Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O3] Pobór prądu przez ABS i alternator

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O3] Pobór prądu przez ABS i alternator

    Cześć.
    Auto: Octavia III 2013 1.6 TDI GreenTec
    Mial może ktoś problem jak w temacie?
    Zdiagnozowałem, że mam pobór prądu na poziomie 0,38A. Wyszło ze to alternator i ABS.
    Po wypięciu bezpiecznika numer 17 w skrzynce w komorze silnika ABS się ucisza. A po wypieciu kostki od alternatora mam pobór 0,01A, czyli jak ma być.
    Ma ktoś jakieś pomysły?
    Alterantor został oddany do zrobienia i nie pomogło. W Gateway mam błąd lokalnej sieci magistrali.
    No i co zauważyłem multifunkcja nie działa, ale z tym nie walczę.
    Z góry mowie, nie znam historii auta, nie wiem co może być uszkodzone.
    Zastanawiam się nad wymiana Gateway, koszt stosunkowo nie duży.
    Jesli ktoś ma jakieś pomysły proszę o pomoc.

  • #2
    po jakim czasie robiony pomiar? prawdopodobnie nie usypia się cała instalacja. zrób autoscan i wstaw bedzie łątwiej. lokalna magistrala z gateway idzie do MF , alternatora.

    wymiana gateway to nie tak prosta sprawa jak w o2. trzeba kodować ochronę komponentu.

    Komentarz


    • #3
      Pomiar po nocy, około 12h.
      MF?
      Nie usypia mi alternatora i ABS.
      Miałby ktoś schematy elektryczne tego wozu? HGS, hella, bosch nic nie mają :/
      Autoscan: 404 Not Found

      Komentarz


      • #4
        A cale te problemy nie wynikaja z faktu, ze to auto ma jakis system rekuperacji??
        Spritmonitor.de

        Komentarz


        • #5
          Rozładowuje akumulator ?

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Maicroft Zobacz wpis
            A cale te problemy nie wynikaja z faktu, ze to auto ma jakis system rekuperacji??
            A wiesz co to jest? System odzyskiwania energii elektrycznej z hamowania. Ale fakt, spróbuje wykodować tą funkcję i sprawdzić.

            Zamieszczone przez luker Zobacz wpis
            Rozładowuje akumulator ?
            Gdyby akumulator nie był rozładowywany, zapewne nikt by się o tym nie dowiedział, że jest taki poziom poboru...


            Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

            Komentarz


            • #7
              problem masz w tym ze gatewey nie ma komunikacji z kierownicą i sterownikiem akumulatora, alternatora które latają na magistrali LIN. To trzeba najpierw sprawdzić

              wyślij mi adres to prześle ci to co trzeba
              Ostatnio edytowany przez rrobert; 3445.

              Komentarz


              • #8
                Bardzo pomogły schematy!
                Usterka alternatora - ktoś robił wcześniej i zły regulator założony, nie pod LIN.
                MF nie robiłem jeszcze.


                Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X