Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wyciek oleju między skrzynią biegów a silnikiem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Wyciek oleju między skrzynią biegów a silnikiem

    Tak jak w temacie RSka ma przejechane 10tkm i już poważny problem.Zobaczyłem małą plamkę oleju w garażu i pojechałem z tym do ASO.Stwierdzili wyciek oleju przez śruby mocujące koło zamachowe.Także skrzynia poszła w dół i wtedy się okazało,że sprzęgło jest w oleju i nadpalone.Decyzja,nowe sprzęgło z dwumasą zakładają.
    I z tego co wiem to temat znają bo już mają wytyczne z Poznania co i jak.
    Ciekawe ile autek ma tą wadę dotyczy skrzyni manual i silnika 2.0 tdi

  • #2
    Zamieszczone przez AndrzejK Zobacz wpis
    Stwierdzili wyciek oleju przez śruby mocujące koło zamachowe.
    Myslalem nad tym dieslem, ale wlasnie ludzie dobrze znajacy vagi i to nie z aso, wlasnie mi odradzili ten silnik, ze wzgledu na trapiace go dzwine wycieki. Nie bardzo wiedzialem o co chodzi, teraz juz wiem. Nie znam sie az tak dobrze na mechnice, ale wyciek "przez sruby" ,to nie jest po prostu wyciek z okolic uszczelniacza walu korbowego??

    Komentarz


    • #3
      no raczej po simmeringu.
      Przecież koło jest przykręcone do wału który w tym miejscu jest już suchy (wcześniej jest simmering)
      Więc ktoś tu bajki opowiada
      Powered by R-Performance

      Komentarz


      • #4
        Widziałem zdjęcia które dostało ASO z poznania jak to naprawiać,nie oglądałem dokładnie ale jest opis,że trzeba wymienić śruby które trzymają koło zamachowe i nałożyć na gwint więcej kleju bo właśnie powodem jest za mało kleju na gwincie.Nie znam budowy tego silnika i na proste rozumowanie wychodzi,że to raczej simering na wale jest odpowiedzialny za Link wtorek mam odebrać auto to będę miał więcej informacji.

        Komentarz


        • #5
          Ja mam CKFC w manualu i przy 160.000km żadnych wycieków nie ma

          Komentarz


          • #6
            E tam uszczelniacz puścił i tyle.... Zdarza się

            Komentarz


            • #7
              W wale są otwory przelotowe, jak skręci się bez kleju to przez gwint będzie przesądzał się olej.

              Komentarz


              • #8
                Tak jak pisałem wyciek oleju przez śruby mocujące koło zamachowe.Przyczyna za mało kleju na gwintach śrub,Pewna partia silników ma ten problem,ile to nie wiem.
                Koło zamachowe przykręcane jest do flanszy na wale i te śruby przechodzą na wylot przez flansze do komory silnika,jak wpiszecie silnik cuna w google to widać na zdjęciach wał z tymi otworami.Uszczelniacz na wale ma większą średnice od tych otworów.
                Naprawa polega na wymianie śrub z innym gwintem i nałożenie kleju na gwint,no i ja mam wymienione kompletne sprzęgło z kołem zamachowym bo było zalane olejem

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X