Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Terkotanie z przedniego układu wentylacji/klimatronik - silniczki sterowania układem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Terkotanie z przedniego układu wentylacji/klimatronik - silniczki sterowania układem

    Witam wszystkich forumowiczów, od miesiąca mam problem z terkotaniem z przodu, od strony kierowcy, na wysokości układu wentylacji. Doszedłem już do tego, że powodem terkotania jest któryś z tak zwanych silniczków sterowania układem wentylacji/klimatronik. Najprawdopodobniej wyłamany jest jakiś ząbek z koła zębatego sterującego przepustnicą wentylacji/nagrzewania.

    Generalnie objaw trwa kilka sekund po włączeniu samochodu, lub też zmiany temp np z 22"C na 0"C jest takie.......... tratatatatata z 3-5 sekund. Po przeszukaniu wpisów na forach oraz obserwacji terkotania, które powyżej opisałem, doszedłem do wniosku, że to silniczek sterowania nagrzewaniem.

    Proszę Was o informację ewentualnie jakiś schemat rozmieszczenia silniczków wraz z info, który silniczek odpowiada za sterowanie temp. i jak go zdemontować i ewentualnie oczyścić i lub jakie zamienniki pasują do OIII-2014. Ewentualnie jak ktoś z was zna fachurę, który robi takie naprawy, albo sam już sobie naprawiał, to proszę o kontakt na priv. może byśmy się dogadali.
    Wcześniej: F1 1.2 12V 64KM.
    Teraz: OIII 1.2TSI 85KM Szary metal, Ambition, Amazing.

  • #2
    Witam. Miałem to samo w O2. W grę wchodziła tylko wymiana silniczka danej przepustnicy na inny. Kupiłem używki na olx po 10zł za sztuke i hałas się skończył. Niestety dół deski rozdzielczej do demontażu, roboty dużo było przy tym.

    Komentarz


    • #3
      Terkotanie miałem w passacie b6. Jeździłem z tym 3 lata i nie mogłem się za to zabrać.

      Komentarz


      • #4
        No właśnie najwięcej jest tego rozbierania. W środę mam przegląd, zobaczymy ile mi krzykną za to.
        Wcześniej: F1 1.2 12V 64KM.
        Teraz: OIII 1.2TSI 85KM Szary metal, Ambition, Amazing.

        Komentarz


        • #5
          Silniczek działa, na VAG'u brak jakichkolwiek błędów, czyli zapewne jakiś trybik przeskakuje, ale przestawia się i stąd to terkotanie.
          Wcześniej: F1 1.2 12V 64KM.
          Teraz: OIII 1.2TSI 85KM Szary metal, Ambition, Amazing.

          Komentarz

          POWRÓT NA GÓRĘ
          Pracuję...
          X