Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kontrolka ABS i kontroli trakcji, kod błędu z VCDS

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Kontrolka ABS i kontroli trakcji, kod błędu z VCDS

    Witam. Mam problem. Co jakiś czas (nie regularnie) po przekroczeniu 15 km/h zapalają się kontrolki ABS i kontroli trakcji. Po zatrzymaniu się i kilkukrotnym przekręceniu zapłonu wszystko wraca do normy. W necie znalazłem parę podobnych tematów. Przeważnie pisali o bezpiecznikach w komorze silnika od ABS i słabym akumulatorze. Nie znajdując specjalnie przyczyny tego zachowania udałem się do znajomego mechanika. Tam dokonaliśmy sprawdzenia błędów VCDS-em i jeszcze jednym kompem (nie pamiętam nazwy) który wskazał nieprawidłowe wartości czujnika ABS. VCDS pokazał taki kod błędu:

    0106 - hydrauliczna pompa zwrotna systemy ABS
    C1077 04 [008] - usterka systemu
    sporadyczny - potwierdzony - testowany od skasowania kodów błędów
    ramka zamrożona:
    stan błędu 00000001

    Próbowałem rozszyfrować ten zapis i nie wiem czy dobrze.
    1077 - włącznik podciśnieniowy serwomechanizmu wspomagania hamulca-F, przełącznik próżniowy bustera hamulca - F190. I tak specjalnie nic więcej nie znalazłem. Co oznacza reszta ?
    Litera "C" oraz 04 [008] i 0106.

    Odwiedziłem również ASO i tam mechanik serwisu mnie zaskoczył. Po podłączeniu pod kompa stwierdził że przyczyną może być układ paliwowy (jakiś czujnik lub brudny filtr paliwa) lub brak dobrej masy układu elektrycznego (szybka diagnoza)

    Może ktoś wie jak prawidłowo odczytać ten błąd lub wie jak to rozgryść?
    A może ktoś już miał kontakt z taką sytuacją. Na forum specjalnie w temacie nic nie znalazłem.
    Z góry dziękuję za pomoc.

  • #2
    UP. Ktoś coś??

    Komentarz


    • #3
      IMHO pompa do wymiany
      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
      poprzednie modele:
      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

      Komentarz


      • #4
        No niby tak. I tak by było najprościej ale zakup nowej to kosmos a używaną trzeb zakodować (ochrona części).
        Tylko dlaczego pan w ASO Skody tę opcję odrzucił?

        Komentarz


        • #5
          pompa abs niema CP ochrony komponentu jest tylko kodowana pod vin auta. czy;i wkładasz inną i wpisujesz kodowanie ze starej i musi chodzić. bedę miał moją do sprzedanie 100% sprawną

          5q0907379R z aua z MY2014.

          ponadto podepnij pod odis-e i tam nasz rozszerzone info o błędach
          Ostatnio edytowany przez rrobert; 3445.

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez rrobert Zobacz wpis
            ponadto podepnij pod odis-e i tam nasz rozszerzone info o błędach
            Czyli?

            Sprawdzę jaka u mnie siedzi bo nie pamiętam.

            Komentarz


            • #7
              odis ma pełny opis błędów. jest kod i jego interpretacja. a w odis-s masz nawet jak ten błąd naprawić przez prowadzenie funkcji krok po kroku. z którego roku masz auto?

              Komentarz


              • #8
                Auto z 2013 my2014.

                Komentarz


                • #9
                  to tak jak moja więc ja by co to pompa będzie

                  Komentarz


                  • #10
                    Zorientuje się czy mam u kogo podłączyć się do odis-a i dam znać co i jak.

                    Komentarz


                    • #11
                      U mnie jest 5Q0 614 517 Q więc inna pompa ABS
                      Zamieszczone przez rrobert Zobacz wpis
                      5q0907379R z aua z MY2014.
                      chyba zamienna. Poza tym jak na razie nie mam u kogo podłączyć się pod odis-a. A tak na marginesie czy w ASO mają coś takiego?
                      Ostatnio edytowany przez pawel NGI; 42469.

                      Komentarz


                      • #12
                        5Q0 614 517 Q to numer pompy, a 5q0907379R to numer sterownika

                        Komentarz


                        • #13
                          Wychodzi na to że temat ogarnięty. Pompa zmieniona, zakodowana i zrobiona adaptacja czujników. Jak na razie wszystko gra i oby tak zostało.

                          Wielkie dzięki dla forumowicza RROBERT-a za pomoc.

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X