Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wada fabryczna Octavii 3?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez krzysieko3
    Pany - gdzie te zdjęcia nowej części???
    Nie będzie żadnych zdjęć bo nie ma żadnej nowej części... To byla podpucha primaaprilisowa...

    Poza tym zaprojektowanie kawałka plastiku którego nie będzie przecinal pas bezpieczeństwa przekracza możliwości inżynierów Skody. A poza tym po co? O3,sie dobrze sprzedaje i nikomu to nie przeszkadza... Pp prostu niektórzy nie umieją zapinać pasów i wszystko psuja... :P zartuje! :-)
    http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
    Spalanie - Motostat.pl

    Komentarz


    • Oni faktycznie są ciągle chyba bardzo dumni ze swojego produktu i raczej nie zamierzają nic zmieniać. Osłony są zajebiste tylko użytkownicy do d...
      Wcześniej uparcie twierdzili, że uszkodzenia są spowodowane nieprawidłową regulacją fotela i pasa bezpieczeństwa przez użytkowników, a także niewłaściwą pozycją kierowcy.
      Teraz mają już inną teorię. Nie wspominają już o złej regulacji czy pozycji. Twierdzą, że uszkodzenia są "spowodowane sposobem wyciągania pasa ze słupka". Śmiechu warte! Nie mówią nawet o niewłaściwym sposobie wyciągania. Po prostu, sposób wyciągania pasa ze słupka prowadzi do uszkodzeń. Tylko ciekawe dlaczego ten sam normalny sposób wyciągania pasa nie powoduje uszkodzeń w innych autach, tylko w tym?
      Poza tym, jak usłyszałem jakiś czas temu, wpisy w internecie ich nie interesują.
      Nie ma to jak dobre samopoczucie.

      Komentarz


      • butch, foty :?
        pozdrawiam - Darek

        Komentarz


        • Foty

          Długi temat ale wreszcie mam foty. Po przyglądnięciu się im dokładnie wydaje mi się, że to nie są inne osłony. Prawdę mówiąc nie wiem jak mieliby je przerobić aby wycięcie było większe. Sami zerknijcie bo mogę nie być obiektywny. Inna sprawa jest taka, że octavia jest pierwszym autem, w którym tak dużo uwagi wymaga "prawidłowe" zapięcie pasów. Mam pod domem corsę C z przebiegiem 550kkm i nie ma śladów przetarć.

          Pozdrówki i jeszcze raz sorry za opóźnienie z tymi fotami.
          Załączone pliki

          Komentarz


          • Tyle tylko ze taka Corsa czy nawet Fabia, pasy maja na tak, ze to uszko jest na wierzchu i nie ma tam oslon, ktore mozna poniszczyc
            Spritmonitor.de

            Komentarz


            • No dobra corsa nie była najlepszym przykładem BMW E87 nie miało przetarć przez cały nasz związek trwający nieco ponad 150 kkm. Kwestia dobrego zaprojektowania i tyle. Niestety Skoda dała ciała i nie chce się do tego przyznać. Na szczęście w serwisie nie usłyszałem słowa odnośnie mojej techniki zapinania pasów.

              Komentarz


              • Wyciąganie pasa to jedno, ale ja dalej uparcie twierdzę, że to problem niskich kierowców, kiedy fotel jest przesunięty do przodu. Wystarczy odchylić się do przodu, żeby np. otworzyć schowek i pas trze o przód osłony.
                pozdrawiam - Darek

                Komentarz


                • Skoda ma w nosie takie tematy bo zgłaszających takie rzeczy jest niewielu w porównaniu do sprzedaży samochodów.
                  Poza tym spróbujcie reklamować podobne rzeczy w innych markach - zobaczycie jak Wam pójdzie. Zachęcam szczególnie w markach premium.
                  Po $ za fure jakiekolwiek reklamacje spotykają się nie tyle że z oporem ASO a wręcz nawet zmasowanym atakiem w ślad za powiedzeniem że "najlepszą obroną..."
                  Lukii

