Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wada fabryczna Octavii 3?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez spj
    Cytat:
    Flexible support belt

    Ciekawe czy to coś związane z osłoną słupka B?!
    Nie wiem, może to będzie jakieś takie cudo? Chyba jest nadzieja, że wreszcie będziemy wiedzieli, jak zapinać pasy
    der new gurtski

    Komentarz


    • Hehehe. Ale heca z tymi pasami.
      Po 200 tys. skoda będzie przecięta pasem na pół :-)

      Komentarz


      • U mnie na razie zero problemu. Może faktycznie czarne słupki są inne.
        Na Briskodzie też parę osób narzeka na to, ale jeszcze nie widziałem takiego czegoś w RS.

        Tu macie wątek:

        B-Pillar cover - damaged by seat belt. - Skoda Octavia Mk III (2013 - 2020) - BRISKODA
        Pozdrawiam
        Marcin

        Komentarz


        • No to się dokładnie przyjrzałem. Jest wgłębienie o szerokości ok 1mm i podobnej głębokości.
          O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.

          Komentarz


          • Zamieszczone przez Enriquez
            U mnie na razie zero problemu. Może faktycznie czarne słupki są inne.
            Na Briskodzie też parę osób narzeka na to, ale jeszcze nie widziałem takiego czegoś w RS.

            Tu macie wątek:

            B-Pillar cover - damaged by seat belt. - Skoda Octavia Mk III (2013 - 2020) - BRISKODA
            No niestety, ale jest i to nie male. Takze RS nie jest wyjatkiem. Jak jutro nie zapomne to cykne foto. Z tego co sie dowiedzialem to masowo wybuchaja zarniki xenonowe d3s, mnie tez wybuchl????
            "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

            Komentarz


            • Jakieś źródło tych wybuchów? Gdzieś można doczytać o problemie?
              Pozdrawiam
              Marcin

              Komentarz


              • Zamieszczone przez Enriquez
                Jakieś źródło tych wybuchów? Gdzieś można doczytać o problemie?
                Zrodlem jest czlowiek z ASO, nie bede pisal czy to handlowiec, serwisant, mechanik czy kierownik, bo nie o to tu chodzi. Wina... jak juz ktos wczesniej pisal "wadliwe przetwornice", ale czy doczekamy sie jakiegos oficjalnego stanowiska??? Wątpię..., ale z moich obserwacji zastanawia mnie jedno... po co wprowadzono D3S skoro D2S (zwlaszcza markowe, czyli Philips i Osram) spisywaly sie znakomicie, zwlaszcza, ze przetestowalem je w niezlej "taczce".
                "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

                Komentarz


                • Wprowadzono D3S bo są niby eko, bez rtęci.
                  algi
                  O3 Combi 1.4TSI Elegance + AMAZING + KESSY

                  Komentarz


                  • Załóżcie na te ksenony oddzielny temat

                    Komentarz


                    • [quote="Enriquez"]U mnie na razie zero problemu. Może faktycznie czarne słupki są inne.
                      Na Briskodzie też parę osób narzeka na to, ale jeszcze nie widziałem takiego czegoś w RS.

                      U mnie w RS-ie już zaczyna się przecierać.Przebieg 20 tyś km :-(

                      Komentarz


                      • Zareklamuj to jak najszybciej i daj znać co z tego wyszło.

                        Komentarz


                        • reklamowałem ostatnio te nasze słynne słupki i skoda dobrze wie co jest grane...
                          Jedynie co usłyszałem od serwisanta to czekać może będzie jakaś akcja serwisowa ale wątpi w to

                          Komentarz


                          • Jeśli chcesz żeby była akcja serwisowa pisz do UOKiK.

                            Komentarz


                            • Grad77, już to zrobiłem

                              Komentarz


                              • U mnie po 30k km jest malutki slad. Ale przy okazji ostatnich napraw gwarancyjnych zglosze to.

