458Nm

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=26088

                  Komentarz


                  • #10
                    Lewa noga ma duży palec po prawej stronie
                    Ale wracając do mojego problemu, powinienem pojechać do "chipmastera" i powinien ogarnąć ten problem?

                    Komentarz


                    • #11
                      Tak, tylko dowiedz sie co z esp

                      Powered by R-Performance

                      Komentarz


                      • #12
                        trzeba odblokować hamowanie lewą nogą w sterowniku
                        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                        Komentarz


                        • #13
                          @rOBERTO795 czy wpływa to na esp? Przy normalnej eksploatacji tor jazdy będzie korygowany?

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez victor Zobacz wpis
                            @rOBERTO795 czy wpływa to na esp? Przy normalnej eksploatacji tor jazdy będzie korygowany?
                            nie bedzie odcinało gazu- esp bez zmian raczej
                            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X