Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

kontrolka swiec zarowych i silnika Octavia RS

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • kontrolka swiec zarowych i silnika Octavia RS

    Czesc Koledzy. Dzis podczas jazdy w deszczu zapalila mi sie kontrolka od swiec zarowych (skoda octavia 2006r, pojemnosc 2.0 RS) a po chwili takze od silnika. Objawy jakie wystepuja to slaba moc pomiedzy 10tys a 14tys obrotow pozniej juz ciagnie dobrze. Co to moze byc? Czy to turbina siada ? Jutro po poludniu jade na komputer ze skoda. Czy wogole moge nia jezdzic, bo nie wiem nawet co teraz jak dostac sie do pracy itd. Czy ktos wie co moga sygnalizowac te objawy ? Pozdrawiam goraco i czekam na podpowiedzi
    ..pieniądz i czas to najwięksi terroryści.

    ~kobieta w której żyłach płynie Shell V-Power Racing

  • #2
    bez loga z Vag trudno wrózyc, diesel, benzyna ?

    Komentarz


    • #3
      diesel 2.0 oznaczenie silnika BMN
      Troche się obawiam najgorszego czyli, ze turbo się kończy ...


      Prosze mój post przesunąć bo chyba przez pomyłkę zamieściłam nie w tym dziale (octavia 2 a nie octavia 3)
      Ostatnio edytowany przez kasiutka; [ARG:4 UNDEFINED].
      ..pieniądz i czas to najwięksi terroryści.

      ~kobieta w której żyłach płynie Shell V-Power Racing

      Komentarz


      • #4
        przyczyn moze byc kilka,
        od nieszelnosci w kolektorze dolotowym ( dosc czeste, sam to przechodzilem )
        czujnik dpf przed turbina, ( tez mialem )

        bedzie log z Vag to cos podpowiemy, w kilku tematach juz to omawialismy

        Komentarz


        • #5
          Podłaczenie do komputera dziś po południu wieć zobaczymy cóż się okaże. Na komputerze pokładowym komunikat: werkstatt motorstörung
          Tak własnie wiem, że przyczyny moga być rózne...
          ..pieniądz i czas to najwięksi terroryści.

          ~kobieta w której żyłach płynie Shell V-Power Racing

          Komentarz


          • #6
            Blad nr 01350 ; alarm, czujnik systemu antykradziezowego tyl
            -zwarcie z biegunem dodatnim
            I drugi blad nieznany....
            I co Wy Panowie na to .. mechanik mowi ze musi to sprawdzic bo zbytnio nie ma pomyslu.
            ..pieniądz i czas to najwięksi terroryści.

            ~kobieta w której żyłach płynie Shell V-Power Racing

            Komentarz


            • #7
              jakims dziwnym programem to skanowal albo starym VCDS.

              blad - 001350 - Czujnik 1 dla spalin Temp Bank 1 (G235): Short to Plus
              objawy jakie mialem to sprezynka co jakis czas, slaby dol ( jazda praktycznie niemozliwa )

              do wymiany ( badz sprawdzenia ) czujnik temperatury spalin przed turbina. G235
              wymiana dosc prosta, dostep do czujnika najlepiej od dolu a kabel idzie po muszli turbiny do gory i wpiety jest obok zaworu n75 jak dobrze pamietam.

              numer czujnika 03L906088BS

              Pozdrawiam

              golf-mk6-10259.png


              420906150.png
              Ostatnio edytowany przez Juma; [ARG:4 UNDEFINED].

              Komentarz


              • #8
                Kolego bardzo dziękuje za pomoc. W piatek jestem umowiona na wymiane czujnika. Jak się okazalo czujnik jest pogryziony przez mysz i chyba to wina tego całego zamiesznania - w kazdym razie oby tak bylo dam znac po wymiane czy pomogło. Jeszcze raz bardzo bardzo dziękuje za pomoc
                ..pieniądz i czas to najwięksi terroryści.

                ~kobieta w której żyłach płynie Shell V-Power Racing

                Komentarz


                • #9
                  na 100%. sam to przerabialem tylko u mnie po prostu padł.
                  pozdrawiam i szerokosci ;]

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X