Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Mode Selection

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Mode Selection

    Witajcie
    Mam do Was pytanie. Dzisiaj zacząłem bawić się funkcją Mode Selection. Prawie zawsze jeżdżę z opcją Normal lub rzadko w Eco .
    Dzisiaj pojeździłem sobie w trybie Sport. Po wybraniu tej opcji na ekranie bolero u góry ekranu pojawia się napis Sport , a na Maxi Dot numerki biegów są z opcją S.
    Dziwna sytuacja jest jak wyłączę silnik i ponownie go włączę. Na ekranie Bolero cały czas jest napis Sport , ale skrzynia przechodzi w tryb pracy Normal (litera na Maxi dot też zmienia się na D).
    Muszę albo wajchę skrzyni kliknąć raz do tyłu ( D/S ) , lub też na bolero przejść na inny tryb pracy i z powrotem wrócić na Sport ) . Dziwne jest to że w trybie pracy Eco skrzynia po ponownym uruchomieniu silnika zapamiętuję wybrany tryb pracy.
    Czy u Was jest podobnie czy u mnie działa wadliwie ?

  • #2
    Sprawdzę jutro..

    Wysłane z mojego XT1052 przy użyciu Tapatalka

    the WHITE side of the MOON

    Komentarz


    • #3
      sprawdziłem u siebie i jest tak jak opisujesz, bo załączeniu trybu sport, skrzynia wchodzi na s, ale po wyłączeniu zapłonu i po ponownym uruchomieniu, mode selection wskazuje tryb sport, natomiast sama skrzynia załącza się w tryb D...
      po wyborze eco, po ponownym uruchomieniu skrzynia pracuje nadal w eco...
      the WHITE side of the MOON

      Komentarz


      • #4
        Dzięki za tzw. info z pierwszej ręki. Tym bardziej że mamy identyczny napęd i jego przeniesienie. Trochę to dziwne i pokręcone. Wolałbym sam o trybie jazdy decydować. Dodam że powrót do trybu Sport nie wymaga wyboru na chwile innego trybu , ale wystarczy ponownie potwierdzić przycisk Sport na ekranie Mode Selection. Wydaję mi się iż mogą być dwie przyczyny.
        1. Skoda boi się o skrzynie DSG ( 6 w przypadku 4x4) pracującą długotrwale w trybie sport.
        2. Dla celów homologacyjnych musi wykazać niską emisję spalin i dlatego myśli za użytkownika ( podobnie jak tryb Start/Stop , który domyślnie włącza się przy każdym rozruchu ).
        Osobiście nie jestem fanem jazdy w trybie sport , szczególnie w mieście bo jest to bardzo męczące. Wolałbym jakiś pośredni tryb pracy , który eliminowałby absurdalnie niskie obroty na poszczególnych przełożeniach a nie koniecznie tak wysoko kręcił obroty .

        Komentarz

        POWRÓT NA GÓRĘ
        Pracuję...
        X