                                Komentarz


                                • Dzisiaj byłem na przeglądzie po 90.000 km i zgłosiłem nakładke pasa na gwaracji. Przy odbiorze otrzymałem odp że nowa zamówiona i będzie wymieniona na gwarancji. Serwis Autolellek Gliwice serwisuje już u nich czwartą Octavie z rzędu :wink:
                                  Skoda Octavia Combi 2007 2.0 TDI PD MAN 140 KM - była
                                  Skoda Octavia Combi 2010 2.0 TDI PD DSG 140 KM - była
                                  Skoda Octavia Combi 2012 2.0 TDI CR MAN 140 KM - była.
                                  Skoda Octavia Combi 2014 2.0 TDI CR MAN 150 KM - była.
                                  Skoda Superb Combi 2016 2.0 TDI CR MAN 190 KM - jest

                                  Komentarz


                                  • Napisz proszę coś więcej. Czy jest to ostateczna decyzja? Czy masz to na piśmie? Czy wiesz może czy nowa osłona będzie taka sama czy może zmodyfikowana? Czy dealer sam podjął decyzję czy może jest to decyzja VGP?

                                    Komentarz


                                    • Jeśli wymienią na taką samą - to niewiele da.
                                      pozdrawiam - Darek

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez Grad77
                                        Napisz proszę coś więcej. Czy jest to ostateczna decyzja? Czy masz to na piśmie? Czy wiesz może czy nowa osłona będzie taka sama czy może zmodyfikowana? Czy dealer sam podjął decyzję czy może jest to decyzja VGP?
                                        Napisze coś więcej jak wymienią. Na pewno będzie to ta sama nakładka bo powiedziałem doradcy że pewnie bo wymianie zrobi się to samo na co on przytaknął że pewnie tak.
                                        Skoda Octavia Combi 2007 2.0 TDI PD MAN 140 KM - była
                                        Skoda Octavia Combi 2010 2.0 TDI PD DSG 140 KM - była
                                        Skoda Octavia Combi 2012 2.0 TDI CR MAN 140 KM - była.
                                        Skoda Octavia Combi 2014 2.0 TDI CR MAN 150 KM - była.
                                        Skoda Superb Combi 2016 2.0 TDI CR MAN 190 KM - jest

                                        Komentarz


                                        • Witam,

                                          Dziś otrzymałem oficjalną odpowiedź od UOKiK, nie będziecie zachwyceni...

                                          Szanowny Panie,

                                          odpowiadając na e-mail z 19 kwietnia br. dotyczący usterki konstrukcyjnej nadwozia w samochodach Skoda Octavia III, w wyniku której następują przetarcia obudowy słupka B, spowodowane ocieraniem się o słupek przednich pasów bezpieczeństwa, uprzejmie informujemy, że analiza materiału dowodowego zebranego podczas czynności wyjaśniających wskazuje na brak podstaw prawnych do podjęcia działań przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).

                                          Z wyjaśnień przekazanych UOKiK przez Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. wynika, że przedmiotowa sprawa została poddana szczegółowej weryfikacji, w wyniku, której stwierdzono, że zgłaszane ww. modelu pojazdu uszkodzenia słupka B miały charakter eksploatacyjny, spowodowany nieprawidłową regulacją fotela i pasa bezpieczeństwa przez użytkowników, a także niewłaściwą pozycją kierowcy. Mając na uwadze powyższe, UOKiK przychylił się do wyjaśnień ww. spółki.

                                          Zgodnie z § 3 ust. 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 kwietnia 2005 r. w sprawie wzoru powiadomienia o produkcie, który nie jest bezpieczny (Dz. U. Nr 80, poz. 694), powiadomienie Prezesa UOKiK o produkcie niebezpiecznym nie jest wymagane w przypadku, gdy produkt nie spełnia wymagań określonych w ustawie z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229, poz. 2275, ze zm.), lub przepisach odrębnych, ale producent jest w stanie udokumentować, że zgodnie z posiadanymi przez niego informacjami i doświadczeniem zawodowym produkt nie stwarza zagrożeń dla konsumentów.

