Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

.4 TSI CHPA 140KM szarpie gdy pedał w podłodze

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • .4 TSI CHPA 140KM szarpie gdy pedał w podłodze

    Dzień dobry,
    problem opisany w temacie występuje tylko przy wciśniętym do oporu pedale gazu oraz obrotach około 1700-3000. Wymienione cewki i świece, żadnych błędów nie ma, przebieg auta to 160k km na 100% oryginalny. zrobiłem logi dynamiczne i wychodzi że przy przyspieszaniu pojawiają się skoki parametru "ciśnienie paliwa", natomiast parametr "wysokie ciśnienie paliwa-wartość zadana" oraz "wysokie ciśnienie paliwa-wartość rzeczywista" bardzo ładnie się pokrywają. Wyciągnąłem pompę paliwa ze zbiornika, w samym zbiorniku czysto, na dole pompy osad który został wymyty. Auto jedzie jak jeździło, bez żadnych zmian. Parametry związane z ciśnieniem doładowania również pokrywają się z wymaganymi i nie widać na ich wykresach takich zmian przy przyspieszaniu które mogłyby coś sugerować.
    Dodam jeszcze że odczyt pierwszej sondy lambda wynosi cały czas 0 V czy ktoś się orientuje jaki powinien być? Po odpięciu sondy wyskakuje błąd informujący o przerwie w obwodzie grzałki sondy 1.

    Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł?

    Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam

  • #2
    Masz manual czy DSG ?

    Komentarz


    • #3
      Skrzynia manualna

      Komentarz


      • #4
        Mam podobny problem, opisany tu Szarpanie powyżej 4tys. obrotow1,4 tsi 150 KM - Octavia Club Polska . Coś się pokrywa? U Ciebie problem nadal występuje?

        Komentarz


        • #5
          Część najpierw proponuję zdemontować wtryski i oddać do sprawdzenia i pytanie jak wyglądały świece czy nie spala oleju bo to bardzo ważne biały nalot pytam dlatego ponieważ od któregoś roku były nieprawidłowe montowane głowice z zle zaprasowanymi prowadnicami zaworowymi co skutkowało przedostawaniem się oleju
          Jakieś błędy ?

          Komentarz


          • #6
            Błędów żadnych nie ma, to się dzieje tylko przy bardzo mocnym przyspieszeniu i pi chwili dlawienia szarpanie prześladuje i ciągnie dalej. Przy wolnym wchodzeniu na te same obroty problemu nie ma.

            Komentarz


            • #7
              mój 1.4 CHPA poszarpuje przez pierwsze ok 2km od uruchomienia zimnego silnika
              planuję wymianę jeszcze oryginalnych świec (60tys km), na co jeszcze ewentualnie zwrócić uwagę by zdiagnozować ten problem?

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X