Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zaparowany przedni reflektor

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #76
    U mnie wlasnie po odkreceniu w chlodny dzien tych dekielkow zaczely parowac. Nigdy wczesniej nie parowaly. Lewy juz nie paruje w ogole a prawy jak sie wieczorem robi chlodno to pojawia sie taki pasek jak na zdjeciach kolegi. Wniosek taki, ze chyba przez to jednorazowe otwarcie dekielkow zima, roznica temperatur spowodowala, ze dostala sie tam wilgoc i tak juz pozostala. Poczekam do lata pootwieram i wjade tam z suszarka na chwile :? Moze pomoze???

    Komentarz


    • #77
      Zamieszczone przez Maicroft
      Megster, Zapytaj, czy jesli za rok w tym reflektorze zejdzie posrebrzana czesc, to wymienia go bez gadania, czy powiedza ze nie zostalo to zgloszone wczesniej :lol:
      Na szczęście jest ślad w ASO i u mnie na mailu

      Żeby to wymienili, to by mi chyba musiały zacząć ryby pływać w reflektorze :/

      Swoją drogą, to co trzeba spartolić, żeby w kilku modelach, niezależnie czy VW czy Skody, pojawiło się nagminne parowanie. gdzieś słyszałem plotkę, ze ponoć w odpowietrznikach są jakieś gąbki, które mają zapobiegać dostawaniu się kurzu, co może blokować wilgoć, natomiast sam jeszcze tego nie zweryfikowałem./ Zwłaszcza, że nie mogę zlokalizować odpowietrznika... Może ich nie ma ?

      Komentarz


      • #78
        Są, są. Kiedyś to była gumowa fajka z gąbką w środku, teraz jest różnie. Czasami na etapie wtrysku korpusu lampy jest już kanalik wytwarzany, czasami dalej jest to fajka. Jedno jest pewne, że hermetyki na 100% nie uświadczysz w żadnym reflektorze...
        "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

        Komentarz


        • #79
          Zamieszczone przez JacekRS
          Są, są. Kiedyś to była gumowa fajka z gąbką w środku, teraz jest różnie. Czasami na etapie wtrysku korpusu lampy jest już kanalik wytwarzany, czasami dalej jest to fajka. Jedno jest pewne, że hermetyki na 100% nie uświadczysz w żadnym reflektorze...
          Nawet bym nie oczekiwał, bo wilgoć musi mieć ujście. Rodzi się pytanie, co zepsuli, że nagle zaczęły parować...

          Komentarz


          • #80
            W temacie parujących reflektorów proszę o pomoc w zakresie demontażu przedniej lampy. Niestety z mojej winy i gapiostwa (zgubiona zaślepka lampy) dostał się tam brud i wraz z parą wodną zrobił paskudne zacieki na kloszu i czarnych elementach. Musze dać lampę do czyszczenia ale by to zrobić konieczny jest jej demontaż. Jak się do tego zabrać ? Czy trzeba demontować zderzak?
            Była - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ight=bart_wawa
            Jest - http://forum.octaviaclub.pl/forum/motoryzacyjne-ogólne/nasze-auta-showroom/2476776-octavia-iii-1-4-tsi-style-by-b_a_r_t

            Komentarz


            • #81
              do demontażu lampy koniecznie trzeba zdemontować

              1. oba przednie koła
              2. oba przednie nadkola
              3. zderzak
              4. lampa

              powodzenia

              Komentarz


              • #82
                do demontażu lampy koniecznie trzeba zdemontować

                1. oba przednie koła
                2. oba przednie nadkola
                3. zderzak
                4. lampa
                To taka sama zabawa jak w B6. Jeszcze nie próbowałem, ale żarniki nie są wieczne, więc pewnie kiedys mnie to czeka.
                Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
                a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
                Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
                O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

                Komentarz


                • #83
                  Hmmm czyli w ciul roboty Zastanawiam się czy dać do czyszczenia i rozklejania czy lepiej poszukać używki z jakiegoś świeżego auta....
                  Była - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ight=bart_wawa
                  Jest - http://forum.octaviaclub.pl/forum/motoryzacyjne-ogólne/nasze-auta-showroom/2476776-octavia-iii-1-4-tsi-style-by-b_a_r_t

                  Komentarz


                  • #84
                    Cześć,

                    ja mam III po lifcie (czyli te podwójne lampy) Samochód nowy przebieg 2000 km ale wewnetrzne klosze zaparowane. Czy to jest usterka gwarancyjna w.g. was ?
                    Zostały mi czesci, po szkodniku:
                    VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
                    Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6

                    Komentarz


                    • #85
                      U mnie też trochę zachodzą parą, auto nowe 1500km przebiegu. Wczytałem że mogą parować do czasu kiedy ewidentnie się tam nie skrapla woda i powinno to ustać po czasie. W poprzedniej Octavii 2 FL też miałem czasem zaparowane więc nie mam zamiaru się tym stresować

                      Komentarz


                      • #86
                        Aso nie zrobi tego na gwarancj bo to jest rzecz normalna dopuki reflektor podczas pracy nie osiągnie temperatury i odparuje

                        Komentarz


                        • #87
                          Posiadam już 3 octavie i w każdej parowały. Taki mamy klimat

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X