Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

CIŚNIENIE spreżania na cylindrach jaki wyniki powinny być? 1.6 BSE

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • CIŚNIENIE spreżania na cylindrach jaki wyniki powinny być? 1.6 BSE

    Cześć,

    Czy ktoś może podać link do specyfikacji dotyczącej prawidłowych odczytów ciśnienia sprężania w cylindrach w silniku 1.6 BSE?
    Bo chcę zakupić zdrową jednostkę, al mam wrażenie, że to ciśnienie nie jest z tego auta, bo do tej pory spotykałem się z ciśnieniem max 13 Bar.
    Jaki jest max, min, by stwierdzić że jednostka jest zdrowa/uszkodzona/wadliwa...
    2020-10-19_10h55_29.png

  • #2
    No faktycznie, trochę dużo - o ile oczywiście pomiar jest OK.

    To może być branie oleju. Sporo można poczytać o tym, przykładowo (no i też w kontekście Octavii - ale jedynki):
    Error 503: Unknown domain

    Chyba, że ktoś splanował konkretnie głowicę - to też może być przyczyna takiego ciśnienia.
    Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
    FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez Andrzej.P Zobacz wpis
      No faktycznie, trochę dużo - o ile oczywiście pomiar jest OK.

      To może być branie oleju. Sporo można poczytać o tym, przykładowo (no i też w kontekście Octavii - ale jedynki):
      Error 503: Unknown domain

      Chyba, że ktoś splanował konkretnie głowicę - to też może być przyczyna takiego ciśnienia.
      Coś kiedyś słyszałem o czymś takim jak są zapieczone pierścienie- wtedy ciśnienie wzrośnie a oleju pije. Ale tak jak mówie to zapamiętana informacja z przed kilku lat ...

      Komentarz


      • #4
        Tutaj tez w sumie na 1, czy 2 może być z tym problem.. Czyli co nie kupować na pewno żadnego z tych dwóch silników? 2020-10-21_08h20_24.png

        Komentarz


        • #5
          Logiczne jest, że silnik się zużywa i kompresja spada ale silnik zużywać się ma równomiernie jak opony. Kompresja na każdym cylindrze powinna być taka sama lub minimalna różnica. Jeżeli tutaj widzisz różnice między cylindrami w części całkowitej to już o czymś świadczy. Bo jak tam masz różnice w części dziesiętnej czy setnej i to różnice 0,1/0,2 to jeszcze można by się zastanawiać. Taka moja opinia.

          Komentarz


          • #6
            Też jestem zdania, żeby pomiary były zbliżone i w odpowiednim zakresie (bo na co komu przykładowo silnik z ciśnieniem 4x ~4 bary ).
            Choć o taki ideał z tą różnica wspomnianą przez smajlera to może być ciężko.
            Ostatnio edytowany przez Andrzej.P; 17076.
            Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
            FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X