Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Octavia 3 - dudnienie zawieszenia

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Koledzy, możecie mi wytłumaczyć jak ujawnia się u Was to dudnienie w zawieszeniu?

    Komentarz


    • Odpowie mi ktoś jak to objawy?

      Komentarz


      • Do Kamil4, wymienili tylko tył, przecież dudnienie pochodzi z tyłu.
        Do toomasz - dudnienie występuje na nierównościach, typu tory kolejowe, kocie łby, uskoki nawieżchni, słychać coś w stylu uderzenia o siebie twardymi platikami, po wymianie dudnienie ustało, spokój oby na zawsze.
        Octavia Combi Style 1.8 TSI DSG - beż cappucino + amazing + sunset + pakiet chrom + srebrne relingi

        Komentarz


        • hevelius
          A czy to dudnienie się np zmniejsza jeżeli masz załadowany bagażnik czy też nie ma załadunek na to wpływu?

          Komentarz


          • załadunek nie ma żadnego wpływu na dudnienie, przynajmniej u mnie tak było
            Octavia Combi Style 1.8 TSI DSG - beż cappucino + amazing + sunset + pakiet chrom + srebrne relingi

            Komentarz


            • Czy jest ktoś ze śląska, kto miał objaw dudnienia i wie jak on się objawia?

              Komentarz


              • Witam,
                Czy jakieś aso na terenie śląska zna ten problem dudnienia i potrafi to poprawnie zdiagnozować?

                Komentarz


                • Dzień dobry, jako że to mój pierwszy post na forum chciałem najpierw wszystkich przywitać

                  Od niedawna jestem właścicielem nowej Octavii MY2018. Na razie przejechałem 1100 km i problem z dudnieniem w moim egzemplarzu jest obecny i dość irytujący. Zawieszenie na poprzecznych nierównościach powoduje drgania kabiny, uszu nie zatyka ale jest głuchy nieprzyjemny dźwięk. Nie zauważyłem tego na jeździe testowej. Czy dalej zdarzają się egzemplarze cichsze i głośniejsze? Co na to ASO? Dodam że na razie jeżdżę na zimowych alufelgach 16", nie wiem co będzie jak zmienię w przyszłym tygodniu na letnie 17"...

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez DonSimon
                    Dzień dobry, jako że to mój pierwszy post na forum chciałem najpierw wszystkich przywitać

                    Od niedawna jestem właścicielem nowej Octavii MY2018. Na razie przejechałem 1100 km i problem z dudnieniem w moim egzemplarzu jest obecny i dość irytujący. Zawieszenie na poprzecznych nierównościach powoduje drgania kabiny, uszu nie zatyka ale jest głuchy nieprzyjemny dźwięk. Nie zauważyłem tego na jeździe testowej. Czy dalej zdarzają się egzemplarze cichsze i głośniejsze? Co na to ASO? Dodam że na razie jeżdżę na zimowych alufelgach 16", nie wiem co będzie jak zmienię w przyszłym tygodniu na letnie 17"...
                    Mi na zimowych 16 bardzo tłucze się zawieszenie z tyłu, głównie na poprzecznych nierównościach. Szczególnie to było słychać przy ujemnych temperaturach.
                    Po zmianie na letnie 17 zawieszenie pracuje dużo ciszej i lepiej zachowuje się na nierównościach.

                    W ogóle odnoszę subiektywne wrażenie, że moje auto jest zestrojone pod koła 17".

                    Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka

                    Moja "córeczka"
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...554967#1554967

                    Komentarz


                    • Witam, w moim samochodzie co prawda to nie O3 ale nowa VW Jetta też występuje dudnienie zawieszenia z tyłu... Koła mam 16'

                      Komentarz


                      • Hej, u mnie po zmianie na R17 jest gorzej. Auto nerwowo reaguje na poprzeczne nierówności i hałas zawieszenia jest większy niż w poprzednim 16-letnim Toledo II...

