Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dziwny dźwięk - pasek? - CJSB 1.8 TSI DSG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Dziwny dźwięk - pasek? - CJSB 1.8 TSI DSG

    Auto ma przejechane 9 tys. km i od jakiś 6 tys. słyszę taki dziwny dźwiek przy przyspieszaniu jakby przeskakiwanie, obślizgiwanie się paska klinowego. Udalo mi się to nagrać:




    Czy ktoś ma pomysł co to może być? Na pierwszy slychać to ciszej dwukrotnie, a na drugim raz ale wyrazniej - jakby Pisk. Do ASO pojadę w przyszłym tygodniu uprzedzając dobre rady .

  • #2
    Hm... Dźwięk pojawia się po zdjęciu nogi z gazu po przyciśnięciu na niskich?
    Im bardziej czcisz bogów wieczorem, tym chętniej następnego dnia rano zsyłają demony, by tańczyły w twojej głowie.

    Seat Leon FR 1.8TSI 2013

    Komentarz


    • #3
      Tak, najczesciej jak odpuszcze lekko gaz. Wczesniej takie tarcie jakby slychac. Zawsze w okolicach 2-3 tys. obr. przy wciskaniu gazu na max problemu nie ma.

      Komentarz


      • #4
        To brzmi jakby turbosprężarka kichała bo zawór DV się zaciął na amen i nie chce opuszczać. Ale to tylko mój domysł.
        Im bardziej czcisz bogów wieczorem, tym chętniej następnego dnia rano zsyłają demony, by tańczyły w twojej głowie.

        Seat Leon FR 1.8TSI 2013

        Komentarz


        • #5
          tttm- zawór upustowy zbija nadmiar powietrza
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz


          • #6
            Na pewno nie zaworek jak piszecie. Zawór był zmieniany przy okazji Turbo IS20 od GTI. Poza tym wiem jak to brzmi i to nie jest ten dźwięk - sprawa ma się tak, że słychać to na niższych biegach uprzedzone jest lekkim "tarciem" a później jakby przeskok paska, jakby ślizgnięcie. Na wyższych to samo ale przez większy szum o wiele mniej odczuwalne. Jakieś inne pomysły? Uprzedzę, że przed zmianą turbo było to samo.

            Komentarz


            • #7
              To Ty masz tego 300 konnego gofra alltrack po stage 2 unitronica, czy po prostu zmieniałeś sprężarkę bez remapu?

              Na dobrą sprawę- ten dźwięk dasz radę odtworzyć na postoju czy tylko podczas jazdy?
              Im bardziej czcisz bogów wieczorem, tym chętniej następnego dnia rano zsyłają demony, by tańczyły w twojej głowie.

              Seat Leon FR 1.8TSI 2013

              Komentarz


              • #8
                Sprzęgło jednokierunkowe na alternatorze?

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez AKa Zobacz wpis
                  o Ty masz tego 300 konnego gofra alltrack po stage 2 unitronica
                  - Tak.

                  Komentarz


                  • #10
                    Byłem wczoraj w ASO u znajomego. Szukaliśmy i nic nie znaleźliśmy. Dźwięk jest bardzo wyraźny, od około 1800 najpierw słychać chrobotanie, później w okolicach 2200 pisk po lekkim upuszczeniu gazu. Dźwięk słychać bardzo dobrze w kabinie na drodze, na podnośniku nic. Zero błędów.
                    Zawór upustowy też podmieniliśmy na inny, bez rezultatu. Pasek z rolek alternatora i klimy ściągaliśmy bez rezultatu.
                    Wracam do serii i zostawiam w ASO na dłużej jak tylko tuner z wakacji wróci. Może jeszcze jakieś sugestie?

                    Komentarz


                    • #11
                      Jeśli podczas jazdy to trzeba by szukać w zespole napędowym, może DSG wydaje takie dziwne odgłosy. A jeśli manualnie byś zmieniał biegi?

                      Komentarz


                      • #12
                        Tak jest to samo. Najlepsze jest to, że jadąc dynamicznie cały czas nie ma ani trochę tego dźwięku.

                        Komentarz


                        • #13
                          Mógłbyś się wybrać na hamownię i posłuchać przy otwartej masce

                          Komentarz


                          • #14
                            Tak, tak na pewno zrobię to jutro przed wgraniem serii. Sprawdzę, może wtedy uda się coś więcej zobaczyć/usłyszeć.

                            Komentarz


                            • #15
                              A przed zmianą turbiny też to było?
                              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                              Komentarz


                              • #16
                                Tak. Też było z tym, że to się nasila.
                                Mamy jakiś trop. Wszystko wskazuje na napęd. Zajrzeliśmy pod spód i przy dyferencjale strasznie luźno chodzi guma łącznika. Wszystko wskazuje jakby się oberwała. Czy ktoś z fachowców może to ocenić? Krótki fimilik:


                                Komentarz


                                • #17
                                  ciu za luźno chyba że jesteś Pudzianem
                                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    To normalne. Wszystkie tak chodzą. Szukam dalej.

                                    Komentarz

                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                    Pracuję...
                                    X