                  Mój Brokuł

                  Komentarz


                  • Czemu zawsze i wszędzie wszyscy równają "do dołu" i tłumaczą, że gdzie indziej jest gorzej :?: :!:
                    Może gdzieś jest lepiej, tylko się o tym nie mówi
                    Pozdrawiam,


                    Zapraszamy na Spoty klubowe w Trójmieście - LINK do harmonogramu

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez spj
                      Czemu zawsze i wszędzie wszyscy równają "do dołu" i tłumaczą, że gdzie indziej jest gorzej :?: :!:
                      Może gdzieś jest lepiej, tylko się o tym nie mówi
                      Jak będziesz wiedział gdzie to daj proszę znać
                      Lukii

                      Mój Brokuł

                      Komentarz


                      • Ja uwazam ze to wina materialu z ktorego toto jest wykonane a nie kierowcow.

                        to jakis idiotyzm zeby zastanawiac sie jak reka przeciagac pas...

                        Ale wiadomo ze nic sie niestety z tym nie zrobi.

                        W koncu po tych 5-6 latach na Zachodzie sie kupuje nowe auto (firmy chyba jak u nas robia to czesciej) a stare najlepiej na zlom... taka jednorazowka... wiec te 5-6 lat niech sie wszystko poprzeciera, podziurawi... byleby nie na gwarancji a potem to juz problem frajera co to auto ma... a jak mu sie zacznie sypac to kupi nowe - wiec o to wlasnie chodzi.

                        Dobrze ze koledze wymienili te czesc ale podejrzewam, ze znowu sie zacznie wycierac.
                        Najbardziej podejrzane ze nie wyciera sie w Golfie - czyli niby w technicznym blizniaku... nie wiem jak to Seacie Leonie - ale chyba tez nie....
                        http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                        Spalanie - Motostat.pl

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez marlej108
                          Ja uwazam ze to wina materialu z ktorego toto jest wykonane a nie kierowcow.

                          Najbardziej podejrzane ze nie wyciera sie w Golfie - czyli niby w technicznym blizniaku... nie wiem jak to Seacie Leonie - ale chyba tez nie....
                          Zakoduj sobie wreszcie, że to nie wina materiału, a profilu w jaki wycięta została wnęka na pas.
                          Jako pracownik uczelni (wydawałoby się, wykształcony) powinieneś chyba wiedzieć, że plastik można spiłować nawet zwykłą żyłką, a co dopiero sztywnym pasem bezpieczeństwa, który działa w takiej sytuacji jak nóż.

                          Ja rozumiem, że cała radość Twojego życia to dyskredytowanie Octavii, która skądinąd najlepszym autem nie jest, ale mógłbyś już odpuścić.
                          Wszyscy znają Twoje zdanie...

                          Komentarz


                          • A czy ten profil na pas inaczej jest wyciety niz w Golfie 7 albo Seacie Leonie?

                            Jesli tak to cóż - widac skodowskie simply clever...
                            http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                            Spalanie - Motostat.pl

                            Komentarz


                            • marlej108, skoro 5-6 lat złom to Twoje Audi musi tam niebawem trafic.... jak powiedział mój przedmówca, wina leży w zaprojektowaniu koniec kropka...
                              RS Stage 2 335/450

                              Komentarz


                              • Nie. Audi wytrzymuje 5 miesięcy dluzej... W końcu Premium ;-)

                                Czyli ani Ty ani Twój przedmowca nie macie zielonego pojecia czy w Golfie i Leonie ten element sie różni? I mimo to twierdzicie ze to wina ksztaltu a nie materialu? To troche zle świadczy o producencie który nie potrafi zaprojektować czegos tak prostego - a właściwie gorzej - nie chce mu sie tego poprawić.
                                OK. Nie będę się klocil bo w sumie co mnie to obchodzi - niech sie martwią ci co maja ten badziew.
                                http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                Spalanie - Motostat.pl

                                Komentarz


                                • Zamieszczone przez marlej108
                                  Czyli ani Ty ani Twój przedmowca nie macie zielonego pojecia czy w Golfie i Leonie ten element sie różni?
                                  Mam pojęcie i pisałem to już dawno temu, że osłony są różne.
                                  Ale skoro sztuka szukania informacji w internecie kuleje to podaję Tobie rozwiązanie, a zarazem zagadkę pt.: znajdź różnice.