                        Komentarz


                        • Amorki tył wymienione, żadnej poprawy. Ktos probował wytłumic porzadnie całą kabine ?
                          i jakie to dało efekty ?

                          np. w ten sposób Basser - SKODA OCTAVIA 3



                          Komentarz


                          • Panowie! Niestety na niesłyszenie stukania, dudnienia, skrzypienia, pukania i tym podobnych dźwięków w tej zajebistej furze jakim jest O3 jest tylko jeden sposób - podkręcenie radia - reszta rozwiązań to wyrzucanie kasy w błoto!

                            Komentarz


                            • W Moim VW ASO potwierdziło usterkę i amorki z tyłu będą do wymiany na gwarancji.

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez toomasz Zobacz posta
                                W Moim VW ASO potwierdziło usterkę i amorki z tyłu będą do wymiany na gwarancji.
                                Daj znać jaki efekt po

                                Komentarz


                                • jest informacja serwisowa odnośnie octavi 3 ze amortyzatory wyprodukowane od któregoś tam roku z indeksem jakimś powodują dudniienie miałem w swoim aucie i wymieniałem na gwarancj

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez luker Zobacz posta
                                    jest informacja serwisowa odnośnie octavi 3 ze amortyzatory wyprodukowane od któregoś tam roku z indeksem jakimś powodują dudniienie miałem w swoim aucie i wymieniałem na gwarancj
                                    Ale chyba skoro to był problem uznany za oficjalny to w aucie z 2018 nie powinien już występować?

                                    Komentarz


                                    • po lifcie nie ma takiej informacj

                                      Komentarz


                                      • Napisałem już o tym na forum, ale póki co nikt nie napisał. Spotkałeś się może z takim przypadkiem? Może ten model (1,4 TSI 140 KM) tak ma, ale zauważyłem u siebie zmianę (trochę chaotyczną) obrotów przy wciskaniu/puszczaniu sprzęgła zupełnie na luzie. Mam to od kilku dni. Przy wciskaniu sprzęgła potrafią na chwilę obroty skoczyć do ok. 1200 i same po sekundzie opadają. Dzisiaj mam zjawisko odwrotne - wciskając jest wszystko ok, ale kiedy puszczam sprzęgło to na chwilkę podskakują do ok 1200 obr. Ktoś tego doświadczał? Znalazłem bardzo podobną sytuację na elektrodzie i tam ASO wymieniło człowiekowi w tym samym modelu "pół samochodu" (pompę sprzęgła, czujnik położenia pedału sprzęgła, wysprzęglik i aktualizowano soft). Pytanie, czy to wszystko było potrzebne, to już nie wiem. Człowiek napisał, że po tym problem został całkowicie rozwiązany.

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez MariuszKoz Zobacz posta
                                          Napisałem już o tym na forum, ale póki co nikt nie napisał. Spotkałeś się może z takim przypadkiem? Może ten model (1,4 TSI 140 KM) tak ma, ale zauważyłem u siebie zmianę (trochę chaotyczną) obrotów przy wciskaniu/puszczaniu sprzęgła zupełnie na luzie. Mam to od kilku dni. Przy wciskaniu sprzęgła potrafią na chwilę obroty skoczyć do ok. 1200 i same po sekundzie opadają. Dzisiaj mam zjawisko odwrotne - wciskając jest wszystko ok, ale kiedy puszczam sprzęgło to na chwilkę podskakują do ok 1200 obr. Ktoś tego doświadczał? Znalazłem bardzo podobną sytuację na elektrodzie i tam ASO wymieniło człowiekowi w tym samym modelu "pół samochodu" (pompę sprzęgła, czujnik położenia pedału sprzęgła, wysprzęglik i aktualizowano soft). Pytanie, czy to wszystko było potrzebne, to już nie wiem. Człowiek napisał, że po tym problem został całkowicie rozwiązany.
                                          Przeglądałeś forum? Było z 50 albo i więcej razy.....

                                          Komentarz

                                          Pracuję...
                                          X