Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Elektro zawór na pompie paliwa (czujnik regulacji ciśnienia)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Elektro zawór na pompie paliwa (czujnik regulacji ciśnienia)

    Witam. mam pytanie bo nie znalazłem jeszcze takiego problemu na tym forum. Czy ktoś miał problem z czujnikiem regulacji ciśnienia paliwa na pompie paliwa. Mam objawy raczej jak silnik jest zimny ale czasem nie ma reguły, że silnik nie równo pracuje. Jak się siedzi w samochodzie jest takie dygnięcie (szarpnięcie) na wolnych obrotach. Sprawdzając na komputerze są wahania ciśnienia paliwa w czasie tych szarpnięć, nie wygląda mi to na zawór egr, ani wtryskiwacze są ładne regulacje czasu wtrysku.
    Czy ktoś miał kiedyś z tym problem bo nie widzi mi się wymieniać w ciemno za 350zł czujnika, a jak to mówią wahom się

  • #2
    Sporadycznie mam podobny objaw (tyle, że TSI, nie TDI). Zauważyłem, że szanse na takie zjawisko wzrastają, gdy jest nieco chłodniej (i klima już nie musi hulać), a jednocześnie nie na tyle zimno, by były podniesione dawki paliwa. Nie wiem, czym jest to spowodowane (VCDSa nie mam), ale podejrzewałem w jakimś stopniu paliwo - może mylnie.

    Komentarz


    • #3
      ja u siebie zmieniłem stację ale bez poprawy troszkę myślę o zaworze egr. ale nie jestem tego pewien bo sterowany jest i silnikiem elektrycznym jak również podciśnieniem i nie wiem czy coś z tego nie powoduje takich problemów, choć ewidentnie widać jak z 230bar skacze na jakieś 340bar w trakcie szarpnięcia. podobnie zachowują się ducato, boxer jak jest problem z tym zaworkiem i wyskakują rózne błędy u mnie tego brak. U ciebie to może cewka dostaje ciała na zimnym jest wilgotno i zarzuca. Kiedyś tak mieliśmy w supeb2 1.8tsi

      Komentarz


      • #4
        Ale właśnie nie ma korelacji między wilgocią i/lub temperaturą. Jedyna korelacja to taka, ze muszą być podawane najmniejsze dawki paliwa - czyli wstępnie rozgrzany, ale bez równoczesnego dużego poboru energii, napędu klimy lub podwyższonych dawek zimą. Zgłaszałem to kilkukrotnie w ASO, ale oczywiście nigdy to nie wystąpiło. Świece też są czyste, więc raczej spalanie paliwa jest ok. - więc na razie nie robię w tym temacie doktoratu

        Komentarz


        • #5
          ja podejrzewam jeszcze poduszkę silnika że jest rozwulkanizowana i przy pracy dwumaski lekko szarpnie, ale to już jak będę miał czas, choć mam i tak do wymiany poduszkę przy skrzyni biegów słychać szum przy lewo skręcie ponoć wada.

          Komentarz

          POWRÓT NA GÓRĘ
          Pracuję...
          X