Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Klocki hamulcowe + tarcze O3

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    Setup to mam w BIOSie. Cały czas. Nie trzeba zakładać.

    Komentarz


    • #52
      Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpis
      Setup to mam w BIOSie. Cały czas. Nie trzeba zakładać.
      Dowcipniś

      więc jak się ma Twój nowy zestaw tarcze/klocki/jarzma ?
      Krzyki krzepną w zastygłej perle, gdy on powstaje z bolesnego uśpienia...

      Komentarz


      • #53
        Znakomicie! Kupiłbym ponownie. Świetnie się dozuje siła hamulca. Tylko te jarzma to skąd wziąłeś? Bo moje auto akurat jarzm w ogóle nie posiada (są zintegrowane ze zwrotnicą).

        Komentarz


        • #54
          Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpis
          Tylko te jarzma to skąd wziąłeś? Bo moje auto akurat jarzm w ogóle nie posiada (są zintegrowane ze zwrotnicą).
          w Twoim poście #44 sam o nich pisałeś.

          Możesz dokładnie podać jakie podzespoły, bo klocki to jak dobrze doczytuję to ferodo DS?
          Krzyki krzepną w zastygłej perle, gdy on powstaje z bolesnego uśpienia...

          Komentarz


          • #55
            No tak. Jarzma mam na tylnej osi. Tam jest dosyć nowy system boscha, a z przodu prehistoria od ate.

            Ferodo ds performance + brembo max.

            Komentarz


            • #56
              zacnie
              Krzyki krzepną w zastygłej perle, gdy on powstaje z bolesnego uśpienia...

              Komentarz


              • #57
                Witajcie temat luźny lecz planuje zmiany, a orientując się w terenie na pewno będzie pomocny nie tylko dla mnie

                Octavia 3 o silniku 1.4 TSi seryjnie 140 KM ze stage 1 będzie więcej ... Lecz pomijając to kiedy się rozpędzamy i zaczynamy hamować w pewnym momencie przy pewnej prędkości okazuje się, że troszkę tu brakuję.

                W Oryginale mamy zacisk przód 288, tył 253 i teraz pytanie dla tych, którzy mają doświadczenie Która zmiana będzie najlepsza, mając również na uwadze ceny części eksploatacyjnych.

                Zakładając że Octavia 3 1.4 TSI ma 180 KM czy w tym przypadku zmiana na 312/288 zrobi znaczącą różnicę, a może to nadal mało i trzeba wsadzić 340/310 ?

                Jakie wkładać tarcze? Mam na myśli pełne czy nacinane, Klocki EBC RED, Brembo , Ferodo , ATE Ceramic...?
                Ostatnio edytowany przez AdiRuti; 47249.

                Komentarz


                • #58
                  Moim zdaniem jak juz wymieniać to na 340.
                  312 przy obciazonym samochodzie i mocnych hamowaniach z wiekszych predkosci tez nie wyrabia.
                  chyba ze jezdzisz na pusto.
                  Powered by R-Performance

                  Komentarz


                  • #59
                    Zamieszczone przez AdiRuti Zobacz wpis
                    Jakie wkładać tarcze? Mam na myśli pełne czy nacinane, Klocki EBC RED, Brembo , Ferodo , ATE Ceramic...?
                    Ja jestem zwolennikiem nacinanych. Tylko nie sparuj ich z klockami ceramicznymi (ebc red to też ceramiczne).

                    PS A felgi masz odpowiednio duże na większe tarcze?

                    Komentarz


                    • #60
                      340 mieszczą się w feldze 17, jak ma być 16 to zostaje 312.
                      Ostatnio edytowany przez Clip; 38915.
                      Powered by R-Performance

                      Komentarz


                      • #61
                        Obecnie felga 17" i ona zostanie na zimę , na lato planuje zakup 18" , 19" bylaby super ale boje się że może być za twardo tym bardziej że i tak już jest Eibach B12 Sportline.

                        Panowie, a co w takim razie na tył? Oryginalnie znajomy mial w RS 03 272mm na tył, a wiem że też są 310. Brać 310?

                        Jakie tarcze i klocki polecacie?

                        Komentarz


                        • #62
                          A ograniczeń finansowych nie ma żadnych? Jeśli nie, to na przód to:

                          Page not found > GSM BigBrakes4u

                          Nic fabrycznego nie ma podejścia.
                          Ostatnio edytowany przez ; 44763.

                          Komentarz


                          • #63
                            Zamieszczone przez AdiRuti Zobacz wpis
                            Obecnie felga 17" i ona zostanie na zimę , na lato planuje zakup 18" , 19" bylaby super ale boje się że może być za twardo tym bardziej że i tak już jest Eibach B12 Sportline.

                            Panowie, a co w takim razie na tył? Oryginalnie znajomy mial w RS 03 272mm na tył, a wiem że też są 310. Brać 310?

