Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Inspekcja serwisowa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Inspekcja serwisowa

    Cześć. Mam dziwny problem z skasowaniem inspekcji serwisowej w OIII 1.2TSI. Do tej pory wypróbowane sposoby:

    - z poziomi licznika (najprostszy model): gdy pojawia się "Skasować przegląd" potwierdzam SET'em i mam "Skanowano przegląd", po kilku sekundach pojawia się znowu "Przegląd teraz"
    - z poziomu VagCanPro: procedury -> kasowanie inspekcji -> model Octavia III -> błąd wykonywania procedury
    - z poziomu VCDSa: Instruments -> Adaptation -> Esi: reset ESI -> wartość ustawiona na RESET, sterownik przyjmuje, po ponownym przekręceniu kluczyka przegląd wraca
    - z poziomu VCDSa: SRI -> jedynie mam jakieś dwie opcje z North America (nie pamiętam, aby były tam wcześniej te pozycje) jedna jest z reset, druga z fix/reset

    Jakieś sugestie ? Gdzieś na forum Golfa VII pisali o tej właśnie opcji z North America fix/reset, ale wolę wyjaśnić temat, aby VCDS nie namieszał za bardzo.
    ... be creative ... be inspired ... be yourself ...

    JEST: O2 1.9TDI MY2008 jest 146,3KM / 322,3Nm
    JEST: ASTRA H 1.6 115KM MY2008

    OCP Poznań -> Mapa Spotów

  • #2
    Udało ci się zrestować komunikat? Jeśli tak to napisz co zrobiłeś

    Komentarz


    • #3
      Nie wiem czy były spowodowane wcześniejsze problemy, ale dzisiaj podszedłem do problemu jeszcze raz i przy standardowej procedurze VCDSem poszło od strzała.

      Instruments -> Adaptation

      potem ESI: Reseting ESI na wartość reset
      potem wyzerowanie interwałów - FIX: Distance covered lat milage-dependent inspection oraz FIX: Time since last time-dependent inspection na zero.

      Po przekręceniu kluczyka nie ma serwisu. Zastanawiam się czy problemem nie jest czasem chińskie radio w OIII.

      ... be creative ... be inspired ... be yourself ...

      JEST: O2 1.9TDI MY2008 jest 146,3KM / 322,3Nm
      JEST: ASTRA H 1.6 115KM MY2008

      OCP Poznań -> Mapa Spotów

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez ducker Zobacz wpis
        Zastanawiam się czy problemem nie jest czasem chińskie radio w OIII.
        Nie sądzę. Can i tak się z nim nie komunikuje.
        Była O2 RS 190 km / 436 Nm
        Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

        Komentarz


        • #5
          No właśnie komunikacja jakaś musi być, bo jest specjalna aplikacja na styl "Info o samochodzie" w OEM radiach. Wyświetla informację o serwisach i np. obsługuje TPMS, pozwala ustawić opcje komfortu itp.

          Może to błędny trop, bo jeszcze w międzyczasie był odpinany zarówno aku, jak i radio.
          ... be creative ... be inspired ... be yourself ...

          JEST: O2 1.9TDI MY2008 jest 146,3KM / 322,3Nm
          JEST: ASTRA H 1.6 115KM MY2008

          OCP Poznań -> Mapa Spotów

          Komentarz


          • #6
            Komunikacja jest tylko wg mnie na zasadzie jednostronnej.
            Bo radio jako tako widzi, to radio czyta dane z CAN a mimo to pokazuje w VCDS brak komunikacji.
            Widzi radio ale nie wie jakie
            Była O2 RS 190 km / 436 Nm
            Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

            Komentarz


            • #7
              oolsztyniak ja nie mówię o pełnym wsparciu CAN. Dwukierunkowa musi jakaś być, bo np: masz możliwość zmiany ustawień profilu klimatyzacji, czy aktywacji funkcji dotyczących oświetlenia itp. Czyli oprócz odczytu wysyła też dane. Jak wykonasz SET na TPMSie bez wysyłania danych ?To nie to co obsługa w OII.
              ... be creative ... be inspired ... be yourself ...

              JEST: O2 1.9TDI MY2008 jest 146,3KM / 322,3Nm
              JEST: ASTRA H 1.6 115KM MY2008

              OCP Poznań -> Mapa Spotów

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X