Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Regulacja wysokości świateł mijania (H7) w O3 FL / napięcie na żarówkach H7

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Regulacja wysokości świateł mijania (H7) w O3 FL / napięcie na żarówkach H7

    Cześć,
    żona dostała firmówkę jak w temacie. Narzekanie na słabe światła. Sprawdziłem osobiście i:
    Problem jest taki, że światła świecą dość nisko podczas jazdy - MZ za nisko - tak na 40-50m. Jednocześnie podjechaliśmy pod ścianę z cegieł (kocham Biedrę za możliwość ustawiania świateł ) i na postoju wygląda, że świecą dokładnie tak wysoko jak powinny - ustawiałem w ten sposób światła w dobrych kilku autach, wiem gdzie powinno być odcięcie na ścianie. W ustawieniach przez radio światła ustawione na max wysokość (suwak do końca w prawo), ale podczas jazdy jest za nisko. Czy to możliwe, że jest jeszcze jakaś kalibracja lub ustawienie elektroniczne dotyczące zachowania świateł w trakcie jazdy?

    Drugie pytanie - czy w O3 FL da się podbić napięcie na żarówkach tak jak we wcześniejszych autach grupy VAG? Moduł 09 to 5Q0 937 084 CP, w VCDS long coding pokazuje, że potrzebne jest serwisowe narzędzie do zmiany jakichkolwiek ustawień, a wszystkie bajty w long coding mają wartości '00'

    Z góry dzięki za wszelkie rady

  • #2
    nisko świecą,a jedyny ratunek to lepsze żarówki osram +120% itd ciut poprawią widoczność-no,ale coś za coś(na krótko )
    Dawid
    czarna 2018 skoda octavia 3FL by dawcio

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez dawcio Zobacz wpis
      nisko świecą,a jedyny ratunek to lepsze żarówki osram +120% itd ciut poprawią widoczność-no,ale coś za coś(na krótko )
      Dzięki za odpowiedź, choć niestety - mało pocieszająca, miałem przynajmniej nadzieję, że się popchnie na 13,8V na światła mijania i się na tańszych żarówkach obleci, ale trudno

      Czy to normalne, że światła na ścianie świecą tak jak trzeba, ale podczas jazdy jest za nisko? To halogeny, czyli niby tylko manualna regulacja, ale nie ma tam po drodze żadnej elektroniki do kalibracji, przestawienia itp jak zachowują się światła podczas jazdy?

      Komentarz


      • #4
        jeszcze nie dłubałem przy tym,ale że mnie wku.....o oświetlenie to zakodowałem długie+halogeny i teraz po wioskach coś widać jak się jedzie
        Dawid
        czarna 2018 skoda octavia 3FL by dawcio

        Komentarz


        • #5
          jestem po wymianie żonie żarówek na philipsy +130% i tak debilnej zapinki od świateł jak w O3FL jeszcze nie widziałem. Były sobie "na wkręt" w polówce 9N, ale to co tutaj zobaczyłem z tymi gównozapinkami rodem z zabawek, to mnie rozwaliło - to jest tak precyzyjne, że można zapiąć żarówkę obróconą o dobrych kilka stopni od osi pion/poziom, a dodatkowo nigdy nie bardzo wiadomo, czy żarówka jest zapięta, czy tylko wciśnięta do 3/4. Nosz k***a - nowe hasło reklamowe, to "skoda, po****ne rozwiązania".
          Dodatkowo, po ustaleniu, że obie żarówki są zapięte poprawnie, auto na ścianie ma taki przeciek światła ponad linią odcięcia, że gdybym sam nie wsadzał tam philipsów prosto z ori opakowania, to bym stwierdził, że to chińskie zenony.

          Aha, na deser: na drodze tak samo wuja widać w nocy jak i na ori żarówkach

          Komentarz


          • #6
            Zgodzę się z Tobą jeśli chodzi o wymianę,ale ja założyłem osram i różnica jest mega duża ,a
            Zamieszczone przez czernobyl Zobacz wpis
            auto na ścianie ma taki przeciek światła ponad linią odcięcia
            to prawda
            Dawid
            czarna 2018 skoda octavia 3FL by dawcio

            Komentarz


            • #7
              regulacja wysokości w O3fl jest elektroniczna przez moduł bordnez. i radio.

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez rrobert Zobacz wpis
                regulacja wysokości w O3fl jest elektroniczna przez moduł bordnez. i radio.
                spoko, poziom regulacji wysokości śrubami "na ścianie" to nie problem, żeby potem sobie z radia ustawić rezerwę na obciążenie - problemem jest beznadziejny rozkład światła na drodze i przy okazji głupi system osadzania żarówki w gnieździe

                natomiast z VCDS się jeszcze nie podpinałem do żonowej octavki - chyba, że jest jakaś regulacja/adaptacja wysokości świecenia reflektora zależnie od prędkości.

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez czernobyl Zobacz wpis
                  natomiast z VCDS się jeszcze nie podpinałem do żonowej octavki - chyba, że jest jakaś regulacja/adaptacja wysokości świecenia reflektora zależnie od prędkości.
                  z tego co wiem to nie ma
                  Dawid
                  czarna 2018 skoda octavia 3FL by dawcio

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X