Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Terkotanie pedału sprzęgła

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • pacjent O3 1,8 tsi 40 k km przebieg jeszcze na gwarancji przy wyciskaniu sprzęgła stukanie - wg. mnie dźwięk łożyska oporowego, ASO twierdzi, że łapa sprzęgła chlapie przy gwałtownych ruchach i raczej ciężko coś tu gwarancyjnie zadziałać - jakieś pomysły jak z nimi powalczyć ?

    Komentarz


    • Witam,
      u mnie na wstępie występowało zacinanie się sprzęgła/skok przy puszczaniu. Podejrzenia na pompę sprzęgła to się pociła - wymienione brak poprawy.
      Kolejno wymieniłem sprzęgło z łożyskiem oporowym - skok zlikwidowany, pojawiło się właśnie terkotanie na luzie, po wciśnięciu sprzęgła znika i tak w kółko.
      Oddałem auto diagnoza - walnięta łapa sprzęgła. Oczywiście wymiana tego i dla zasady wysprzęglika - problem dalej występował z terkotaniem, zero poprawy.
      Znów auto oddane - zrzucenie sprzęgła wymiana całości na nowe wraz z łożyskiem oporowym, dodatkowo sprawdzona skrzynia pod względem jakiś luzów itd - terkotanie ucichło ale występuje dalej szczególnie jak odpalę klimatyzacje, luzów na wałku brak...

      Podsumowując wymieniono:
      pompe sprzegła;
      wysprzeglik;
      sprzeglo 2x
      lozysko oporowe 2x
      lape sprzegła

      Problem dalej występuję z terkotaniem i mechanik już rozłożył ręce... ja też już nie wiem co działać dalej w tym temacie... zastanawiam się nad sprzedażą auta, chociaż nie chcę zbytnio tego robić bo jeździ mi się nim naprawdę wygodnie tylko denerwuje to że chodzi jak diesel. (O3 2014 1.4 TSI 140km)

      Komentarz


      • Jedyne co możesz zrobić kACe to dać głośniej radio i nie zakładać trzeciego sprzęgła bo i tak będzie terkotać jak nie od razu to za chwile to ich wada konstrukcyjna.... pisałem Ci już o tym

        Komentarz


        • Zamieszczone przez GrzesWroc Zobacz posta
          Jedyne co możesz zrobić kACe to dać głośniej radio i nie zakładać trzeciego sprzęgła bo i tak będzie terkotać jak nie od razu to za chwile to ich wada konstrukcyjna.... pisałem Ci już o tym
          No ale to jest 100% pewność że to wada od nich ? Hmm tym bardziej powinni coś robić w tym kierunku. No cóż zostaje jedynie głośniej muzyka i zacząć żyć z tym że mamy benzyno-diesel'a lekka parodia, trzeba będzie z czasem myśleć o sprzedaży

          Komentarz


          • GrzesWroc piszesz wada konstrukcyjna. Ale przecież nie wszystkie OCT tak mają. Więc jakiś sposób na to musi być.
            Ostatnio edytowany przez baasior; [ARG:4 UNDEFINED]. Powód: .

            Komentarz


            • Zamieszczone przez baasior Zobacz posta
              GrzesWroc piszesz wada konstrukcyjna. Ale przecież nie wszystkie OCT tak mają. Więc jakiś sposób na to musi być.
              Ten sposób to fart - to co teraz mam od 1,5 tyś km słyszałem dopiero raz na klimie - pierwsze od nowości odezwało się po ok 10 tyś km (wymienione chyba koło 15 tyś km na gwarancji, drugie założone w serwisie w sumie terkotało od założenia - wytrzymałem psychicznie sporo bo do 72 tyś km - wymieniłem bo chcę sprzedać a przy takim terkocie to raczej niemożliwe - przyjadą znawcy i będzie bajera, że skrzynia, że łożysko, że sprzęgło itd itp a to po prostu tarcza się telepie na wałku - z drugiej strony to się chyba jeszcze nigdy nikomu się nie zepsuło....... Terkocze i tyle aha no i jeszcze wkurw...a

              Komentarz


              • Zamieszczone przez GrzesWroc Zobacz posta

                Ten sposób to fart - to co teraz mam od 1,5 tyś km słyszałem dopiero raz na klimie - pierwsze od nowości odezwało się po ok 10 tyś km (wymienione chyba koło 15 tyś km na gwarancji, drugie założone w serwisie w sumie terkotało od założenia - wytrzymałem psychicznie sporo bo do 72 tyś km - wymieniłem bo chcę sprzedać a przy takim terkocie to raczej niemożliwe - przyjadą znawcy i będzie bajera, że skrzynia, że łożysko, że sprzęgło itd itp a to po prostu tarcza się telepie na wałku - z drugiej strony to się chyba jeszcze nigdy nikomu się nie zepsuło....... Terkocze i tyle aha no i jeszcze wkurw...a
                wkur.. i to bardzo.. jestem trochę zawiedziony że takie coś występuje w tym aucie...

                Komentarz


                • Nawet jak to wada bez awaryjna, to problem przy sprzedaży jest bankowy. Jak wytłumaczyć że to tylko hałas a nie sprzęgło lub skrzynia jest do wymiany ) Swoja drogą ogarnał ktoś w końcu to dziadostwo czy nie. W Sensie ze po ewentualnej wymianie, ingerencji i już większej ilości przejechanych km od wymiany się nie pojawiło.

