Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Uszkodzony Start-Stop?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Witam,
    U mnie problem jest następujący system dzialał bez zarzutu co prawda z niego praktycznie nie korzystałem. Teraz cały czas pokasuje się komunikat usterka start/stop i jak np też samochód mi zgaśnie to sam też sie nie odpala tylko trzeba ręcznie z kluczyka. Żeby było ciekawiej ostatnio byłem na przeglądzie u grzesia i powiedział że komputer żadnych błędów nie pokazuje pod tym kątem. Może ma ktoś radę co to może być i co trzeba zrobić?
    Octavia III RS 2.0 TDI CUPA

    Komentarz


    • #27
      U mnie było podobnie - samochód odebrany w zeszłym tygodniu, dzisiaj wsiadam i od razu wywaliło napis "usterka układu start-stop' i kontrolka check.

      Od razu sprawdziłem napięcie na akumulatorze i było 11,83V. Podładowałem na full przez noc i komunikat jak narazie nie wrócił. Jak będzie zobaczymy, ale trochę to wkurzające jest - wygląda na to, że aku ma za małą pojemność w stosunku do ilości elektroniki i elektryki i tego systemu start i stop - u mnie jest wstawiony jakiejś firmy Banner 59Ah.
      OCTAVIA III KOMBI 1.4 TSI, CZDA, STYLE, 150KM
      VCDS, VCP,

      Komentarz


      • #28
        U mnie, mimo prawie 2 lat auta (i akumulatora) problemu nie ma. Mimo tego ze auto potrafi stac po kilka dni, czasem do tygodnia nie odpalane, zaskakuje potem bez problemu, wg komputera akumulator naładowany w 80-90% - zaleznie od dnia i jego humoru

        Moja O3 RS

        Komentarz


        • #29
          krzyzakp, Jak się sprawdza poziom naładowania aku przez komputer.
          PS: Miernikiem umiem
          O3 Race Blue 1.8TSI Liftback DCC - Tomasza

          Komentarz


          • #30
            otwierasz drzwi i zamykasz, bez kluczyka w stacyjce trzymasz przycisk na desce tak długo aż zeruje Ci licznik dzienny, trzymasz dalej i licznik dzienny wraca do stanu sprzed zerowania a na MAXIDOT pokazuje się ikonka akumulatora i % naładowania
            OzA

            O4 PHEV Szary Matt

            Komentarz


            • #31
              OzA, wow niezła procedura, jutro przetestuję. Duetu za info
              O3 Race Blue 1.8TSI Liftback DCC - Tomasza

              Komentarz


              • #32
                o masz, znalazłem na tubie

                OzA

                O4 PHEV Szary Matt

                Komentarz


                • #33
                  Ha, okazuje się, że ja wcale tego nie mam. Mam tylko czas, później pojawia się serwis i wraca do głównego ekranu. Próbowałem z kluczykiem i bez :wink:
                  O3 Race Blue 1.8TSI Liftback DCC - Tomasza

                  Komentarz


                  • #34
                    Zamieszczone przez balard12
                    Podładowałem na full przez noc
                    Użyłeś ładowarki do żelówki ?

                    Komentarz


                    • #35
                      u mnie jest ale nigdy nie wyświetla informacji o stopniu naładowania ( SOC --- )

                      stemei.de .Fahrzeugcodierungen .Codierungsservice .VW AG Diagnosepartner - Stefan Meier - Batteriezustand abfragen - Fahrzeug Codierungen Freischaltungen VAG Fahrzeugmodelle

                      Seat Leon ST FR by mirek_p11

                      Fotki
                      Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                      Fotki

                      Komentarz


                      • #36
                        Zamieszczone przez yunior81
                        Zamieszczone przez balard12
                        Podładowałem na full przez noc
                        Użyłeś ładowarki do żelówki ?
                        A jak myślisz ?
                        OCTAVIA III KOMBI 1.4 TSI, CZDA, STYLE, 150KM
                        VCDS, VCP,

                        Komentarz


                        • #37
                          Z ciekawosci - a czym sie rozni? Bo do tej pory poprzednie akumulatory zawsze były ładowane starym, topornym prostownikiem w wieku lat około 35, nie do zajechania

                          Moja O3 RS

                          Komentarz


                          • #38
                            Jak dobrać akumulator do motocykla? - Akumulator.pl

                            Seat Leon ST FR by mirek_p11

                            Fotki
                            Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                            Fotki

                            Komentarz


                            • #39
                              Wczoraj byłem w ASO i "podsłuchałem" jak na serwisie rozmawiali o uszkodzeniu sterownika przekładni kierowniczej w OIII i świecącymi sie kontrolkami oraz wyświetlającym się komunikatem o uszkodzeniu SS ( jeśli wszystko dobrze zrozumiałem :wink: ). Powodem całej awarii było podanie zbyt wysokiego napięcia w instalację ( prze z podładowanie aku przez właściciela ) i uszkodzenie sterownika.
                              Jesli coś nie halo napisałem, proszę poprawić

                              Komentarz


                              • #40
                                witam,
                                dzisiaj miałem ten sam problem. nagle w czasie jazdy zaczęło lekko szarpać autem. po chwili zaczęła migać kontrolka silnika i EPC - odczucie jakby wychodził z pracy jeden cylinder??? po chwili wyświetlił się komunikat Usterka układu start-stop. Na postoju system nie wyłącza samochodu, manualne wyłączenie układu przyciskiem również nie działa. Jadę jutro rano do ASO ale chętnie poznam sugestie porady...

                                Komentarz


                                • #41
                                  bizonheli, bez odczytu bledow z kompa to troche wrozenie z syfow.. System SS wylacza sie przy wiekszosci problemow z silnikiem/elektryka, by nie obciazac dodatkowo auta i tyle..

                                  Moja O3 RS

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    bizonheli, sprawdź pod maską, czy Ci jakiś gryzoń gumowych kabli od sprężarki turbiny (?) nie poprzegryzał. Podobno częsta usterka zgłaszana do ASO, co wyceniają na ok. 400 pln.

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      W moim aucie (Octavia 1,4TSI 150km CZDA) podczas jazdy najpierw pojawil sie na chwilę komunikat "check engine" a później wyswietlił " uszkodzony start-stop". Po krótkim postoju komunikat sie zrestartował. Diagnoza ASO "wypadł zapłon" w zwiazku z tym pojawił sie "check engine" co automatycznie spowodowało pojawienie sie komunikatu "uszkodzony start-stop". W serwisie wczytano nowa wersje oprogramowania i kazano obserwować. Jak na razie komunikat sie nie pojawia zobaczymy co bedzie w przyszłości?

                                      Komentarz

                                      POWRÓT NA GÓRĘ
                                      Pracuję...
                                      X