                                  Zamieszczone przez marlej108
                                  I mimo to twierdzicie ze to wina ksztaltu a nie materialu?
                                  tak.

                                  Zamieszczone przez marlej108
                                  To troche zle świadczy o producencie który nie potrafi zaprojektować czegos tak prostego - a właściwie gorzej - nie chce mu sie tego poprawić.
                                  Dobrze, że naukowcy są nieomylni i skoro ktoś kilkaset lat temu powiedział, że ziemia jest płaska i tak kształcił kolejne pokolenia, to na pewno tak jest.

                                  A poza tym, to nie świadczy o producencie, a projektancie. Producent produkuje to, co mu zaprojektują.

                                  Zmiana tego elementu wymagałaby zmiany formy wtryskarki, co może kosztować nawet milion euro, których Skoda nie wyda, bo najprawdopodobniej nie widzi tego problemu, czytaj: nie ma zgłoszeń z rynku.
                                  A jeśli ma zgłoszenia, a koszt przewyższa rentowność to godzą się z tym i czekają do zmiany modelu.
                                  Załączone pliki

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez Chris11
                                    A poza tym, to nie świadczy o producencie, a projektancie. Producent produkuje to, co mu zaprojektują.
                                    Za jakość samochodu odpowiada producent, a nie projektant. A tolerowanie czy akceptowanie dziadostwa to bardzo zły pomysł.
                                    Zamieszczone przez Chris11
                                    czytaj: nie ma zgłoszeń z rynku.
                                    Zgłoszenia przecież są ale prawie wszyscy są zbywani. Myślę jednak, że to tylko kwestia czasu...

                                    Komentarz


                                    • Wątek ma 23 strony a Wy nadal bijecie pianę. Ewidentnie jest źle wyprofilowany element, tudzież gorsza jakość elemtów (bo w końcu księgowy projektował O3).

                                      Jak nadal nie chcecie przyjąć tego do wiadomości to zapytam - ilu z Was widziało i montowało chlapacze w O2 oraz w O3?? Ilu??

                                      Ja montowałem ori w O2, O3, Superbie i nagorszy szit jest w O3. W O2 chlapacze trzymają się nawet bez przykręcania bo są robione częściowo na wcisk i trzymają się idealnie. W O3 się tylko przykłada element i dokręca srubami, są luzy i element nie dolega i pracuje. Ot taki off...
                                      JEST >>> O2FL by Lockin

                                      BYŁA >>> O3 1.8 TSI by Lockin
                                      BYŁA >>> S2FL 2015 by Lockin
                                      BYŁA >>> O3 Black 2013 by Lockin
                                      BYŁA >>> O2 Tour 2011 by Lockin

                                      Komentarz


                                      • lockin, chalapacz ma byc sztywny jak reszta budy?! Bez przesady.. Popatrz jak pracuja chlapacze w ciezarowkach albo rajdowkach - lataja jak powalone...
                                        Jezdze ze swoimi 1,5roku i jestem zadowolony, ostatnio zagladalem pod nie i zero problemow ze wydarły lakier czy cos.. A ze sie zginaja? Bardzo dobrze, bo parkujac tyłem, dosyc regularnie słysze ich prace, gdy chce sie wstawic do oporu, a kraweznik o nie zawadza.. Nie mniej - ani zderzak ani chlapacze (nie liczac rys na nich od tego kraweznika) maja sie dobrze.

