Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Klocki hamulcowe + tarcze O3

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Klocki hamulcowe + tarcze O3

    Panowie, szukałem ale nie znalazłem... ;/

    Nadszedł zcas wymienić klocki w mojej O3 z przebiegiem 72kkm.
    Myślę, że wymienie je na takie jak były fabrycznie. Zastanawiam się czy wymieniać też tarcze? Co myślicie?
    Rafał

  • #2
    Pytanie, w jakim stanie są tarcze (grubość, powierzchnia, ew. bicie)?
    Należy mieć świadomość, że tarcze muszą zapewnić możliwość pełnego (i bezpiecznego) zużycia nowych klocków, tj. klocki mogą się skończyć, ale nie tarcza na klockach
    Zakładając jednak przebieg, skłaniałbym się ku kompletowi, tj. klocki + tarcze.
    Ostatnio edytowany przez Karel; 36228.

    Komentarz


    • #3
      No to szybko kolego Ci sie zuzyly. Ja mam 89000 i przy wymianie na zimowki spojrzalem na klocki i hmm... polowa do konca...

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez Milord Zobacz wpis
        Panowie, szukałem ale nie znalazłem... ;/

        Nadszedł zcas wymienić klocki w mojej O3 z przebiegiem 72kkm.
        Myślę, że wymienie je na takie jak były fabrycznie. Zastanawiam się czy wymieniać też tarcze? Co myślicie?
        Szukałeś i nie znalazłeś, bo tak niestety działa "szukajka", był temat na pewno o klockach i tarczach do RS`a - sam zakładałem, bo robiłem zakup tych części w sieci. Też nie mogę go namierzyć:/

        Ja komplet wymieniałem przy 70kkm, i tarcze i klocki były zużyte ostro. Klocki w zasadzie do zera, tarcze w 80%.

        Zamieszczone przez beton99 Zobacz wpis
        No to szybko kolego Ci sie zuzyly. Ja mam 89000 i przy wymianie na zimowki spojrzalem na klocki i hmm... polowa do konca...
        beton99 - musisz naprawdę delikatnie jeździć.
        Ostatnio edytowany przez JacekRS; 32954.
        "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

        Komentarz


        • #5
          Na fabrycznych mozna zrobic i po 150kkm, kwestia jak i gdzie sie jezdzi
          Spritmonitor.de

          Komentarz


          • #6
            Ja samochód użytkuję odkąd ma 29kkm, nie wiem kto i jak nim jeździł wcześniej. Poza tym wychodzę z założenia, że akurat na hamulcah i oponach się nie oszczędzi.
            Jeżdzę na 16" zimą i 18" latem. Jakie tarcze założyć, żeby były możliwie największe a nie sprawiały kłopotów 16" kołom?
            Rafał

            Komentarz


            • #7
              Bez zmiany zacisków nie włożysz większej tarczy


              Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
              Budowa domów energooszczędnych, szkieletowych
              www.nawmar.pl

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez micho_m Zobacz wpis
                Bez zmiany zacisków nie włożysz większej tarczy


                Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
                Dokładnie, a np zaciski z RS'a to potem tylko fela 17ka wchodzi w grę.
                "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

                Komentarz


                • #9
                  Dzięki Panowie!Czyli najlepiej pozostać przy seryjnym zestawie? Nie jeżdże wyczynowo ani nazbyt szybko.
                  Rafał

                  Komentarz


                  • #10
                    Jak jesteś spokojnym/normalnym użytkownikiem to te pieniążki przeznacz np na coś innego, alufelgi, albo ... wakacje
                    "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

                    Komentarz


                    • #11
                      Panowie,

                      Potrzebuję pomocy. 46 tysięcy i klocki padły. Nie wiem jak to możliwe, bo nie deptam za bardzo ale do rzeczy...

                      Szukam i szukam.

                      Znalazłem coś takiego: Attention Required! | Cloudflare

                      lub:
                      Attention Required! | Cloudflare

                      I teraz pytanie. Dlaczego jedne mają szerokość 160.2 a drugie 170? Które będą pasować do O3 1.4 TSI 140KM CHPA z 2013 roku?

