Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wada fabryczna Octavii 3?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Mam obecnie porównanie mojej O III z moją nową Citigo. W Citigo jest zupełnie inaczej wyprofilowany otwór, przez który przechodzi pas. Tam nie ma się o co wycierać.
    pozdrawiam - Darek

    Komentarz


    • No wiec pisalem od poczatku, ze albo to wina materialu, albo projektu, ale czesc osob sie niezdrowo podniecala ze sie czepiam i ze takie rzeczy moga sie zdarzyc wszedzie... z czym znowu polemizowalem, bo w zadnym z moich aut nigdy nic takiego sie nie dzialo... i faktycznie w VW up! po poltora roku uzytkowania ZERO sladu, nic.
      http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
      Spalanie - Motostat.pl

      Komentarz


      • marlej108 dokładnie. Przede wszystkim projektu!!!! (kształt otworu - różnica między Citigo) ale materiału też. Ten plastik w dotyku jest taki jakiś...... mam wrażenie jak bym paznokciem po rozsypanym proszku jeździł. Miętki jakiś. Nie sprawia wrażenia twardego plastiku.
        Ostatnio edytowany przez ruwado; 6444.
        pozdrawiam - Darek

        Komentarz


        • A widzieliście przetarcia w O2 FL?
          Takie coś ostatnio zobaczyłem, przebieg 200 000 km.

          :eek:
          O3 Race Blue 1.8TSI Liftback DCC - Tomasza

          Komentarz


          • Faktycznie masakra
            pozdrawiam - Darek

            Komentarz


            • Jak czysto w tym aucie
              Octavia I Tour 1.9 TDI 2007
              Passat B7 2.0 TDI 2013 Czarny Deep

              Komentarz


              • Syf jest niezły, ale za to w środku rzadko spotykany sound system - 12 głośników i wzmacniacz
                O3 Race Blue 1.8TSI Liftback DCC - Tomasza

                Komentarz


                • Ciekawe... ja w O2 na to uwagi nie zwróciłem.
                  Inna sprawa, że porównanie miałem na O2 ze znacznie mniejszym przebiegiem i podemonstracyjnym O3 - i stwierdzam, że w O3 to się pojawia zdedydowanie za szybko :/

                  Komentarz


                  • To zdjęcie z O2 to chyba wyjątek od reguły. Nikt tu przynajmniej na forum nic takiego nie opisywał.
                    swoja droga co za potworny brudas tak zapuscil auto? Żeby słupek B byl czarny z brudu? Niesamowite...
                    http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                    Spalanie - Motostat.pl

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez marlej108
                      To zdjęcie z O2 to chyba wyjątek od reguły. Nikt tu przynajmniej na forum nic takiego nie opisywał.
                      swoja droga co za potworny brudas tak zapuscil auto? Żeby słupek B byl czarny z brudu? Niesamowite...
                      Auto firmowe, jeździła kobieta i głównie przebieg autostradowy
                      O3 Race Blue 1.8TSI Liftback DCC - Tomasza

                      Komentarz


                      • Pas też mocno zniszczony. Jak ktoś nie szanuje to zniszczy wszystko
                        Octavia I Tour 1.9 TDI 2007
                        Passat B7 2.0 TDI 2013 Czarny Deep

                        Komentarz


                        • O ile to jest realne 200kkm przebiegu
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez Maicroft
                            O ile to jest realne 200kkm przebiegu
                            To akurat sprawdzone, auto sprzedane na licytacji w dużej międzynarodowej firmie, w dodatku są rzecoznawcami
                            O3 Race Blue 1.8TSI Liftback DCC - Tomasza

                            Komentarz


                            • U mnie w O2 fl też pas tnie obudowę a przebieg 168 kkm

                              Komentarz


                              • U mnie przy przebiegu 9 kkm nie ma jeszcze śladu i mam nadzieje że ne będzie
                                Skoda Octavia III JOY 1,8 TSI/132kW

                                Komentarz


                                • niestety nie udało mi się niczego wyegzekwować w kwestii przecierającej się obudowy pasa - olewka i korporacyjny bełkot.
                                  dealer zasłania się brakiem zgody importera a importer pozostawia decyzję dealerowi

                                  poniżej mail jaki wysłałem do Poznania oraz dwie odpowiedzi - po prostu Skoda Simply Clever :-)

                                  Jako użytkownik samochodu Skoda nie ukrywam rozczarowania z takiego podejścia do sprawy z Państwa strony.