                            Jakie tarcze i klocki polecacie?
                            z moich obserwacji tył jakoś specjalnie nie hamuje i nie ma się tu co napinać. Bierz co tam się pierwsze trafi na allegro.
                            Klocek DS2500. Zwykła tarcza (ATE, Textar, whatever) też da radę a jak pogniesz w co wątpie to wtedy kombinuj z czymś profi.
                            Jedzisz lewą nogą? Upalasz na torze? Jak nie to nie ma co wydziwiać Przy tej masie będziejsz miał imo i tak zapas.
                            Powered by R-Performance

                            Komentarz


                            • #64
                              Czy ja dobeze kojarze, że zmiana na 340 z 288mm będzie dużo kosztowniejsza?
                              Przy zmianie 288 -> 312 w 1.4TSI potrzebne są tylko inne jarzma. Przy zmianie 288 ->340 potrzebne jest dużo więcej gratów.
                              Poprawcie mnie, jeżeli się mylę bo nie chciałbym nikogo wprowadzić w błąd.
                              Rafał

                              Komentarz


                              • #65
                                2-3tys na allegro + nowe tarcze i klocki

                                Nikt oprócz autora nie powie co mu potrzebne.
                                Moim zdaniem jak już wymieniać to najgorsza opcja zrobić 312 a za miesiąc zmieniać na 340
                                Ja specjalnie swojej nie męcze a doprowadzenie 312 do granicy użyteczności nie wymaga specjalnego wysiłku. Dlatego też proponuje 340.
                                I jeszcze jedno zapomniałem że 1,4 ma belkę i skośnie zamontowany zacisk z tyłu więc do sprawdzenia czy wogóle tył można prosto podmienić.
                                Powered by R-Performance

                                Komentarz


                                • #66
                                  Ja na codzień robie trasę dom - praca Legionowo - Warszawa, czasem dam wiecej niz zwykle lecz od święta
                                  Dla tego czasem mam wrażenie przy delikatnym hamowaniu np: z 180 jakby było mało i czuje się taką nie pewność ( delikatne naciśnięcie na pedał hamulca , nie ostre przycisniecie - podduszenie...)

                                  Czy mam kasę, jakąś mam i szczerzę narazię myślę nad zakupem gratów czyli zaciski w komplecie i nastepnie skompletowanie zestawu. Przód i tył same zaciski to około 2 tys. Zł...

                                  Ps: ograniczenia finasowe są bo gdyby nie to nie mialbym O3 1.4 TSI

                                  Co do tarcz Zimmermann jak wypadają wzgledem TRW czy ATE? I do tych Ferodo DS2500 lub DS Performance ( też ktoś polecał) zwykła czy nawiercana tarcza? Co do klockow ile ludu tyle opinie kazdy ma jakies wybrane

                                  Co do zmiany 288 na 312 zgadza się wystarczy kupic jażma z tym że nie ma ich...

                                  Komentarz


                                  • #67
                                    Clip No wlasnie druga sprawa potrzebuje ogarniętego mechanika ktory mi to jeszcze sprawdzi, zebym się nie naciął...

                                    Komentarz


                                    • #68
                                      zwykłe gładkie tarcze te wszystkie nawiercane i nacinane to bardziej agrotuning niż realny uzysk.
                                      spytaj Alberta z forum racingowego, on swego czasu w akmotorsport głownie robił heble więc powinien wiedzieć co tam z tyłu podejdzie.
                                      Zimermany od zawsze miały kiepskie opinię więc nigdy tego nie kupiłem.

                                      Edit: na Modlińskiej czy obwodnicy w godzinach szczytu to raczej hebli po upgradzie nie zakatujesz
                                      Chcesz tym ganiać po torze? Jak nie to nie ma co robić zagadnienia. Zwykła tarcza i dobry klocek ogarnie.
                                      Ostatnio edytowany przez Clip; 38915.
                                      Powered by R-Performance

                                      Komentarz


                                      • #69
                                        Clip Oj chyba zdarza ci się jeździć Modlińską bo widzę że dobrze jesteś zorientowany
                                        Fakt nie ma co świrować z tym torem itp Przemyślę temat i na spokojnie będę działał... Przód mam na poziomie 60%, a tył robiłem w lutym więc się nie pali
                                        Najważniejszę, aby wszystko na spokojnie posprawdzać...

                                        Narazie bardzo dziękuję za pomoc, jutro może coś wpadnie nowego do glowy

                                        Komentarz


                                        • #70
                                          czołem, zbliża się moment zmiany tarcz i kloców z przodu ( 1,6tdi, przelot 134tkm, rocznie robię ok. 12 tkm, alufelgi, jazda spokojna, trasa/miasto 30/70 ), mechanik namawia mnie na ceramiczne klocki ale czytam i jest wiele negatywnych opinii, jeśli możecie pomóc to będę wdzięczny ( jeśli nie ceramiczne to ? )
                                          jmors44

                                          Komentarz


                                          • #71
                                            Miałem ceramiczne ate i z ulgą pozbyłem się ich po 17 000 km. Zdecydowanie nie polecam, bo jedyna ich zaleta to czyste felgi.

                                            Na tonokilometry to polecam coś do dostawczaków.

                                            Komentarz


                                            • #72
                                              dzięki za info a co w zamian ?
                                              jmors44

                                              Komentarz


                                              • #73
                                                Wtedy w zamian były zwykłe ate (galfer się trafił), a teraz wolę ferodo ds performance (około 350 zł do zacisku fs-III).

                                                Komentarz


                                                • #74
                                                  dzięki, mam nad czym myśleć
                                                  jmors44

                                                  Komentarz


                                                  • #75
                                                    w brakeparts zaproponowli mi do mojej octavki tarcze Zimmermanna ( alternatywnie ATE standard ) i klocki Brembo xtra, co myślicie o tej propozycji ?, dzięki za info
                                                    jmors44

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X