                  Komentarz


                  • Najgorsze w tym, jest to, że nie wiadomo, czy w końcu zostało to poprawione czy nie. Bo kompletne sprzęgło poza ASO przez długi czas było dostępne jako Sachs. Teraz pokazuje się LUK. Ale jaka to wersja, nie wiadomo. Jak będą pracować, tym bardziej nie wiadomo. Kosztują ok 1100 zł + wymiana. Zapytałem ostatnio w ASO , ile kosztuje sprzęgło (niby z nowej dostawy więc zakładam, że poprawione o ile w ogóle taka operacja była robiona) i cena po jakimś rabacie 1500 zł za sprzęgło + 300 za łożysko (niezłe bo sprzedają osobno). No i wymiana u nich 1200 zł więc razem min. 3000 zł. I chyba tylko wydanie takiej kwoty daje szansę, że w razie problemów będą wymieniać do skutku. Bo wcześniej miałem duże problemy z reklamacją w lokalnym warsztacie. Tak czy siak, to jakiś przekręt, że problem jest znany od ładnych kilku lat i dalej chyba nie do końca wiadomo (albo wcale) jak to definitywnie rozwiązać.

                    Komentarz


                    • Kumaty, NAPRAWDĘ kumaty mech z salonu Skody twierdzi, że tak naprawdę do dzisiaj nic nie zostało poprawione!!! także wymiana to loteria i fart jak już pisałem wcześniej. Pojechałem do sklepu z org częściami - podobno naprawdę oryginalne (pewnie i tak Chinole w pudełkach ale załóżmy, że oryginalne - sklep z długą renomą ze 20 lat na rynku) - po rabatach i znajomościach kupiłem kompletne sprzęgło LUK za 1000zł. U znajomego skrzyniarza - bo tam robiłem sprzęgło (mam firmę transportową więc już trochę tych napraw u niego było i nigdy żadnej reklamacji) - okazało się, że w pudełku od Luka jest sprzęgło Sachsa. Założyli, wyjechałem, przejechałem już ze 2 tyś km i słyszałem terkotanie 1 raz . Ale słyszałem

                      Także Panowie, luz na wieloklinie tarczy jeszcze nie jest tak wielki a sprężynki jeszcze nie dzwonią - także mam fart!!!

                      Dla przerażonych - z terkotaniem przejechałem łącznie z 50k kilometrów - nic się nie zepsuło, biegi chodziły super. Tarcza, docisk, łożysko okazały się być w idealnym stanie.
                      Dla wkurwio...ch - ten TTTM - można dać głośniej radio, zmienić auto, mieć fart - podobno u niektórych nie hałasuje albo tego nie słyszą. Dla pocieszenia - mówią, że to nie wina Skody tylko Sachsa. W każdym razie pozdrawiam wkurwio...ch . Kupiliśmy budżetówkę to teraz mamy

                      Komentarz


                      • Ja pracuję w częściach, w każdym sprzęgle Luk-a jest Sachs I tu jest problem bo nie ma alternatywy żadnej. Swoją drogą jak ktoś jest z okolic Chorzowa, Bytomia to zapraszam. Na powołanie się na forum zrobię dobre ceny. A ciekawe jak te nowe tsi 1.5 czy tam też występuje problem.

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez baasior Zobacz posta
                          Ja pracuję w częściach, w każdym sprzęgle Luk-a jest Sachs I tu jest problem bo nie ma alternatywy żadnej. Swoją drogą jak ktoś jest z okolic Chorzowa, Bytomia to zapraszam. Na powołanie się na forum zrobię dobre ceny. A ciekawe jak te nowe tsi 1.5 czy tam też występuje problem.
                          A tam jest inne sprzęgło? Inna sprawa, to jak zapytałem o sprzęgło do mojego, to ASO mi odpowiedziało, że najnowsza wersja sprzęgła ma numer 04E141016H . Nie wiem, jakie jest u mnie włożone oryginalnie, ale jak sprawdzam ten "najnowszy numer", to cały czas jest pokazywany ten sam odpowiednik czyli Sachs 3000 970 074.

                          Komentarz


                          • Bo numery org się zmieniają, ale tak jak piszesz każdy z nr OE zamienia się na sachsa 3000 970 074 lub Luka 623361600. I tak na prawdę kupując nie wiesz czy zaszły jakieś zmiany, czy jest to stare zwalone sprzęgło czy może już poprawione. Jednym słowem do dupy

                            Komentarz


                            • Tylko zastanawia mnie, co dostanę, kiedy kupię ori? Bo przecież dla nich też pewnie robi sachs. Jest to droższe rozwiązanie, bo najtaniej zestaw sprzęgła z łożyskiem mogłem kupić za 1800 zł, ale może w obecnej sytuacji daje to większe prawdopodobieństwo sukcesu. Dobrze by było mieć jakąś opinię kogoś pracującego w ASO, ile mają poprawek przy wymianie sprzęgła.

                              Komentarz


                              • Tak na pierwszy montaż robi Sachs. Na prawdę strach cokolwiek robić żeby nie utopić kasy.

                                Komentarz


                                • luker Jak zakładacie ludziom nowe sprzęgła ori, to dużo macie potem poprawek, bo nowe też terkoczą? Myślę o tych wersjach 1,4/ 1.5 tsi

                                  Komentarz


                                  • niemamy poprawek bo nie terkoczą a możesz sobie kupić z zamennika i też nie terkoczą

                                    Komentarz


                                    • Teraz jaką mam mieć pewność, że wydam kolejne ponad 2000tys. i nie będzie terkotać... szlag mnie z tym trafia, tym bardziej chciałem go trochę podkręcić i ze względu na to sprzęgło się wstrzymuję bo nie wiem czy się rozleci czy nie...

                                      Komentarz


                                      • sprzęgło z zamiennika z sacha kupisz za 1tys gdzieś

                                        Komentarz

                                        Pracuję...
                                        X