                                  Nie chodzi tu o "kawałek plastiku" ale sam sposób podejścia do klienta który zainwestował niemałe pieniądze w zakup nowego samochodu marki Skoda.

                                  W związku z przesłaną odpowiedzią proszę o odpowiedź na kilka pytań:

                                  w przesłanym piśmie piszecie Państwo o:
                                  - naturalnym zużyciu eksploatacyjnym obudowy pasa - czy w rocznym samochodzie po przebiegu 11tys km zakładacie Państwo możliwość zużycia eksploatacyjnego obudowy pasa? Moim zdaniem świadczyłoby to o wątpliwej jakości produktów marki Skoda. W poprzednio użytkowanym samochodzie innej marki po 10latach i 150tys km przedmiotowy element nie nosił najmniejszych oznak zużycia. Zakładam więc albo słabą jakość użytego materiału albo wadę konstrukcyjną.

                                  - niewłaściwym obchodzeniem się z produktem - nie bardzo wiem co autor miał na myśli? W dotychczas użytkowanych pojazdach proces zapinania pasów odbywał się automatycznie, nie musiałem zastanawiać się czy robię to dobrze czy też źle? A może tak po prostu działa skodowskie "simply clever?" Zwracam się z prośbą o przeszkolenie oraz instrukcję dotyczącą zapinania pasów bezpieczeństwa w samochodzie Skoda Octavia III. Sprzedawca w momencie odbioru samochodu nie wspominał o potrzebie szczególnej uwagi dotyczącej przebiegu tego procesu.

                                  - nie jestem jednostkowym przypadkiem który nie potrafi prawidłowo korzystać z pasów bezpieczeństwa
                                  wątek na forum Octavii w internecie liczy kilkadziesiąt stron, może nasuną się Państwu jakieś refleksje?
                                  Wada fabryczna Octavii 3? - Octavia Club Polska


                                  - dlaczego niektórym użytkownikom z takim samym problemem importer wyraził zgodę na bezpłatną wymianę elementu? - proszę o sprawdzenie,
                                  rozumiem, że decyzja co do zasadności wymiany leży po stronie dealera a rola importera jak wynika z otrzymanego pisma ogranicza się do potwierdzenia jego stanowiska?

                                  - zastanawiam się czy nie przesłać poniższej korespondencji do mediów typu Auto Świat, TVN Turbo?
                                  przynajmniej inne osoby, potencjalnie zainteresowane zakupem będą miały pogląd dotyczący jakości produktów i podejścia do klienta marki SKODA


                                  Pozdrawiam,

                                  odp I.jpg
                                  odp II.jpg

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez marmal321 Zobacz wpis
                                    - zastanawiam się czy nie przesłać poniższej korespondencji do mediów typu Auto Świat, TVN Turbo?
                                    Może faktycznie warto?
                                    pozdrawiam - Darek

                                    Komentarz


                                    • I do tego rażący błąd ortograficzny w oficjalnym piśmie. Wynika z tego,że właśnie takim szacunkiem "daży"Skoda swoich miłośników. Musiałem to wytknąć ze względu na purystyczne zboczenie

