Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

błąd 7934 Czujnik położenia nastawnika ciśnienia doładowania.

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • błąd 7934 Czujnik położenia nastawnika ciśnienia doładowania.

    Witam serdecznie. W sobotę zaskoczył mnie dziwny objaw w mojej skodzie 2.0 TDI 150km. przeszedł w tryb serwisowy Nie pojawiła się żadna , absolutnie żadna kontrolka, Auto stałos ię mułowate tzn 2000 max 2500 obrotów i dalej blokada. Kolega zeskanował VCDS i wyskoczył błąd 7934 Czujnik położenia nastawnika ciśnienia doładowania. Czy ktoś po ludzku i łopatologicznie może mi wytłumaczyć co to oznacza? Czy to może być pojedynczy przypadek? Dziękuję

  • #2
    Komputer nie dostaje sygnału z tego czujnika lub dostaje błędne odczyty, wlaczyl tryb serwisowy bo nie wie w jakim położeniu aktualnie jest cięgno regulacji zmiennej geometrii turbiny-ochrona przed przeładowaniem. Czujnik znajduje się na siłowniku podciśnieniowym, u góry przy turbinie.

    Komentarz


    • #3
      Sprawdz przewody podciśnieniowe kuny je bardzo lubia w pracy to tygodniowo 10 6 kompletów wymieniam wystarczy malutka dziurka i nie będzie trzymać ciśnienia i będzie błąd z nastawnika a jeśli wszystko jest oki przewody to może buć uszkodzony nastawnik lub zatarte cięgno na turbo dla pocieszenia masz 2 opcje pierwsza to jeśli występuje uciebie nastawnik sam beż turbo to dużo kasy nie wydasz a jeśli tylko z turbo to taka zaba wa z orginału w granicach 6 tysi

      Komentarz


      • #4
        Dzieki skadowalem blad ale na 5 i 6 biegu wiecej niz 140 nie pojedzie a obroty max 2,5 dalej nie chce ciagnac nawet jak pedal gazu do dechy???

        Komentarz


        • #5
          I czy jesli to czujnik to czy po wymianie trzeba go adoptowac

          Komentarz

          Pracuję...
          X