                                        Moja O3 RS

                                        Komentarz


                                        • Zgodzę się z Tobą w VW Polo są tak sztywne że kiedyś wyrwałem chlapach z całą osłoną nadkola podczas parkowania tyłem.

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez butch
                                            Zgłosiłem przy okazji wizyty w serwisie związanej z naprawa sprysku reflektora lekkie przetarcie osłony będacej tematem dyskusji. Jakież było moje zdziwienie gdy pan przyjmujący auto zamiast zasłaniać sie tym, ze nie umiem zapinać pasa powiedział, że zrobi zdjęcia i zgłosi sprawę. Spodziewałem sie, że temat dalej potoczy sie już gorzej a tu w dniu dzisiejszym podczas wymiany "czegośtam" w spryskiwaczu na liście czynności znalazła sie wymiana osłony słupka bocznego... Zero problemów, pełny profesjonalizm.
                                            Sporo czasu minęło, dałbyś znać jak tam nowe osłony. Już przetarte, czy jeszcze nie?

                                            Komentarz


                                            • Bron Boze nie chce polemizowac z osobami co te stuki slysza, ale podziele sie wrazeniami sprzed kilku dni. Mialem okazje pojezdzic sobie O3 1.4 tsi kombi. No to pojezdzilem. Specjalnie wybralem sie na koszmarnie dziurawa droge, ktorych w Gdansku nie brakuje. I... ja zadnych stukow z tylu nie slyszalem. Nic. Cisza. Za to... mialem wrazenie ze przytykaja mi sie uszy (cos jak zjezdzasz z gory na dol i pod wplywem cisnienia przytykaja sie uszy). Nie wiem czy to bylo zwiazane z jazda, czy akurat cos w tym dniu mi sie tam przytykalo (?), ale prawde mowiac to zauwazylem od razu.
                                              Ah i ciekawostka - w O3 mialem to samo co w moim bylym S2 - czyli fotelik dziecka przypiety z tylu w uchwytach isofix skrzypial co chwila... a tego efektu nie mam w up! ani nie mialem w Golfie. Nie wiem czy to kwestia tego fotelika czy tych uchwytow (ich ustawienia pod pewnym kątem?).
                                              ps. zapytalem z ciekawosci w Skodzie czy maja przypadki ze ktos zglasza stuki z tylu w O3 - odpowiedz - nie. Ale niekoniecznie musiala byc zgodna z prawda.
                                              http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                              Spalanie - Motostat.pl

                                              Komentarz


                                              • marlej108, bo wiesz, Audi i VW tą są nad samochody
                                                Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                                                Komentarz


                                                • Zamieszczone przez Ironik
                                                  Osłony wymienione razem z całymi plastikami. Pana z serwisu "trochę" poniosło ze słowem przeprojektowane. Niestety osłony są takie same. Nie ma żadnej różnicy.
                                                  Nic w nich nie zmieniono i te również będą się przecierać co już widać po stronie kierowcy. :zastrzelic
                                                  Żeby się nie przecierały to powinny być takie jak w nowym Superbie.
                                                  Mógłbyś dać znać, jak się teraz mają Twoje wymienione osłony?

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez Grad77
                                                    Zamieszczone przez Ironik
                                                    Osłony wymienione razem z całymi plastikami. Pana z serwisu "trochę" poniosło ze słowem przeprojektowane. Niestety osłony są takie same. Nie ma żadnej różnicy.
                                                    Nic w nich nie zmieniono i te również będą się przecierać co już widać po stronie kierowcy. :zastrzelic
                                                    Żeby się nie przecierały to powinny być takie jak w nowym Superbie.
                                                    Mógłbyś dać znać, jak się teraz mają Twoje wymienione osłony?
                                                    Osłony są takie same jak poprzednie. Osłona kierowcy jest już przetarta do plastiku. Niedługo jadę na przegląd po 60 tys km to znów im zgłoszę.

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X