Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Octavia ranty progów pod lewarek

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Octavia ranty progów pod lewarek

    Witam, mam poważny problem z rantem od tylnej strony. Wymienialem kola na zimowe, oczywiscie kilka razy sprawdzilem czy idealnie podchodzi lewarek pod rant, podnioslem do gory i rant wykrzywil mi sie do zewnetrznej strony karoserii oraz sie rozwarstwil. Wiem, ze w warunkach garazowych powinienem miec inne narzedzia oraz byc moze w innym miejscu podstawiac lewarek ale jezeli staloby mi sie to akurat na autostradzie itp, bylbym i tak zdany tylko na tę okoliczność. Nie wiem czy może ktos przede mna manipulowal juz te strone, ze az tak sie mogl skrzywic ale po prostu nie moge uwieżyc , ze az tak po pierwszym razie moze az taka sytuacja zaistniec. Jestem potwornie wsiekly z tego powodu, poniewaz mam to auto od niedawna. Czy jestem w stanie sam to w jakis sposob naprawic i zabezpieczyc te "luki" ? Jakas warstwa zabezpieczajaca oraz uszczelniajaca to miejsce ? Bardzo proszę Was o pomoc, nie jeden z Was byc może cos takiego doswiadczyl i byc może zaradzil na to. Wiem, ze teraz bede mial stracha przed jakimkolwiek uzywaniem fabrycznego lewarka. Oto zdjecia
    DSC-0652.jpg
    DSC-0649.jpg

  • #2
    Daj na to jakiś produkt zabezpieczający / uszczelniający np. od Bolla itp., przedtem oczyszczając ten obszar.

    A generalnie najlepsze rozwiązanie to wozić żabę (polecam niskoprofilową z dodatkową nakładką (osobno chroniącą i podwyższającą) w bagażniku - fakt, że trochę miejsca zajmuje, ale spora wygoda w korzystaniu, jak również możesz podstawić ją w jakimś sensowym niejscu, gdzie nie dojdzie do uszkodzeń.
    Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
    FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

    Komentarz


    • #3
      No trudno. Nawet nie opłaca się tego prostowac? Po zakonserwowaniu nic się nie powinno dziać? Valvoline bodysafe też uszczelniacz czy tylko konserwuje? Pozdrawiam

      Komentarz


      • #4
        Czy się opłaca, to kwestia nakładu pracy i kosztów - to musisz sam ocenić. Czy to będziesz robił sam, czy nie.

        Z tego środka, który wymieniłeś nie korzystałem, więc się nie wypowiem.
        Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
        FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

        Komentarz


        • #5
          Raczej wolałbym to samemu zrobić, chociaż wiem jaka pracę i wysiłek w to wloze ale jak się za to zabrać

          Komentarz


          • #6
            Nie jestem blarzachem, ale zdarzyło mi się parę razy działać coś samemu z blacharką. Tak do końca nie widać, ale jeżeli to jest wygięte na boki, to można spróbować np. klucz francuski założyć, ścisnąć i odgiąć. Zawsze też młotek i sztaba metalu lub klocek drewna przyłożone z drugiej strony i to wyprofilować. To się tyczy rantu. Jeżeli jest wgniecony próg, to też można domowymi sposobami to wyciągać.
            Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
            FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

            Komentarz


            • #7
              Właśnie wziąłem z pracy parę klockow, gumę antypoślizgowa, żeby coś amortyzowalo profilowanie tego rantu, prog mam calutki, będę się za to zabierał, dzięki wielkie, pochwalę się na pewno jak to da radę wyprostować, dzięki za wskazówki

              Komentarz


              • #8
                A czy ta blacha jest w ocynku? Jak została naruszona to pewnie będzie to wspaniałe miejsce na rdzę, stosowales może preparat dzięki któremu w ogóle nie zobaczyłes z upływem czasu nalotu rdzy? Dodam, że w tym miejscu nie ma rdzy ani grama

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X