Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wysokie obroty 1000 nie faluja, smrod w kabinie.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Wysokie obroty 1000 nie faluja, smrod w kabinie.

    Obroty 1000 na rozgrzanym, nie dziala start-stop i w tym momencie czuc spaliny w kabinie. Juz drugi raz od dwoch miesiecy od zakupu to sie zdarzylo i nadal sa te obroty wysokie. Auto skoda octawia 12.2013. 2,0 vrs 184kM Dpf czy moze wtryskiwacze? Prosze o jakas wskazowke zanim udam sie do servisu gwarancyjnego. Wesolych swiat ;(
    Załączone pliki

  • #2
    Zamieszczone przez nolan5 Zobacz wpis
    Obroty 1000 na rozgrzanym, nie dziala start-stop i w tym momencie czuc spaliny w kabinie. Juz drugi raz od dwoch miesiecy od zakupu to sie zdarzylo i nadal sa te obroty wysokie. Auto skoda octawia 12.2013. 2,0 vrs 184kM Dpf czy moze wtryskiwacze? Prosze o jakas wskazowke zanim udam sie do servisu gwarancyjnego. Wesolych swiat ;(
    Świąt wesołych, ale nie aż takich jak ten post..... Może tak podzielić wiadomości na poszczególne działy:
    - powitanie
    - życzenia
    - problemy
    - prezentacja autka...
    pozdrawiam - Darek

    Komentarz


    • #3
      Najmocniej przepraszam. Juz sie poprawiam Wesolych...

      Komentarz


      • #4
        A furę koniecznie zaprezentuj w showroomie!!!!!!!! Wygląda obłędnie.
        pozdrawiam - Darek

        Komentarz


        • #5
          Raczej procedura wypalania dpf. Jedź na kompa i niech sprawdza

          Komentarz


          • #6
            Dpf na 100%
            Była O2 RS 190 km / 436 Nm
            Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

            Komentarz


            • #7
              Z 20 km przejechalem i przeszlo. Tez wydaje mi sie ze Dpf. Teraz jest ok

              Komentarz


              • #8
                Grunt żeby podczas procedury wypalania nie gasić auta.
                czasem jest tak że wypala się raz a po chwili znów
                Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                Komentarz


                • #9
                  A masz pewnosc ze to wlasnie to? No trzy dni temu postawilem auto wieczorem powiedzmy podczas tej procedury wypalania i wczoraj ciag dalszy. Ale pi przejechaniu z 20 km ustapilo. Przejechalem z 300km i jest ok.

                  Komentarz


                  • #10
                    Być może musisz już wymienić filtr dpf . Jak nazwa wskazuje jest to filtr A każdy filtr się wymienia żywotność filtra to przeważnie 150tys km . Po 2 jedź na warsztat tutaj na odległość nikt nie pomoze w 100 procent. Możemy tylko podpowiedzieć co może być .

                    Komentarz


                    • #11
                      To ze filtr czastek stalych to jasne. Tylko dlaczego mesie po 300tys bez wymiany czy nawet regeneracji jezdza..? Raczej te do 2009r powiedzmy...Czyzby jakies grubsze sita mialy te filtry..?

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez prezes870 Zobacz wpis
                        Być może musisz już wymienić filtr dpf . Jak nazwa wskazuje jest to filtr A każdy filtr się wymienia żywotność filtra to przeważnie 150tys km . Po 2 jedź na warsztat tutaj na odległość nikt nie pomoze w 100 procent. Możemy tylko podpowiedzieć co może być .

                        Bzdura....Kolejna rada kogoś kto ma zerowe pojęcie o temacie....

                        Komentarz


                        • #13
                          No sorki ale byłem na szkoleniu bo mam warsztat i chyba ktoś kto coś wie taka wiedzę mi przekazał. To filtrów twoim zdaniem się nie wymienia ? Filtr oleju też pluczesz i dajesz jeszcze raz ? Głupie porównanie ale filtr jak filtr.

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez prezes870 Zobacz wpis
                            No sorki ale byłem na szkoleniu bo mam warsztat i chyba ktoś kto coś wie taka wiedzę mi przekazał. To filtrów twoim zdaniem się nie wymienia ? Filtr oleju też pluczesz i dajesz jeszcze raz ? Głupie porównanie ale filtr jak filtr.
                            To wlasnie mnie interesuje, dlaczego nieco starsze roczniki maja dpf i nie trzeba ich wymieniac. A konkretnie mam na mysli np mercedesa bo mialem..?

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X