                                      Komentarz


                                      • Info dla posiadaczy 4x4
                                        przy okazji naprawy mojego auta (wymiana pompy oleju w haldex) serwisant wybełkotał że pompy były wadliwe i się sypią. Jak chciałem wyciągnąć etkę tej starej pompy oraz szczegóły czy jest na to akcja serwisowa żeby dać info na OCP zaczął się ślizgać z odpowiedzią.
                                        Wniosek: albo zmyślał albo rzeczywiście jest ale nie trzeba robić HALO to zawsze po gwarancji kogoś skasują.
                                        O3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez lubek24 Zobacz wpis
                                          Info dla posiadaczy 4x4
                                          przy okazji naprawy mojego auta (wymiana pompy oleju w haldex) serwisant wybełkotał że pompy były wadliwe i się sypią. Jak chciałem wyciągnąć etkę tej starej pompy oraz szczegóły czy jest na to akcja serwisowa żeby dać info na OCP zaczął się ślizgać z odpowiedzią.
                                          Wniosek: albo zmyślał albo rzeczywiście jest ale nie trzeba robić HALO to zawsze po gwarancji kogoś skasują.
                                          A z jakiej przyczyny miałeś naprawę?
                                          Ja już kiedyś opisywałem na forum problem jaki ja miałem (nadal mam) z tym że przy nierównościach (tory tramwajowe, zwalniacze na drodze) załączała się kontrola trakcji, silnik od razu muliło (przymkniecie przepustnicy).
                                          Po wielu analizach i jazdach próbnych w ASO padło właśnie na pompę Haldex - została wymieniona (na starej ponoć był jakiś szlam) miało to rozwiązywać sprawę ale nie do końca. Jest lepiej ale nie raz się załącza kontrola trakcji przy przejazdach po nierównościach. Wymienione na gwarancji. W ASO mówili że podobny przypadek mieli w Yeti.
                                          O III 4x4 2,0TDI Elegance+dynamic+amazing+GSM i inne
                                          Poprzednia O II FL 2.0 TDI elegance + dynamic

                                          Komentarz


                                          • U mnie problem był z elektryka. Wywołało bezpiecznik i mialem choinkę na wyświetlaczu. Wymieniłem bezpiecznik i jak ręką odjąć. Przyczyną tego była awaria pompy oleju która przy zimnym oleju stawała dęba. Mechanik stwierdził że olej był bardzo gesty a pompa ledwo dychala. Powiedział że zalecenia Skody że olej zmienia się co 90 tys a nie jak kiedyś co 60 to głupota. Ja od teraz będę sam pilnowal zmiany oliwy co 60 tys.
                                            Ja na torach też mam ten efekt ale tylko przy skreconych kolach. Przednie kółka wpadają w poślizg i ESP zaczyna działać. Przy przejeździe na wprost działa normalnie.
                                            O3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496

                                            Komentarz


                                            • bardzo niskich lotów trolling.
                                              Czytało się nawet fajnie do słów "olej" "zmienia" i "90/60 tys".

                                              Komentarz


                                              • przybysz86, ale że co, źle mówi? Może napisz co Ci się konkretnie nie podoba, jakieś kontrargumenty też mile widziane.
                                                Srebrna Szczała 1.6 Octavia I FL Classic - sprzedana po 15 latach
                                                Jeszcze srebrniejsza Szczała 1.8T Octavia I FL Elegance

                                                Zapraszam do obejrzenia mojego auta i luźnych pogaduch
                                                Škoda Octavia I FL Elegance+ 1.8T 4x4

                                                Komentarz


                                                • Zamieszczone przez Matfiejkos Zobacz wpis
                                                  przybysz86, ale że co, źle mówi? Może napisz co Ci się konkretnie nie podoba, jakieś kontrargumenty też mile widziane.
                                                  a czekaj - muszę się pokajać i posypać głowę popiołem. Pomyliło mi się bo kiedyś w DSG była mowa o wymianie oleju co 60tys a o potrzebie zrucenia skrzyni co 120tys (czyli przy co drugiej wymianie) stąd mi nie psaowało, żę skoczyło z 60tys na 90tys bo miałem w głowie to 120.

                                                  jeszcze raz mea culpa - trochę pośpiechu i wyszedłem sam na głupka

                                                  Komentarz


                                                  • Wróćmy jednak do tematu.
                                                    Ma ktoś może informację, czy przy okazji liftu O3 przeprojektowano wreszcie te osłony? Mi powiedziano w ASO, że wstępna informacja od producenta jest taka, że jakichkolwiek zmian tego elementu brak. A przecież to najlepsza i chyba jedyna okazja, żeby sprawę wreszcie załatwić.

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X