                                          Brak jest zatem przesłanek do uznania, że na Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. ciążył obowiązek wynikający z art. 12 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229, poz. 2275, ze zm.), tj. powiadomienia Prezesa UOKiK o produkcie, który może nie być bezpieczny.

                                          Ponadto informujemy, że analiza zgłoszeń w systemie RAPEX nie wykazała notyfikacji dotyczących przedmiotowych pojazdów.

                                          Jednocześnie uprzejmie informujemy, że o zgłoszonej przez Pana usterce został poinformowany Transportowy Dozór Techniczny, który zgodnie z ustawą z dnia 8 listopada 2013 r. o zmianie ustawy – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1611), jest organem właściwym do wykonywania czynności związanych z homologacją pojazdów, przedmiotu ich wyposażenia lub części, dopuszczeniem jednostkowym pojazdu, czy też dopuszczeniem indywidualnym WE pojazdów.

                                          Ponadto należy wskazać, że w sprawach indywidualnych konsumenci mogą dochodzić swoich praw korzystając z pomocy rzeczników konsumentów lub konsumenckich organizacji pozarządowych, np. Federacja Konsumentów (Federacja Konsumentów), Stowarzyszenie Konsumentów Polskich (Strona domeny skp.pl), czy też z mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej (Kontakt - Inspekcja Handlowa).



                                          Z poważaniem,



                                          Wydział Monitorowania Systemu Nadzoru Rynku

                                          Departament Nadzoru Rynku

                                          Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

                                          Pl. Powstańców Warszawy 1

                                          00-950 Warszawa
                                          Tel.: 22 826 14 35, Fax: 22 827 03 04

                                          Komentarz


                                          • Czyli

                                            Zamieszczone przez HansHawk
                                            spowodowany nieprawidłową regulacją fotela i pasa bezpieczeństwa
                                            dla mnie napiszę to jeszcze nie wiem który raz - nie może być nieprawidłowy zakres regulacji, jeśli mieści się w zakresie regulacji przewidzianym konstrukcyjnie!!!

                                            Ale widać UOKIK ma takie rzeczy głęboko - Poznań oświadczył i oni te oświadczenia przyjmują.

                                            A kupujący samochody się się .......
                                            pozdrawiam - Darek

                                            Komentarz


                                            • A czy instrukcja obslugi zawiera informacje jak wyglada perfektycjne ustawienie fotela ?? Czy sprzedawca w momencie wydania auta informowal jak prawidlowo zapiac pas bezpieczenstwa ??
                                              Spritmonitor.de

                                              Komentarz


                                              • Ja dzisiaj zgłosiłem przetarcie plastiku. Pan w serwisie powiedział że nie spotkał się jeszcze z takim przypadkiem :lol:
                                                Próbował sam wyciągać pas żeby ten przecierał plastik ale mu nie szło. Porobił zdjęcia, wysłał zapytanie do skody i zobaczymy co odpiszą. Chociaż po odpowiedzi UOKiK marne szanse że wymienią plastik na gwarancji :|

                                                Komentarz


                                                • Czyli jak się nie narobi dymu i antyreklamy w TV/prasie itd. to nic z tego nie będzie.....
                                                  algi
                                                  O3 Combi 1.4TSI Elegance + AMAZING + KESSY

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez HansHawk
                                                    Dziś otrzymałem oficjalną odpowiedź od UOKiK, nie będziecie zachwyceni...
                                                    To nie jest jeszcze koniec sprawy.
                                                    Odpowiedź Urzędu oznacza jedynie, że ten produkt nie stwarza zagrożenia dla konsumentów i nie można go było zaklasyfikować jako niebezpieczny. To chyba dobrze.
                                                    Tak jak napisano sprawa została skierowana do Transportowego Dozoru Technicznego.

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X