                      Help please

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Maicroft Zobacz wpis
                        Na fabrycznych mozna zrobic i po 150kkm, kwestia jak i gdzie sie jezdzi
                        To prawda, jak się jeździ głównie w trasie, to spokojnie można - w Superbie klocki z przodu wymieniałem dopiero przy 110 tys., a z tyłu po 136kk, natomiast tarcze mam jeszcze oryginalne przy 175 tys.km :-)

                        Komentarz


                        • #13
                          Koledzy, jakie tarcze + klocki na przód do OIII 1.8 TSI byście polecili? Kończą się już u mnie, 75kkm obecnie mam najechane.
                          Jest tego po sklepach takie zatrzęsienie, że zgłupieć można jak się ktoś nie zna.
                          Co sądzicie o zestawie tarcze ATE lub Zimmerman plus klocki EBC Green?
                          Jeden i drugi producent ma w tym rozmiarze też tarcze nacinane/nawiercane. Pal licho wygląd, ale te klocki z tego co kojarzę dość mocno pylą, wiec może pod tym kątem mają sens?
                          Jak już i tak mam wymienić to szukam czegoś troszkę lepszego niż standard z ASO, ale bez wgłębiania się w modyfikacje układu hamulcowego.
                          Pozdro

                          Komentarz


                          • #14
                            Aktualizacja: wybilo 112.000km i caly czas fabrhczne klocki i tarcze

                            Komentarz


                            • #15
                              Panowie jak to jest z tymi klockami. Slyszalem, ze trzeba znalezc jakis kod na wlepce w bagazniku i klocki powinny sie zgadzac z tym kodem, jednak zadne z klockow na przod nie pokrywaja sie z zadnymi kodami z wlepki. Jedyne co to na tyl zgadzaja sie z jednym kodem i wynika z niego, ze sa to np TRW GDB1330

                              Komentarz


                              • #16
                                Podepnę się, bo klocki i tarcze się z przodu skończyły niestety:/ Co polecacie? ASO chce 1,5k PLN za wymianę kompletu i trochę dużawo mnie się zdaje, więc szukam czegoś "na zewnątrz".

                                Komentarz


                                • #17
                                  Ja u siebie w zeszłą sobotę założyłem komplet tarcze i klocki P/T - wszystko z Zimmermanna. Całość kosztowała mnie 680 zł - taniej niż TRW, które były założone w fabryce. Wymiana samodzielna.
                                  O1-->O3--> ?

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Dzięki za odpowiedź! A czy na coś trzeba zwracać szczególną uwagę przy doborze? Klocki są zawsze z czujnikami, nie?

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Tak, trzeba.
                                      Bo są dwa różne rodzaje do CHPA z 2014,bo przerabiałem temat.
                                      Ja doszedłem, który po tym, że zrobiłem zdjęcia jak zmieniałem koła i przypasowałem sobie.
                                      Z czujnikiem też może być różnie, u mnie nie było gdzie podłączyć, ale klocem był tak zrobiony uniwersalnie, że kabelek można było wypisać z klocka.
                                      Pozdrawiam,


                                      Zapraszamy na Spoty klubowe w Trójmieście - LINK do harmonogramu

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        teps, musisz zwrócić tylko na kody, które masz zaszyfrowane w VIN (są one też na wlepie w bagażniku)
                                        Dzięki tym kodom bezbłędnie dobierzesz rozmiar tarcz i odpowiednie klocki do nich. U mnie to np było: przód 1ZE a tył 1KD. Ogólnie szukaj kodów z "1" z przodu.
                                        Sklepy powinny też dojść samodzielnie pod VIN.
                                        Klocki miałem z czujnikiem, u mnie nie ma wiązki pod nie, ale kabelek bez problemu dało radę wypiąć.
                                        O1-->O3--> ?

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          OK, świetnie, dzięki Panowie!

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Ostatecznie zdecydowałem się na zestaw "fabryczny" czyli TRW za ~400 PLN.

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez teps Zobacz wpis
                                              Ostatecznie zdecydowałem się na zestaw "fabryczny" czyli TRW za ~400 PLN.
                                              Słuszna decyzja ., moim skromnym zdaniem w ostatnich latach TRW robi dobre hamulce (zarówno tarcze jak i klocki) , stosunek jakosci do ceny jest bardzo dobry.
                                              Jakbym miał u siebie wymieniać to tez bym szukał TRW
                                              2.0 TDI , 11.2017 -> Style , Black Pearl , HB

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                A co myślicie o TEXTARACH?

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Textar też dobra firma montujemy tarcze i klocki w naszym aso nieraz i ludzie są zadowoleni ja miałem octavce 2 to miałem wszystko z textara i ani grama rdzy jak na fabrycznych boschach korodowały z tyłu tarcze teraz mam octavie 3 i kupię na pewno textara

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X